Fantastische groepslocatie

We waren in april met een groep van 30 collega's in Heuvelrijk Berg en Dal. Het is echt een zeer geschikte plek voor een zakelijk uitje. Comfortabele en ruime kamers; een mooie groepsruimte voor workshops; leuke bar voor 's avonds en een prachtige omgeving. En vergeet het jacuzzi-dek niet voor een ontspannend namiddag borrel. Daarnaast prettig contact gehad met de organisatie, die ook beschikbaar was voor last-minute vragen en ondersteuning. Echt een aanrader.

Fantastische plek!

Wat een geweldig weekend hebben wij hier gehad! De locatie is super, alle benodigdheden die nodig zijn zijn aanwezig, het is netjes en schoon en alles is goed verzorgd! Wij hadden ook nog is het weer mee dus wij hebben heerlijk gebruikt gemaakt van de jacuzzi en de BBQ op het terras. Wij hadden geen betere locatie kunnen vinden voor onze reünie met de vriendengroep van 40 man! Ook het contact met de eigenaren is super fijn! Zeker een aanrader!

Uitmuntend!

Het is een prachtige, zeer luxe accommodatie die in alle gemakken voorziet. Het ontbrak ons echt aan niets! De enige tips die wij hebben zijn een betere vaatwasser, deze is net te klein en ietwat onhandig voor de hoeveelheid personen. Ook zou het voor de wat kleinere kinderen misschien leuk zijn als er klimrekje/schommel/wip o.i.d. zou zijn. De gastvrouw is zeer vriendelijk, denkt mee, is behulpzaam en staat voor je klaar! We komen dan ook heel graag nog eens terug.

Super mooie en fijne locatie!

Ruim en groot opgezet, mooie schone kamers waar alles aanwezig is en ook de centrale ruimtes zijn top. Vriendelijke mensen die alles voor je willen doen.

Grandioos

We hebben genoten, schoon, ruim,gastvrij en veel ruimte. En de voorzieningen zijn top,zowel binnen als buiten. De jacuzzi en whirlpool pool waren de topper van ons weekend en het was het allemaal waard. Wij komen terug!!

Geweldige locatie met sfeer en persoonlijke service

Tijdens het verblijf in Heuvelrijk was het opvallend hoe prachtig mooi en schoon de locatie is. Je ziet dat dit een familiebedrijf is dat gerund wordt met passie en liefde. Zelden heb ik zoveel warmte gezien én gevoeld. Tijdens het boeken en vragen die er waren kreeg ik telkens een snel en passend antwoord vanuit de eigenaresse, zij dacht mee en niets was haar te veel. Het Heuvelrijk voelde bij iedereen als een warm thuis, we hebben er dan ook enorm van genoten! Dank Heuvelrijk team!

Een onmisbare traditie voor onze afdeling!

Onlangs hebben wij voor de derde keer Hotel Heuvelrijk Berg en Dal bezocht met onze afdeling. Het feit dat we kunnen blijven slapen èn dat we het hotel voor onszelf hebben is echt een luxe! De zalen zijn ruim en schoon, er is een grote open keuken en je mag alles gebruiken. Je mag ook zelf eten en drinken meenemen en gebruik maken van de koelkast. De hotelkamers zijn prachtig, ruim en superschoon. Er zijn 18 kamers met losse bedden, wel zo fijn als je met een collega de kamer deelt! In de ochtend genieten we altijd van een goed verzorgd ontbijt en gaat iedereen weer huiswaarts of nog even wandelen of mountainbiken in de prachtige omgeving. Kortom, als je op zoek bent naar een groepshotel voor een zakelijk verblijf of gezellig met je familie dan hoef je niet verder te zoeken. Het is altijd top geregeld hier en wij komen ieder jaar dan ook graag weer terug!

Prachtige locatie met fijne ruimtes

Als familie hebben we een heerlijke midweek gehad! De woonkamer met keuken was heerlijk ruim met knusse hoekjes te zijn. De kamers waren schoon, ruim en erg netjes!! Overal een dikke aanrader!

Fantastisch!!!

Wat een heerlijk hotel, we hebben niks gemist, alles was aanwezig. Mooie grote kamers en super goed geïsoleerd, zodat er lekkere muziek in de kroeg gedraaid kon worden terwijl andere gewoon van de nachtrust konden genieten.

Heerlijk weekend gehad!

We hebben met de hele familie hier een heerlijk weekend gehad! De slaapkamers zijn echt ontzettend ruim en luxe, met fijne bedden en goede douche. De gezamenlijke ruimte heeft een goede (open) keuken en veel zitjes en tafeltjes: wij hadden hier alle plek voor gezamenlijk ontbijt / avondeten en spelletjesavonden, spelende kinderen. De ruimte met bar is een fijne aanvulling. De omgeving is prachtig, (vanuit het bubbelbad ook mooi uitzicht) en dichtbij mooie fietsroutes, mountainbikeroutes, en (speel)bos. We komen graag nog eens terug!

We hebben een hele fijne tweedaagse gehad met ons team. Mede dankzij de prachtige locatie!

Het was geweldig!

Fantastisch!! Echt genoten

We hebben een lang weekend mogen verblijven in de accomodatie met 40 man familie. We hebben genoten. Het zijn grote mooie kamers en schone badkamers die van alle gemakken zijn voorzien. De gezamenlijke ruimtes zoals bar, eetgedeelte, buitenruimtes en keuken zijn top. Kortom een aanrader.

Prachtig huis / hotel op een mooie locatie .

Een weekend met onze reisvereniging geweest 32 pers . Wat een geweldig huis / hotel. En de mooie kamers top allemaal een eigen douche en toilet. Huis/ keuken is van alle gemakken voorzien . Wij hadden het buitenverblijf erbij gehuurd en dat is zeker aan te raden. Eerste avond ook de barbecue gehuurd en lekker op het terras achter gezeten . Super weekend gehad

Gastvrij en mooie locatie

We werden hartelijk ontvangen door Rosanne de eigenaresse van het hotel en we voelden ons direct thuis.Als we rosanne tegen kwamen nam Rosanne de tijd voor een praatje Het hotel en de kamers zijn heel mooi en sfeervol ingericht en de omgeving is mooi en ligt heel dicht bij het centrum. In de omgeving kun je mooie fietstochten maken We komen graag nog eens terug! Groetjes John en Bianca

Aan te raden.

Verblijf van vier dagen in het hotel i.v.m. behandeling in een ziekenhuis in de buurt. Gewoon Top! De vriendelijke ontvangst, schone ruime kamer, keukenblokje met alles erop en eraan zelfs koffie en thee. Vraag tussendoor altijd mogelijk aan de eigenaars. En vooral voor een rug patiënt de uitstekende bedden! Het is echt een stukje thuiskomen als je na een dag weer op de kamer komt. Heel fijne tijd gehad en Rosanne en Tom misschien tot weer eens! Groetjes, Toni.

Toplocatie!!

Super vrienden weekend gehad!!

We voelden ons meer dan welkom

Goede verzorging. Nette en sfeervolle locatie

Een geweldig familieweekend in een prachtige accommodatie!

Wij hebben hier afgelopen weekend zo genoten met onze hele familie (44 personen). Wat een prachtige, nette en verzorgde accommodatie! Heel ruim, iedereen had een eigen slaapkamer met badkamer, de luxe van een hotel en dan de gehele accommodatie voor onszelf. We hadden de spa/welness ook bij gehuurd, was een succes!! Mijn 17-jarige meervoudig beperkte zoon was er ook bij! Via Medipoint konden we een aangepast bed, een tillift en een douchebrancard laten leveren en dat past prima in de kamer, we hadden nog een balzaal aan ruimte over. Het was echt top! Rosanne (eig. accommodatie), nogmaals bedankt voor je hulp, service en je enorme gastvrijheid!! Het was geweldig!

Het eten, het slapen, het schoonmaken, het personeel, het hotel, het uitzicht, het terras, de kamer, de rust, de hygiëne, de uitstraling, de jacuzzi, de parkeerplaats, de service, de fietsenstalling, de sauna, etc. is allemaal TOP!

Zalig genoten van ruim, luxueus verblijf op prima locatie.

We trokken met 33 personen uit alle hoeken van Vlaanderen naar Hemelrijk. We werden warm onthaald in een ruim verblijf op een mooie locatie op wandelafstand van het centrum. Onze gasten hebben genoten van hun mooie kamer met heerlijk bed en eigen badkamer. Door de grote gemeenschappelijke ruimte en het terras, had iedereen altijd de keuze om gezelschap of rust op te zoeken. Rosanne, Tom en hun ouders zijn warme, enthousiaste mensen die altijd snel klaar staan met raad en daad bij vragen of kleine ongemakken, waarvoor dank.

Heerlijke locatie

Samen met mijn collega's hebben we twee dagen gebruik kunnen maken van Heuvelrijk. De locatie biedt veel mogelijkheden voor groepen maar ook voor een fiets- wandelweekend. De kamers zijn voorzien van alle comfort, de centrale ruimte is ruim, voorzien van grote keuken. Ook het ontbijt en lunch zijn prima verzorgd. Echt een aanrader!

Wij zijn met een grote vriendengroep met kinderen een weekend naar deze accommodatie geweest. Dit is ons mega goed bevallen, de luxe, het comfort, de jacuzzi alles was meer dan goed. Ook de eigenaren zijn heel aardig en heel flexibel in de communicatie. Alles is mogelijk en als er wat is word het snel en goed opgelost. Wij willen jullie nogmaals enorm bedanken voor een geweldig weekend. Wij komen zeker nog een keer terug. Het enige puntje wat we nog konden vinden is dat het voor de kinderen helemaal geweldig zou zijn als er iets is van een grasveld en een poort. Maar zelfs daar werd al aan gewerkt werd ons verteld dus dat gaat vast goedkomen.

super accommodatie met heel veel mogelijkheden

wij zaten hier met onze vriendengroep (ca 35 personen inclusief volwassen kinderen). Grote luxe kamers (de studenten wonen thuis kleiner), professionele keuken, diverse gezamenlijke ruimtes met goede geluidsinstallatie en tv's/beamers. Heerlijke zwemspa met bubbelbad bijgeboekt en geen seconde spijt van gehad. Goed bereikbaar, met zelfs een bushalte naar/van Nijmegen om de hoek. Rosanne heeft ons bij aankomst hartelijk ontvangen. Een onverwachte storing aan de warmwatervoorziening hebben ze snel opgelost. A la Bed&Breakfast misten we een lampje boven de badkamerspiegel, en ging het licht in de badkamer sensorgestuurd soms snel uit :-)

Mooie kamer zeer vriendelijk personeel mooie fiets wandel omgeving Komen zeker keertje terug

Geweldig huis, schoon, ruim en een prachtige omgeving! Een heerlijk familieweekend gehad!

Met de hele familie hebben we het huis voor een weekend geboekt, Inclusief de wellness, en het was geweldig! Iedereen had een prachtige kamer en ruimte genoeg. Een klein tipje, beneden misschien een leuk speelhoekje maken voor kleine kinderen. Nu hadden we mooi weer dus in de wellness hebben de kinderen zich vermaakt en we hebben zelf nog een springkussen gehuurd. Maar ik vroeg me wel af wat kleine kinderen (2-6 jaar ongeveer) binnen zouden kunnen doen. Tafeltennis en tafelvoetbal is dan net wat te moeilijk :) Maar dat is dus echt een heel klein tipje ;)