een heerlijk ontspannen verblijf

Na een lange wandeling was het heerlijk om op het balkon iets te drinken en de zon te zien ondergaan. Prima kamer met een kitchenette, zodat wij zelf iets konden klaarmaken. Alles was hiervoor aanwezig.

Hele fijne accomodatie. Super kamers en fijne gemeenschappelijke ruimte.

Heel fijn.

Prachtige accommodatie

Mooie en nette accommodatie

Weer genoten van een prima locatie om een familieweekend te houden!

Alles piekfijn en in goed overleg samen geregeld.

Perfect, ook voor zakelijke doeleinden

Hele mooie accommodatie met veel mogelijkheden. Zeker ook voor zakelijke doeleinden een mooi passend concept!

Een tot in de puntjes verzorgd verblijf van alle gemakken voorzien met zeer vriendelijke verhuurders

Wij verbleven voor de tweede keer voor een zakelijk weekend in Heuvelrijk Berg en Dal met een groep van 18 personen. Het contact voorafgaand, het warme welkom, het huis wat tot in de puntjes was verzorgd, de mooie hotelkamers, de goede hygiene, alle voorzieningen die voorhanden waren, de uitstekende catering van externe partijen (Hofmans en Keurslager Tim Janssen), de heerlijke buitenspa, de ruime parkeergelegenheid, de bereikbaarheid van huurders tijdens het verblijf en het stukje aandacht achteraf zijn voor ons meer dan voldoende reden om zeker terug te keren en deze locatie van harte aan te bevelen.

Wij hebben een super weekend gehad!

Kamers zijn zeer ruim opgezet en zeer schoon. Bedden slapen heerlijk. Ook de centrale ruimtes (kamer/keuken) zijn ruim opgezet en van alle gemakken voorzien. De spa buiten is echt heerlijk en daar hebben wij volop gebruik van gemaakt. Het contact met eigenaresse is daarnaast erg prettig en ze doen alles voor je. Al met al een super adres.

Fantastische accommodatie met alles erop en eraan!

Onze groep heeft zeer goede ervaringen met deze accommodatie. Ook de communicatie met de eigenaars verloopt steeds zeer vlot. Voor ons is dit de ideale locatie voor ons vriendenweekend. Al 2 jaar op rij verblijven we hier heel graag. Als we toch 1 tip mogen geven: een extra oven zou misschien handig zijn.

Heel fijn huis

Met een vriendengroep hebben we een weekend doorgebracht in Heuvelrijk. Iedereen was zeer enthousiast. Heerlijke ruime kamers met lekkere bedden (opgemaakt) en goede douches. De voorzieningen, zoals beamers, geluidsinstallatie, spelletjes, tafelvoetbal, tafeltennis etc. zijn meer dan uitstekend. Daarnaast ligt het huis ook nog in een prachtige omgeving.

Inmiddels voor de 4 de keer het hotel bezocht. Wij hebben het super gehad . Fijne bedden Mooie kamers/appartement . Vriendelijk personeel Prachtige omgeving Zeer zeker de moeite waard en wij gaan zeker weten terugkomen !

Fantische gastvrijheid en kamers!

We hebben in de prachtige omgeving kunnen fietsen en wandelen. Genoten van de gastvrijheid en moderne kamers. In 1 zin: geweldig!!

Fantastische accommodatie!

De accommodatie gehuurd voor een familieweekend. Lekker ruim en luxe onderkomen waar we ons prima hebben vermaakt!

Super locatie

We zijn al bij veel groepsaccommodaties geweest maar deze is fantastisch. Het ontvangst, de kamer, faciliteiten en omgeving zijn geweldig. We hebben een top weekend gehad met vrienden.

Mooie accommodatie, voor onze familie, helaas geen buiten speel plek voor kleine kinderen, maar verder alles top.

Prachtige locatie!

Wij zijn erg tevreden over de service en het verblijf bij Heuvelrijk. In de aanloop is er regelmatig contact geweest met Rosanne ter afstemming en overleg, hierin was ze meewerkend, flexibel en altijd vriendelijk. Tijdens het verblijf hebben we veel vrijheid gekregen waardoor we fijn met elkaar konden zijn. Lunch, ontbijt, koffie en ontvangst waren uitstekend geregeld. De kamers waren netjes en ruim en de accommodatie is sfeervol. Een verblijf bij Heuvelrijk is ten zeerste aan te bevelen!

Mooie kamers, netjes, gastvrij, kortom een top accommodatie .

Communicatie vooraf is goed verlopen. De accommodatie is van alles voorzien en daar hebben we volop gebruik van gemaakt. De gastvrijheid was zeer goed, kortom een top tijd gehad!

.. Wauw, wat een mooie woorden! Wat fijn te lezen dat u het zo naar uw zin gehad hebt. Wij hopen u nogmaals te mogen begroeten als onze gast in de toekomst! Hartelijke groet, Team Heuvelrijk Berg en Dal

Heel prettig: soepel

Bulpvaardig, en paraat bij vragen

Heel hartelijk dank voor het beoordelen van ons hotel. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen begroeten als onze gast. Hartelijke groet, Team Heuvelrijk Berg en Dal

Prachtig, mooi, ruim opgezet hotel

Mooie, zeer ruime, kamers en heel leuk ingericht. Wij komen zeker terug!

Wat fantastisch te lezen dat we u terug gaan zien, u bent van harte welkom! Hartelijke groet, Team Heuvelrijk Berg en Dal

Genoten / schoon / mooie kamer met balkon

Mooie kamer met balkon. Rustig aan de achterkant hotel, met mooi uitzicht. Geweldig genoten. Erg vriendelijk personeel.

Jeetje, wat een mooie woorden! Hier worden we even stil van. Hartelijk dank voor het beoordelen van ons hotel en heel graag tot ziens in de nabije toekomst! Hartelijke groet, Team Heuvelrijk Berg en Dal

Top locatie

Het weekend van 10-11 en 12 september hebben wij een personeelsweekend mogen organiseren op deze mooie locatie. We werden de eerste dag gelijk goed opgevangen door Rosanne. Zij gaf een duidelijke en heldere uitleg over hoe alles in elkaar zat. Heel mooie kamers. Ook optimaal gebruik kunnen maken van de grote keuken met als plus de horeca vaatwasser. Mooie locatie voor groepen.

Hartelijk dank voor deze mooie woorden, daar krijgen we energie van! Dank nogmaals, en heel graag tot ziens in de toekomst! Hartelijke groet, Team Heuvelrijk Berg en Dal

Het was geweldig!

Heerlijk hotel, alles was goed! Prachtige kamer en de bedden waren heerlijk!!!!

Wauw! Wat een prachtige beoordeling. Hartelijk dank en heel graag tot ziens! Hartelijke groet, Team Heuvelrijk Berg en Dal

Een gunstig gelegen heerlijk en gastvrij hotel

Vriendelijk en gastvrij personeel, ruime, lichte kamer en prima ontbijt. Er zijn diverse fietsroutes die langs het hotel komen. Het vrijheidsmuseum ligt aan de overkant van het hotel en het centrum van Groesbeek is er niet ver vandaan. Wij hebben nog een aandachtspuntje: wij sliepen aan de voorkant waar een drukke weg is. Als het raam openstaat is het erg lawaaiig en dat vonden we erg jammer.

Hartelijk dank dat u de tijd hebt willen nemen om ons hotel te beoordelen. Vervelend dat u wat lawaai hebt ervaren, mijn excuses hiervoor. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen begroeten als onze gast! Hartelijke groet, Team Heuvelrijk Berg en Dal

perfect

Leuke ontvangst....veel privacy..gaastvrij goed ontbijt. vriendelijk personeel

Jeetje, wat een mooie woorden! Hartelijk dank en heel graag tot ziens! Hartelijke groet, Team Heuvelrijk Berg en Dal

Heel prettig

Heb een heerlijk groeps weekend gehad. Kamers en buitengedeelte geweldig, zaal ook prima. De keuken was niet heel hamdig, aparte afwaskeuken zou zeker geen kësaj kunnen, en ik begrijp dat die komt

Beste Marianne, Hartelijk dankt dat u de tijd heeft genomen ons hotel van een review te voorzien. We vinden het prettig terug te lezen dat u een fijn weekend heeft gehad en van de kamer en het buitengedeelte heeft genoten. Uw feedback ten behoeve van de keuken nemen wij ter harte. Wij hopen u bij een volgend bezoek aan Groesbeek weer te mogen verwelkomen! Met gastvrije groet, Team Heuvelrijk

Fantastisch!!!!

Mijn man en ik hebben twee nachten in dit voortreffelijke hotel geslapen. In een aangepaste kamer omdat ik in een rolstoel zit. Wat een geweldige ervaring hebben we hier gehad. Alles rolstoeltoegankelijk. En ongelooflijk vriendelijk personeel, als we iets nodig hadden stonden ze altijd voor ons klaar. Kortom fantastisch. Zeker voor herhaling vatbaar.

Beste Monique ...wauw! Wat een prachtige woorden, daar doen we het allemaal voor!! We vinden het heel fijn te horen dat u zo heeft kunnen genieten bij ons. Wij hopen u bij een volgend bezoek aan Groesbeek weer te mogen verwelkomen! Met gastvrije groet, Team Heuvelrijk