Zeer vakkundig

Vakkundig en snel.

• Type object? Chalet

Beste Diana, Fijn om een positieve reactie te mogen ontvangen. Bedankt dat u de moeite heeft genomen om ons te beoordelen. Wendy

Snelle en vakkundige, inspectie en rapportering

Heel klantvriendelijk

• Type object? Stacaravan

Beste Jan, Hartelijk dank voor deze ruime voldoende. Mooi om te lezen dat u tevreden bent over onze inspectie en de rapportage. Bedankt! Wendy

Kennis van zaken

Afspraak was snel gemaakt. Specialist Ton heeft met een vakkundige blik ons chalet bekeken, goede tips gegeven en een rapport uitgewerkt. Dank jullie wel!

• Type object? Chalet

Beste Sanne, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Fijn dat alle punten nu duidelijk in kaart zijn gebracht, ik zal het aan Ton doorgeven. Succes met de tips! Wendy

prima professioneel onafhankelijk

prima professioneel onafhankelijk

• Type object? Chalet

Beste Peter, Wat fijn dat u zo tevreden bent u de moeite hebt genomen onze dienstverlening te beoordelen. Hartelijk dank daarvoor. Wendy

Diepgaand technisch en een grondig rapport.

Robin Stokman de inspecteur met een realistische kijk die met veel vakmanschap deze controle en beoordeling heeft uitgevoerd was onpartijdig met ook aandacht voor punten die door ons werden aangevoerd. Diepgaand technisch en een grondig rapport waar we wat mee kunnen. Ook naar toekomstige potentiële kopers een goed rapport met aanbevelingen voor enige aanpassingen en reparaties. Verder vriendelijk en meegaand.

• Type object? Stacaravan

Beste Jan, Hartelijk dank voor dit mooie cijfer. Mooi om te lezen dat u tevreden bent over onze inspectie, ik zal het Robin doorgeven. Bedankt! Wendy

Deskundig, vriendelijk, toegankelijk en snel!

Wij kregen goede uitleg en adviezen over de bouwkundige staat, bij de aankoop van ons chalet. Zonder second home check hadden we nooit geweten dat de dakgoten aan vernieuwing toe zijn en er vocht onder de douchebak zit. En het is goed te weten dat we (buiten deze twee punten) een goed chalet hebben gekozen!

• Type object? Chalet

Beste Carla, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Fijn dat alle punten nu duidelijk in kaart zijn gebracht. Wendy

Vakkundige en duidelijke uitleg

Uitermate tevreden met de vriendelijke, vakkundige en duidelijke uitleg tijdens de keuring. Namen ruim de tijd om alles te beoordelen en kreeg goede adviezen. Het rapport is uitgebreid en werd direct gecorrigeerd na een paar opmerkingen van mijn kant. Ben erg blij dat ik de keuring heb uit laten voeren want er werden aardig wat gebreken geconstateerd die je als "leek" niet zelf kan constateren zonder de juiste apparatuur.

• Type object? Chalet

Beste Paul, Wat fijn dat u zo tevreden bent u de moeite hebt genomen onze dienstverlening te beoordelen. Hartelijk dank daarvoor. Wendy

Gedetailleerd rapport om gefundeerde beslissing te kunnen nemen

De aanschaf van een "second home" is een belangrijke stap voor vele jaren. Als leek kijk je naar een aantal zaken waarop je een al dan niet positief gevoel krijgt, maar meestal kijk je niet onder de vloer, op het dak en informatie over vocht. De inspectie en het opgeleverde rapport gaf ons veel informatie over het object, met in dit geval als conclusie/advies niet tot aanschaf over te gaan. De kosten van inspectie hebben zijn waarde, omdat het je behoed voor veel ellende na aanschaf.

• Type object? Chalet

Beste Henrie, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Fijn dat alle punten duidelijk in kaart zijn gebracht. Hopelijk vind u snel een ander chalet en hopelijk zien we mekaar dan weer! Wendy

Top goed uitgelicht

Goede ervaring, Snel en alles netjes in een rapport verwerkt. Had alleen gedacht dat ze een dag voor de controle even contact gezocht zouden hebben met de verkoper als bevestiging.

• Type object? Chalet

Beste Henk, Wat fijn dat u tevreden bent en de moeite hebt genomen onze dienstverlening te beoordelen. Hartelijk dank daarvoor. We nemen uw tip mee en gaan ervoor zorgen dat dit punt goed wordt afgesproken. Wendy

Bevlogen en kundig

Weinig klachten en goede service

Helemaal tevreden

Goede snelle communicatie en de keuring was uitstekend. Kreeg tijdens de keuring tips van het onderhoud. Kan het zeker aanbevelen

• Type object? Chalet

Beste Patrick, Wat fijn dat u zo tevreden bent u de moeite hebt genomen onze dienstverlening te beoordelen. Hartelijk dank daarvoor. Wendy

Goede ervaring

Heeft de keuring netjes gedaan

• Soort klant? N.v.t.

Beste Wim, Bedankt voor uw reactie, fijn dat alles naar wens is verlopen. Wendy

Zeer kundig

Ik had een prachtig Chalet gezien en kwam er achter dat ik in deze wereld niet thuis was. Ik dacht nl dat alles kunststof was, omdat het er van een afstand zo uit ziet. Heb daarom Second Home Check benaderd. Ook om te laten beoordelen hoe de staat van dit Chalet was. Ik heb een zeer uitgebreid rapport ontvangen waarin alle aandachtspunten benoemd en gefotografeerd zijn. Zo heb ik deze aankoop met de juiste prijs en hoop er nog jaren plezier van te hebben.

• Type object? Chalet

Beste Aaltje, Fijn om een positieve reactie te mogen ontvangen. Bedankt dat u de moeite heeft genomen om ons te beoordelen. Nu lekker genieten! Wendy

Tevreden met een afkeuring

Onze caravan is gekeurd, zeer nette en bekwame controleur. Alles is nagekeken en ook al had ik de checklist nagelopen er bleek toch nog een gaslek te zijn. Had dit zelf nooit kunnen opsporen. Dank zij de controle is erger voorkomen (gaslek achter de kachel) uiteraard is er een negatief rapport maar ben wel blij met de opsporing. Had altijd al gedacht waarvoor een twee jaarlijkse keuring, kan ik zelf toch ook !!! Ben nu heeeeel blij met de keuring en kan het probleem oplossen. Kan niet wachten op de herkeuring. En weer veilig genieten van ons chalet.

• Type object? Chalet

Beste Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling, en de mooie foto. Fijn dat ondanks de afkeuring u toch blij met ons bent, Zo zie je maar! Geniet van uw chalet. Wendy

Zeer duidelijk en uitgebreid

Zeer duidelijke en uitgebreide informatie. Compleet uitgewerkt in een mooi rapport incl. foto's. Duidelijke toelichting van de taxateur.

• Type object? Stacaravan

Beste Ellen, Hartelijk dank voor dit mooie cijfer. Mooi om te lezen dat u tevreden bent over onze inspectie en het rapport. Bedankt! Wendy

Absoluut een aanrader!

De keuring is uitgevoerd door Robin, zorgvuldig en zeer vakkundig. Eén werkdag later al een uitgebreid en helder rapport, top!

• Type object? Chalet

Beste Ina, Wat fijn dat u zo tevreden bent u de moeite hebt genomen onze dienstverlening te beoordelen. Hartelijk dank daarvoor. We geven het aan Robin door. Wendy

Zeer correcte en vakkundige beoordeling met aangenaam persoonlijk contact

Ik heb een keuring laten uitvoeren door een chalet wat ik wilde kopen. Van aanvraag tot keuring ging dit proces heel soepel. Meedenkend en behulpzame dienstverlening en nazorg met goede tips en vakkennis van de inspecteur.

• Type object? Chalet

Beste Ann, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Fijn dat alle punten nu duidelijk in kaart zijn gebracht. Wij wensen u succes met de adviezen en eventuele aankoop! Wendy

Heel zorgvuldig

Fijne man die is geweest en alles uitlegde wat hij doet Heel fijn

• Type object? Chalet

Beste mevrouw van Geel, Wat fijn dat u zo tevreden bent u de moeite hebt genomen onze dienstverlening te beoordelen. Hartelijk dank daarvoor. Wendy

prima uitvoering en verslaglegging

correcte, volledige en klantvriendelijke benadering

• Type object? Chalet

Beste heer Broeksteeg, Wat fijn dat u zo tevreden bent u de moeite hebt genomen onze dienstverlening te beoordelen. Hartelijk dank daarvoor. Wendy

Heel erg goed en grondig

Onze inspecteur was Robin. Hij was vriendelijk en zeer grondig, gaf al bij de controle ronde aan dat hij van mening was dat de staat van het chalet zorgelijk was. Zijn rapport was duidelijk en maakte ons duidelijk dat er erg veel moest gebeuren. Omdat chalet renovatie bedrijven hun handen vol hebben en geen nieuwe klanten aannemen, wij zelf geen ervaring hebben met echt aannemerswerk, hebben wij helaas af moeten zien van de aankoop. Een ander zou zeggen: zonde van het geld van het keuringsrapport, dat is weggegooid geld, maar wij zeggen: blij toe dat wij het hebben laten keuren, ons is daardoor veel leed (achteraf) bespaard.

• Type object? Chalet

Beste mevrouw, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Fijn dat alle punten duidelijk in kaart zijn gebracht. Weten -voordat de koop rond is- hoe het is gesteld met de veiligheid en de bouwkundige staat van een chalet is inderdaad fijn. Wij wensen u succes met het zoeken naar een chalet dat wel bij u past. Wendy

De keuring was vlot, uiterst deskundig en uitgebreid. Na een dag was het rapport al klaar.

• Type object? Chalet

Beste heer Boom, Hartelijk dank voor deze ruime voldoende. Mooi om te lezen dat u tevreden bent over onze inspectie en de rapportage. Bedankt! Wendy

tevreden met een kanttekening.

De keuring was grondig en gedegen, de info helder en de rapportage en aanbevelingen waren onderbouwd. Echter over de CO meting, die voor een groot deel de minder goede uitslag bepaalde heb ik mijn twijfels. 2 weken na de check is een installatiebedrijf met dezelfde en ook nog met meer gevoelige meters aan de gang gegaan bij de gaskachel en die heeft GEEN verhoogde waardes gemeten. Hij gaf als verklaring dat omdat de kachel al een geruime tijd (enige weken ) niet gebrand had en uw inspecteur zijn meting onmiddellijk na het opstarten van de kachel had uitgevoerd de kachel nog geen optimale aanvoer van lucht kende en daarom de onvolledige verbranding was ontstaan. Wellicht een punt om mee te nemen bij een volgende check. NB: De kachel is wel weer goed schoongemaakt.

• Type object? Chalet

Beste heer van de Pas, Allereerst bedankt voor de moeite die u heeft genomen voor het invullen van de review. Wat betreft de CO meting, dit zullen we met de inspecteurs gaan bespreken. Fijn dat de verdere punten u helder zijn geworden. Wendy

Snelle, professionele en vriendelijk hulp.

Snelle, professionele en vriendelijk hulp. De metingen hadden op een paar plekken meer gemogen.

• Type object? Chalet

Beste Nico, Fijn om een positieve reactie te mogen ontvangen. Bedankt dat u de moeite heeft genomen om ons te beoordelen, en we gaan uw tip bespreken met de inspecteurs. Wendy

Prima en vlotte service, duidelijk rapport

Op korte termijn kon een afspraak worden gemaakt. De controle van het gehele chalet was zeer nauwgezet en grondig. De oorzaak van het probleem dat ik had/heb (vocht in de wand waardoor rotte plekken) werd gevonden en duidelijk uiteengezet, samen met een oplossingsrichting.

• Type object? Chalet

Beste Gerard, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Fijn dat alle punten nu duidelijk in kaart zijn gebracht. Wendy

deskundig en correct

Een uitgebreid controle van de belangrijkste zaken bij een chalet aanschaf kan ik iedereen aanbevelen.

• Type object? Chalet

Beste Adrie, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Fijn dat alle punten nu duidelijk in kaart zijn gebracht. Wendy

Over Second Home Check

Second Home Check inspecteert en keurt recreatiewoningen zoals stacaravans, chalets op parken en campings in Nederland en België. Wij keuren op veiligheid, schouwen de bouwkundige staat (ideaal bij aan- en verkoop van een vakantiewoning) en bepalen de dagwaarde. Ook voeren wij opleveringskeuringen uit. Wij verzorgen eveneens energielabels bij recreatiewoningen (verplicht vanaf 2024 in Nederland) Een afspraak is snel ingepland. De rapportages worden later op kantoor uitgewerkt en zijn helder en duidelijk met veel foto's van hetgeen geïnspecteerd is. Keuring inplannen? Bel: 0315 74 57 05 ---- Auch deutsche Gäste, die ein Ferienhaus auf einem niederländischen Campingplatz oder Park besitzen, können sich an uns wenden. Second Home Check überprüft und beurteilt Freizeitwohnungen wie Mobilheime, Chalets, die in Parks und auf Campingplätzen in den Niederlanden und Belgien stehen. Wir überprüfen die Sicherheit, den baulichen Zustand (ideal beim Kauf oder Verkauf eines Ferienhauses) und ermitteln den aktuellen Wert. Wir stellen auch Energieausweise für Ferienhäuser aus (ab 2024 in den Niederlanden Pflicht). Ein Termin kann schnell vereinbart werden. Die Berichte werden später im Büro ausgearbeitet und sind klar und übersichtlich mit vielen Fotos der geprüften Objekte. Möchten Sie einen Termin für eine Überprüfung vereinbaren? Rufen Sie an: +31 (0)315 74 57 05