Correct en professioneel bedrijf

Heb een aantal calamiteiten mbt gas meegemaakt die door OK GAS perfect en snel zijn opgelost

goede ervaring

Erg betrouwbare leverancier

Klantgerichtheid is hoog, vriendelijke en accurate klantenservice

Gewoon perfect

Tot op heden alles prima geregeld zelfs een lekkage op zaterdag met 1 telefoontje geregeld.

Meer dan tevreden

Ik ben zowel met mijn woonhuis en bedrijf al jaren klant. Ik heb nog nooit een negatieve ervaring met OK gas gehad, ze denken altijd goed mee. Van de winter was mijn vulniveau teller van mijn gastank kapot en zaten we zonder gas, we zijn toen goed en snel geholpen. Dus alleen maar positieve ervaringen vanuit ons met OK gas.

denkt mee

verplaatsing van gastank ivb met tuinaanpassing werd over meegedacht.

Zijn ervaringen goed met Ok-gas

Wij gebruiken met drie woonadressen 1 tank Verdeling van de levering verloopt goed. Mocht ervaar zijn kunnen we het meestal af met de telefoon.

Voldoende

Voldoet aan de geldende regels

tot nutoe aardige firma

gewoon tevreden

geen omkijken naar de voorraad, automatische levering is perfect

Ik ben 100 procent tevreden.

Ik zou niet weten wat er beter moet.

Dik tevreden

Goede service, snelle beantwoording als er evt iets gevraagd wordt

levering conform overeenkomst

Geen problemen . Word snel geschakeld als er iets is .

Is goed

Oké

Te kort klant

Afspraken worden nagekomen toch zijn er wel verbeterpunten.

Onze vereniging is sinds vorig jaar klant geworden bij OK GAS. Tot nu toe heb ik het idee dat de communicatie binnen OK GAS wel flink verbeterd kan worden. Mijn ervaringen tot nu toe: 1) de account manager bekijkt na het tekenen van het contract goed waar onze gas tank staat zodat de chauffeur die de tank komt omwisselen goed voorbereidt is. Op de dag dat de chauffeur de komt omwisselen is het voor de chauffeur een verrassing dat de gastank op die plek staat waar hij moeilijk bij kan. Vervolgens is hij bijna de hele middag bezig met het vervangen van de tank. OK GAS interesseert het blijkbaar niet dat de klant hier een middag aan kwijt is. De chauffeur interesseert het ook niet want die wordt ingehuurd want OK GAS besteedt het transport uit en beide partijen interesseren het niet dat het omwisselen zo lang duurt. OK GAS en het transportbedrijf krijgen tenslotte toch wel door de klant betaald. Als OK GAS geen aannames had gemaakt maar naar hun transportbedrijf had gecommuniceerd waar onze gastank staat was de plaatsing veel sneller geweest. 2) een paar maanden na de plaatsing van de gas tank belt OK GAS op dat de meter op de tank waarschijnlijk niet goed is en of ik even wil kijken wat de meter nu aangeeft. Waarom controleert OK GAS de meter niet op het moment dat zij een nieuwe gas tank bij een nieuwe klant plaatsen?

Altijd goed nooit zonder gezeten en keuren en rapporten in orde

Prima tevreden klant

Correcte levering

Prima service. Tank wordt altijd op tijd gevuld met voorafgaand een telefoontje wanneer men hiervoor komt. Hebben er weinig omkijken naar. En zeker niet de duurste leverancier.

Zitten nooit zonder gas

Heel erg tevreden!

Op de dag van levering wordt van tevoren altijd netjes gebeld. Erg prettig in geval er even niemand thuis is.

Goed , altijd bereikbaar

Klantvriendelijk

Tevreden, mis alleen de mogelijkheid om via een app het volume van de tank te weten en het verbruik van bijv een dag (gedurende de hele dag)

Goed en snel geleverd

Bestellen is leveren