Een super hotel op een mooie locatie

De kamer is modern ingericht en heeft een gezellig zitje, keukentje en balkon. Van alle gemakken voorzien en erg ruim opgezet. Er is een ruim terras met lounge en jacuzzi. Kort om genieten. De ontvangst was ook erg vriendelijk en we kregen allerlei tip voor leuke restaurantjes en fietsroutes in de omgeving. Komen graag nog eens terug.

Beste Ariette, Hartelijk dank voor uw prachtige woorden, dat geeft ons heel veel energie! We vinden het erg prettig te lezen dat u zo heeft genoten van uw verblijf. Wij hopen u bij een volgend bezoek aan Groesbeek weer te mogen verwelkomen! Met gastvrije groet, Team Heuvelrijk

Fijne kamer, mooi uitzicht, prachtige omgeving

Fijn hotel, zeer vriendelijke mensen. Modern ingerichte kamers mét klein keukentje. Prachtige omgeving!

Beste Francis, Hartelijk dank voor deze prachtige review. Wat super dat u zo heeft genoten van alle faciliteiten die ons hotel te bieden heeft. Wij hopen u bij een volgend bezoek aan Groesbeek weer te mogen verwelkomen! Met gastvrije groet, Team Heuvelrijk

Place to be 2021

Dit hotel op een fantastische locatie letterlijk gelegen in berg en dal is een must go. Wij gaan zeker nog terug komen om te genieten van dit optrekje met gastvrije host en uitmuntende kamers . This is a place to be. Greetz. fam. Smulders

Beste Willem, Hartelijk dank voor deze prachtige review. Wat fijn dat u zo heeft genoten van uw verblijf bij Heuvelrijk Berg & Dal. Wij verwelkomen u in de toekomst graag weer! Met gastvrije groet, Tom & Rosanne Belgers

Top locatie en faciliteiten in Gastvrije Heuvelrijk

Hotel waar kamers Ruim opgezet zijn en gezellig aangekleed, van veel gemakken voorzien en zeer gastvrij,die op mooie locatie zit,en startpunt van veel wandel en fietsroutes gelegen is. De omgeving en locatie leent zich uitstekend voor een sportieve en ontspannen vakantie. Leuke winkels,heerlijke restaurants en veel terrasjes in de buurt. Mooi uitzicht op balkon en kleurrijk aangelegd terras bij Heuvelrijk.

.. Wauw, wat een mooie review! Daar krijgen we energie van! Hartelijk dank dat u de tijd hebt willen nemen om ons hotel te beoordelen. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen begroeten als onze gast! Hartelijke groet, Team Heuvelrijk Berg en Dal

Heel mooi hotel in een prachtige omgeving!

Mooi hotel, heel.netjes en super schoon. Ruime kamer, van alle gemakken voorzien. Zeer vriendelijk personeel. Heel mooi terras met een prachtig uitzicht. We komen zeker nog eens terug!

H-EERLIJK!

Je hebt hotels waar bijna alles klopt. En je hebt één hotel waar ALLES klopt, en daar is Heuvelrijk Berg en Dal uniek in! Persoonlijk, gastvrij, je voelt je niet bezwaard om wat dan ook te vragen, je bent echt welkom! Daarnaast prachtig grote en mooie kamer, TOP bedden, fijne badkamer, een zitje, fijne stoelen, koelkast, waterkoker enz. En een prachtig terras met uniek uitzicht, mooie ligging. Vandaar: eerlijk en heerlijk!

... Jeetje, we worden even stil van deze mooie woorden! Wat fijn te horen dat u het zo naar uw zin hebt gehad. Wij hopen dan ook dat we u nogmaals mogen begroeten als onze gast! Nogmaals heel hartelijk dank en graag tot ziens! Team Heuvelrijk Berg en Dal

Geweldig hotel

Heb samen met mijn zus weer zo genoten, fantastisch hotel in een prachtige omgeving. Bedankt voor alles, en hopelijk tot snel

Beste Anja, Hartelijk dank voor uw prachtige review, wat fantastisch dat jullie zo hebben genoten!!! Wij hopen u snel weer als onze gast te mogen verwelkomen bij Heuvelrijk! Met gastvrije groet, Team Heuvelrijk

Top verblijf

Heerlijk hotel met genoeg comfort. Het personeel is vriendelijk, de bedden liggen goed, de kamer heeft alles wat je nodig hebt. Het was jammer dat het restaurant dicht was vanwege Covid maar ze hadden een goed alternatief bedacht.

Beste Miranda, Wat fijn dat u zo heeft genoten van uw verblijf bij Heuvelrijk! Bedankt voor uw mooie woorden. In verband met corona bieden wij inderdaad nog niet ons reguliere, uitgebreide ontbijtbuffet in de grote zaal aan, maar hebben wij luxe ontbijtboxen. Wij hopen u bij een volgend bezoek aan Groesbeek nog eens te mogen verwelkomen! Met gastvrije groet, Tom & Rosanne Belgers

Gastvrij, behulpzaam & pracht plekje

Ik kom in dit hotel zowel zakelijk en voor prive redenen. Het is hier gewoon heerlijk, loop afstand van het centrum van Groesbeek op een prachtige plek in de heuvels. De gastvrijheid van de uitbaters is magnifiek! Ik weet zeker dat ik hier vaker ga komen.

Beste Wieger, Wauw! Wat een prachtige woorden.. wat heerlijk dat u zo geniet van onze locatie en kamers. We hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen! Met gastvrije groet, Team Heuvelrijk

Ontzettend vriendelijke, meedenkende staf. Prima hotel en voorzieningen.

Prachtig nieuw hotel, koffie/thee op de kamer. Prachtig uitzicht bij het ontbijt. De eigenaar was heel erg meedenkend en service gericht, toen we ten tijde van de overstromingen acuut ons programma moesten aanpassen en een auto uit het risicogebied moesten halen. Waar vindt je dat: de eigenaar heeft ons zelf naar die auto gebracht en ons niet met openbaar vervoer laten reizen, wat heel veel langer zou duren. We houden er een mooie en warme herinnering aan over.

Beste Jos, Wat een prachtige review.. Hartelijk dank daarvoor. Fijn dat u zo heeft genoten van uw verblijf bij Heuvelrijk Berg & Dal. Wij hopen u in de toekomst nog eens als onze gast te mogen verwelkomen!~ Met gastvrije groet, Team Heuvelrijk

Heel vriendelijk en gastvrij

Met vrienden hadden wij een overnachting geboekt tijdens ons Pieterpad. Een van onze auto's stond geparkeerd in Gennep. Daar zouden wij de volgende dag naar toe lopen. Er was risico voor overstroming wegens hoog water en we besloten de etappe te skippen. De eigenaar heeft ons naar Gennep gebracht en we konden onze auto veilig ophalen. Van een vergoeding wilde hij niets weten. Het hotel is prima, modern en zeer comfortabel. We komen terug voor het hervatten van onze etappes als het water is gezakt.

Beste Hans, Wat een mooie review.. hartelijk dank!! Helaas heeft u de etappe naar Gennep niet kunnen lopen, maar hopelijk mogen we u bij een volgend bezoek aan Groesbeek weer verwelkomen! Met gastvrije groet, Team Heuvelrijk

Zowel privé als met een groep meer dan fantastisch!

Onze zakelijke groepen zijn iedere keer meer dan tevreden over het verblijf bij Heuvelrijk. Fantastische kamers, uitermate schoon, zeer betrokken personeel én in een prachtige omgeving. Een zeer grote aanrader voor een verblijf met een groep maar zeker ook in een kleinschalige setting. Heel erg bedankt team Heuvelrijk!

Beste Mariska, Wauw... wat een prachtige woorden, daar worden we stil van!! Hartelijk dank voor deze mooie review. Wij hopen u in de toekomst nog eens als onze gast te mogen verwelkomen. Met gastvrije groet, Team Heuvelrijk

Sfeervol, knus en luxe hotelletje met uitzicht op de Zevenheuvelen

Hele fijne en vriendelijke ontvangst in het hotel. Mooie ruime hotel op de bovenste etage met balkon en uitzicht op de omgeving. Op loopafstand van centrum van Groesbeek en je bent ook redelijk snel in de natuur. De kamer was schoon en had een minikeukentje wat we heel fijn vonden. Sfeervol ingericht en ideaal voor een romantisch weekendje samen. Het enige minpuntje zijn de groepsaccommodaties naast het hotel. Vanwege het mooie weer zitten groepen tot laat buiten en dat gaf een beetje herrie.

Beste Isa, Bedankt voor uw prachtige review! Wat fijn dat u heeft genoten van het minikeukentje, de kamer en balkon! Wij hopen u in de toekomst nog eens als onze gast te mogen ontvangen. Met gastvrije groet, Team Heuvelrijk

Een heerlijke sfeervolle comfortabele accommodatie

Vanaf het eerste contact met Rosanne, een van de eigenaren van deze accommodatie, voelde het goed. We werden hartelijk ontvangen, en kregen een uitgebreide uitleg over het pand. Een ruime en met zorg ingerichte gezamenlijke ruimte voor een groep. Hier en daar 'zitjes' en fijn dat er contact is tussen de goed uitgeruste keuken en de rest van de ruimte. De slaapkamers zijn enorm, en toch intiem, met elk een luxe badkamer met heerlijke douches. En een groot overdekt terras waar het goed toeven is, wat wil je nog meer. Ook het contact tijdens het verblijf was uitstekend. Kortom een aanrader, niet twijfelen , gewoon boeken. Frank de Jong, Hannibal Reizen Amsterdam

Beste Frank, Wauw... wat een prachtige woorden, hartelijk dank! Wat fijn dat u zo heeft genoten van uw verblijf en de accommodatie. Wij verwelkomen u graag in de toekomst nog eens als onze gast! Met gastvrije groet, Team Heuvelrijk

In 1 woord: top!

Vriendelijke en gastvrije ontvangst. Behulpzaam. Zeer ruime kamers met alles erop en eraan..strakke uitstraling maar door de gebruikte kleuren ook een warme rustige uitstraling. Schoon en een fijn bed. Mooi wellness terras met jacuzzi.

Beste Angel, Wauw... wat een mooie woorden, daar worden we een beetje stil van!! Hartelijk dank voor uw prachtige review. Wij hopen u in de toekomst nog eens te mogen ontvangen bij Heuvelrijk! Met gastvrije groet, Team Heuvelrijk

Zoals het klokje thuis tikt tikt het ook in Heuvelrijk

Het was maar één nachtje, maar wat hebben we genoten van de ruime kamer, de prima voorzieningen en de gastvrije ontvangst! Een prima plek om te genieten van de mooie omgeving. Ik kom graag nog eens terug!

Beste Herma, Hartelijk dank voor uw prachtige review! Heerlijk dat u zo heeft kunnen genieten bij Heuvelrijk Berg & Dal! We hopen u in de toekomst nog eens als onze gast te mogen verwelkomen! Met gastvrije groet, Team Heuvelrijk

Geweldig.

Wij hebben genoten van onze mindervalide kamer, van de gastvrijheid en de omgeving. Wij komen graag nog eens terug! Groeten van Dicky en Hans van Verseveld uit Tiel.

Beste Dicky en Hans, Wat fijn om te lezen dat jullie zo hebben genoten van jullie verblijf bij Heuvelrijk Berg & Dal. We hopen u in de toekomst nog eens als onze gast te mogen verwelkomen! Met gastvrije groet, Team Heuvelrijk

Kleinschalig hotel met supermooie kamers

Wij zijn hier 1 nachtje geweest en waren onder de indruk van de mooie ruime kamer met balkon. Heerlijk groot bed waarin we goed hebben geslapen. In 10 minuten liepen we naar het centrum. Leuke omgeving. We komen zeker terug!

Beste Tresa, Hartelijk dank voor uw prachtige review! Wat fijn dat u zo heeft genoten van de kamer. Heel graag tot ziens! Met gastvrije groet, Team Heuvelrijk

Wij hadden een uitstekend verblijf. De eigenaresse was uiterst vriendelijk en betrokken. We mochten zelfs ruim twee uur eerder inchecken dan gebruikelijk. De kamers zijn groot en goed ingericht. Er is zelfs een kleine keuken. Badkamer is mooi en schoon, bedden zijn ruim en (voor ons) van de juiste hardheid.. Kortom een dikke 10 van ons

Wauw! Hartelijk dank voor uw prachtige review! Wat heerlijk dat u zo heeft genoten van alle faciliteiten die ons hotel te bieden heeft! We hopen u in de toekomst nog eens als onze gast te mogen verwelkomen! Met gastvrije groet, Team Heuvelrijk

Mooie ruime kamer, prachtig nieuw alles! Een heerlijk verblijf gehad.

Verrassend grote kamer, mooie faciliteiten. Complimenten over het buiten gedeelte met jacuzzi, infrarood sauna en prachtig uitzicht.

Wauw, bedankt voor uw prachtige review! Heerlijk dat u zo heeft genoten van de kamer, jacuzzi en sauna! Hopelijk mogen we u in de toekomst nog eens als onze gast verwelkomen! Met gastvrije groet, Tom en Rosanne Belgers

Alles was super sfeervol en tot in de puntjes verzorgd en helemaal op maat

In een prachtige omgeving is Heuvelrijk een soort paradijsje. We troffen een unieke combinatie aan van een luxe ruime en sfeervol ingerichte kamer met alle gemakken (zoals een koelkast en gelegenheid tot koken). Met veel gastvrijheid en allerlei persoonlijke wensen waarin kon worden voorzien, zoals later uitchecken. Verder heerlijk gebruik gemaakt een sauna, bubbelbad en ligstoelen met prachtig uitzicht. Een absolute aanrader!

Wauw! Hier worden we een beetje stil van... wat een prachtige review. Fantastisch dat u zo heeft genoten van alle gemakken die ons hotel te bieden heeft. We kijken ernaar uit u in de toekomst nog eens als onze gast te mogen verwelkomen. Met gastvrije groet, Team Heuvelrijk

Mooi nieuw kleinschalig hotel op prachtige locatie met heel vriendelijke personeel

Auto te parkeren achter het hotel. Prettige ontvangst. Kamer heel ruim en voorzien van alle gemakken. Mooi uitzicht op de heuvels en velden. Ook heel behulpzaam bij de voorbereiding van een wandeling en het zoeken van een restaurant.

Prachtig en complete kamer op een fijn locatie met supervriendelijk personeel.

Wij zijn enorm enthousiast over ons verblijf in uw accommodatie. Het ontvangst was heel hartelijk en we hebben ons enorm welkom gevoeld. Vervolgens was het meedenken van de medewerkster zo ontzettend fijn, we hebben zo genoten van de elektrische fietsen de volgende dag. Ook fietsroutes kregen we per mail verzonden. Ondanks alle beperkingen die mijn huidige situatie met zich meebrengt hebben wij ons echt even kunnen onderdompelen in de mooie omgeving en een heerlijk verblijf.

Superfijn

Wat een superfijn hotel, mooie locatie, alles netjes en schoon, hele fijne ontvangst, wij hebben hele fijne dagen bij jullie doorgebracht, komen zeker terug. Het bijgeboekte ontbijt was heel erg lekker, kortom 5 sterren zeer verdiend!

... Wauw! Wat een mooie woorden, hier krijgen we energie van! Heel graag tot een volgende keer en geniet van het mooie weer vandaag! Met vriendelijke groet, Team Heuvelrijk Berg en Dal,

Mooie kamer. Vriendelijke ontvangst. Alles prima.

Beste Sjaak, Hartelijk dank voor uw prachtige review! Fijn dat u van uw verblijf heeft genoten. We hopen u in de toekomst nog eens als gast te mogen ontvangen! Met gastvrije groet, Tom & Rosanne Belgers

Wylerbaan 1 6561KN Groesbeek