Mooie kamer. Vriendelijke ontvangst. Alles prima.

Beste Sjaak, Hartelijk dank voor uw prachtige review! Fijn dat u van uw verblijf heeft genoten. We hopen u in de toekomst nog eens als gast te mogen ontvangen! Met gastvrije groet, Tom & Rosanne Belgers

Fantastische lokatie, goed verzorgd en een goed concept.

Heuvelrijk ligt in het glooiende Groesbeek waar je volop van kan genieten vanuit het hotel maar ook vanuit je riante kamer met balkon. Het concept met kitchenette is erg fijn als je meerdere dagen verblijft en niet iedere keer naar een restaurant wil gaan. De gastvrijheid is groots.

Goedemorgen, Wauw! Wat een mooie review! Hartelijk dank voor uw prachtige woorden! We hopen u in de toekomst nog een als gast te mogen verwelkomen! Met gastvrije groet, Team Heuvelrijk

Geweldig hotel met eigen keukentje

Geweldig hotel, mooi uitzicht, alles goed verzorgd, zo in de natuur. We komen zeker nog eens terug.

Beste Thaïsa, Hartelijk dank voor uw mooie review! Geweldig om te lezen dat u zo van uw verblijf heeft genoten. We hopen u in de toekomst nog een als onze gast te mogen verwelkomen! Met gastvrije groet, Tom en Rosanne Belgers

Genoten van ons verblijf

We hebben zeer genoten van ons verblijf bij Heuvelrijk. Zeer vriendelijke ontvangst en goede communicatie met de receptie. Heerlijke ruime kamers met balkon en mooi uitzicht. Schoon en comfortabel. Ik kan het van harte aanbevelen, maar niet allemaal gaan boeken nu want anders is er geen plek meer voor ons de volgende keer ;-)

Beste Madelein, Wauw, wat een mooie woorden! Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen ons van een review te voorzien. Wat fijn dat u zo heeft genoten van uw verblijf. We hopen u gauw nog eens als onze gast te mogen verwelkomen! Met gastvrije groet, Team Heuvelrijk

Genieten, genieten, genieten :-)

We zijn net terug van een heerlijk weekendje weg bij Heuvelrijk Berg en Dal. Wat was het fantastisch! De kamers zijn prachtig: onwijs grote en fijne bedden, een verrukkelijke regendouche met heerlijke Rituals shampoos, iedere dag verse handdoeken en het hele pand is heel nieuw en stijlvol ingericht. Verder stond er iedere dag een ambachtelijk ontbijt voor onze deur, wat ontzettend fijn was in deze coronatijd. De locatie zo middenin het groen is ook top. Maar wat ons het meest gaat bijblijven is het SUPERVRIENDELIJKE personeel! We hebben ons erg welkom gevoeld. Heel veel dank voor jullie goede zorgen!

Geweldige accommodatie.

Schoon, ruime kamers en sfeervol. Heerlijk ontbijt.

.. Wauw, dank voor deze mooie woorden! Wij hopen u wederom te mogen begroeten als onze gast in de toekomst! Met gastvrije groet, Team Heuvelrijk Berg en Dal

Het was een hele positieve ervaring

De accommodatie was heel netjes en schoon. Er was goed rekening gehouden met het feit dat ik een lichamelijke beperking heb. Ruime kamer met voldoende ruimte voor de rolstoel/scootmobiel. De badkamer was goed ingericht met voldoende hulpmiddelen. Vriendelijke mensen.

Hartelijk dank voor het beoordelen van ons hotel! Goed te horen dat u een fijn verblijf gehad hebt. Wij hopen u wederom te mogen begroeten als onze gast in de toekomst! Met gastvrije groet, Team Heuvelrijk Berg en Dal

Bijzonder goede stek met goede prijs/kwaliteit verhouding en heel vriendelijk personeel!

Heerlijk verblijf gehad. Ruime, schone kamer en goede aanbevelingen t.a.v. lokale restaurantjes. Konden zelfs de motor overdekt stallen! We komen hier zeker nog eens terug!

Prachtig hotel in een mooi landschap

Mooie schone en ruime kamer, van alle gemakken voorzien. Jammer dat we door corona geen gebruik konden maken van ontbijt en diner. Kom graag nog eens terug! Tip: een iets ruimere fietsenschuur zou wel zo fijn zijn

Goedemorgen, .. Wauw, wat een mooie woorden! Hartelijk dank voor het beoordelen van ons hotel en wat fijn dat u zo heeft genoten van de kamer en uw verblijf. Uw tip met betrekking tot de fietsenstalling nemen we zeker mee. Wij hopen u in de toekomst wederom te mogen begroeten als onze gast! Met gastvrije groet, Team Heuvelrijk Berg en Dal

Luxe ervaring voor herhaling vatbaar

Wij verbleven een midweek in de studio zonder balkon. De kamer was uitermate ruim en mooi ingericht. Wij hebben bewust voor de studio gekozen vanwege de ingebouwde Kitchenette. Er was voldoende servies, potten en pannen aanwezig om jezelf van een maaltijd te voorzien. Handdoeken werden dagelijks aangevuld en vieze vaat werd zelfs in de vaatwasser gezet door het personeel. Het hotel ligt centraal gelegen in een mooie omgeving. Het personeel en de eigenaresse waren uitermate vriendelijk. Zij gaven goede tips mee voor activiteiten/ eetgelegenheden in de buurt. Enige minpunt dat in verhouding met het aantal kamers te weinig parkeergelegenheid is. Wel is minder dan 100meter verderop een uitgebreide (gratis) parkeerplaats. Al met al hebben we erg genoten van ons verblijf in het hotel. Het is zeker voor herhaling vatbaar!

Goedemiddag, .. Wauw, wat een mooie woorden! Hartelijk dank voor het beoordelen van ons hotel en wat fijn dat u het zo naar uw zin hebt gehad. Wij hopen u in de toekomst wederom te mogen begroeten als onze gast. Hartelijke groet, Team Heuvelrijk Berg en Dal

Super dagen gehad

Het is een fijn hotel en we hadden de mooiste kamer met een prachtig uitzicht. Zeer schoon en niks ontbreekt er. Zeer vriendelijk personeel. Echt een aanrader.

... Wij krijgen energie van deze mooie woorden! Hartelijk dank! Wij hopen u in de toekomst wederom te mogen begroeten als onze gast. Hartelijke groet, Team Heuvelrijk Berg en Dal

Top hotel in een prachtige omgeving nagenoeg naast de golfbaan gelegen.

Mooi hotel, aardige eigenaresse en een fantastische grote kamer van alle gemakken voorzien. Zeker voor herhaling vatbaar.

Geweldig te horen dat u uw verblijf voor herhaling vatbaar vindt! Vanuit onze kant hopen wij u ook wederom te mogen begroeten als onze gast. Dank voor het beoordelen van ons hotel, en hopelijk tot ziens! Hartelijke groet, Team Heuvelrijk Berg en Dal

Grote kamer, comfortabel en mooi ingericht.

Vriendelijk personeel en een zeer comfortabel hotel waaruit je de mooie omgeving kunt verkennen.

Een heerlijke plek!

Mooie moderne kamer met een ruim terras waar je na gedane (fiets of wandel) inspanning heerlijk van het zonnetje kan genieten. Keuken geeft met ruime koelkast volop mogelijkheden.

Hartelijk dank voor het beoordelen van ons hotel! Fijn te lezen dat u een fijn verblijf gehad hebt! Wij hopen u in de toekomst wederom te mogen begroeten als onze gast. Hartelijke groet, Team Heuvelrijk Berg en Dal

Fijn verblijf

Voor een nacht geboekt, even weg van huis, een heel fijn rustig hotel een mooie kamer, badkamer en balkon, weids uitzicht en hierdoor de hele avond kunnen genieten van de ondergaande zon In Corona tijd erg fijn dat je het ontbijt en avondeten prima op de kamer kan en mag doen. Omgeving perfect voor wandelen en fietsen! Prima ontvangst en aandacht voor de gasten.

Fijn dat u lekker hebt kunnen genieten van een nachtje weg! Wij hopen u in de toekomst wederom te mogen begroeten als onze gast. Hartelijke groet, Team Heuvelrijk Berg en Dal

Great hotel run by great people

We spent two nights here in room 302; a very large studio-style suite with a comfy double bed and one single too. There was a cosy seating area by the tv and a dining table. The shower room, with Rituals toiletries, was spacious and very clean, as was the kitchenette with a combi-microwave oven, fridge with icebox, kettle, dishwasher and hot plate etc. A range of local restaurants are available to order a takeaway meal (some with delivery options) and a good range of local shops are a few minutes walk away. Being a light sleeper, I found the traffic noise a little annoying but it wouldn’t stop me staying here again but probably in a different room. Rosanne was the perfect hostess; even offering to get us some ice from her parents’ house nearby. A great location to explore some of the beautiful walks nearby.

• Would you recommend us? Yes

Thank you for the kind words!! We hope to welcome you back as our guests soon. Kind regards, Team Heuvelrijk Berg en Dal

Fantastische kamer in een hele mooie omgeving

Hele ruime schone kamer van alle gemakken voorzien. Super vriendelijke ontvangst. Perfecte uitvalsbasis voor mooie fietstochten

Wij krijgen een lach op ons gezicht van uw review. Jeetje, wat een mooie woorden! Hartelijk dank en graag tot ziens bij Heuvelrijk Berg en Dal. Hartelijke groet, Team Heuvelrijk Berg en Dal

Heerlijk

Fantastische dagen gehad ondanks sneeuw en regen. Heel gastvrij bij binnenkomst. Hadden luxe kamer . Mooie omgeving handig kitchenette zeker in deze tijd! Heerlijk geslapen! Enige was het ontbreken van tissues en haakjes voor thee en handdoek voor de keuken..nou ja kleine dingetjes...verder echt goed komen zeker terug!

Heerlijk om te lezen dat u fantastische dagen hebt gehad! De opmerking omtrent het ontbreken van tissues en haakjes voor de thee- en handdoeken in de keuken nemen we graag ter harte. Dank voor de tips! Wij hopen u wederom te mogen begroeten als onze gast! Hartelijke groet, Team Heuvelrijk Berg en Dal

Enorm genoten in een mooi hotel.

We hebben enorm genoten in dit hotel in een prachtige omgeving. Zeer mooie kamer met heerlijk bed en mooie badkamer. Ook de koelkast op de kamer was erg nuttig. Wij komen hier zeker terug.

Wauw, wat een mooie woorden! Hier krijgen we energie van! Hartelijk dank dat u de tijd hebt willen nemen om ons hotel te beoordelen, en graag tot ziens bij Heuvelrijk Berg en Dal! Hartelijke groet, Team Heuvelrijk Berg en Dal

Heerlijk comfortabel verblijf in prachtige omgeving

Zie boven

Dank voor uw beoordeling en graag tot ziens bij Heuvelrijk Berg en Dal! Hartelijke groet, Team Heuvelrijk Berg en Dal

Super fijne kamer, goed hotel in mooie omgeving.

Fijn, vrij nieuw hotel, ruime kamer met fijne bedden, mooie badkamer, zitgelegenheid en kitchenette. Op loop afstand supermarkten. Voor het diner wordt er door een zelf gekozen lokaal restaurant eten bij hotel langs gebracht, in deze Coronatijd heel goed geregeld. Omgeving heel mooi om te wandelen.

Prachtig verblijf in mooie omgeving.

Wij hebben in Heuvelrijk een paar heerlijke dagen gehad. Prachtige kamer, ruim en stijlvol ingericht. Prettige sfeer. Wij komen er graag nog eens terug.

Geweldig verblijf

Prachtige kamer , geweldige omgeving , goede service en aardig personeel. Het heeft ons aan niets ontbroken .

Spik en span accomodatie met persoonlijke touch

Broer en zus ontvangen je hartelijk in deze accommodatie die er spik en span uit ziet. Alles ziet er uit alsof het net is opgeleverd. We hadden een prachtige en ruime kamer met uitzicht op de hertjes in de wei en de groene omgeving. Helaas is door de COVID maatregelen de eigen eetruimte dicht maar met de tips voor nabij gelegen take away mogelijkheden is dat goed opgelost voor ontbijt, lunch en diner. En in de kitchenette kun je ook zelf iets klaar maken. Mooie badkamer met regendouche (geen bad). En door de ecologische opzet, wordt ook het milieu ontzien. Je kunt hier fietsen huren of lekker via het dorpje de bossen inlopen. Tips: neem zelf een badjas, sloffen, tissues en eventueel een keukenschaartje mee als je dat handig vindt.

Fijn, schoon, en gastvrij hotel

Keurig hotel voor prijzen waardoor je terug komt. Zeker een aanrader!

Wylerbaan 1 C

6561KN Groesbeek