top

geweldig

goede kwliteit

jullie zorgen goed voor jullie kanten !!

Dankjewel

Uitstekende support

Zeer goede ervaringen met verloning.nl. de website en gebruikersportaal zijn duidelijk en overzichtelijk. Ga zo door!

Mijn ervaring met Celeste: Celeste is enorm behulpzaam, geduldig en vriendelijk. Ze denkt ook echt mee in mijn voordeel en geeft me tips en adviezen. Ik kan niets anders zeggen dan dat ze haar werk heel goed doet. Groetjes!

Uitstekend en overzichtelijk!

Goed geregeld klasse

Geweldig! Vooral Alessio

Altijd als ik bel word ik goed geholpen, en mijn favoriet is Alessio! Hij is super vriendelijk en neemt de tijd om al je vragen te beantwoorden. Al met al geweldige service.

Hele goede service

Prima ervaring en als je ergens niet uitkomt, wordt je gelijk geholpen.

Erg goed

Snel met uitbetalen en altijd vriendelijk door de telefoon

Super geregeld!

Na een paar jaar buitenland terug in NL en als zzp'er aan de slag. Dus wat doe je dan? Twee BV's administratie voeren, BTW administratie... G rekening... Goed opletten.. pfff. Verloning kost ook geld natuurlijk, maar niet zoveel als het allemaal zelf doen, en nu heb ik geen zorgen. Opdrachtgever ook tevreden en alles en iedereen goed geregeld Helpdesk is fantastisch trouwens

Alles prima

Tevreden

100% goed geregeld

Ik ben zeer tevreden over alles Ben goed geïnformeerd duidelijke info En zeer goede service en betalingen

blij mee

ondanks de corona kan ik, door verloning.nl lekker aan de slag blijven.

Snel en ook de belasting nog betaald ,krijg je ook geen achteraf een verrassing !

Begonnen met verloning ,hiervoor zelf belasting en factuur geschreven waardoor mijn werkgever wel is lang wachte of de belasting was niet op orde ! Ik vind verloning beter omdat als factoring aanstaat je binnen 24 uur betaald krijgt,en de belasting word afgedragen,je moet toch betalen dus daarom maar beter bij VERLONING ! Goed bezig en aan te raden voor andere nieuw komers!

Duidelijk met fraaie vormgeving.

Er was een communicatieprobleem tussen werkgever en Verloning. Vervallen mailadres van mij. Dat werd binnen enkele uren opgelost.

Zeer efficient

Snel financiële verwerking en telefonisch behulpzaam.

Revolutionair

Echt een no-nonsense mentaliteit deze organisatie. Ze doen wat ze beloven en ze beloven wat ze doen. Heel erg prettig (samen)werken op deze manier. Ik beveel ze warm aan!

Ik voer mijn uren in en jullie doen gelukkig de rest op een juiste manier

Ik maak sinds 7 maanden gebruik van verloning, ik vind dat fijn en makkelijk, geen omkijken meer na het invoeren van mijn uren

Zeer makkelijk te gebruiken, helpdesk altijd beschikbaar en behulpzaam

Ik vind het heel makkelijk te gebruiken en overzichtelijk. Een paar contact gehad met de telefonische helpdesk: geweldig! Ik werd goed geholpen. Alleen jammer dat ik mijn email adres niet kan veranderen in mijn account.

Fijn deze prompte afhandeling

De eerste ervaring met Verloning is mij goed bevallen!

Fijn en makkelijk in gebruik

Aan te raden als je geen zzper wilt zijn of niet vaak een factuur moet sturen

Uiterst goed geholpen bij al mijn vragen.

Vriendelijk en heel behulpzaam te woord gestaan.

Telefonische helpdesk is geweldig

Als eigenaar van een ZorgMies vestiging wil ik mijn zorgverleners goed kunnen uitleggen wat het betekent om je via Verloning.nl te laten verlonen. Met de hulp van de medewerkers heb ik helemaal helder gekregen hoe het werkt. Ik heb 3x gebeld en elke keer namen ze alle tijd voor me. Dat is hoe service voelt. Complimenten!

Goed geweldig

Een relax baan met een relaxe inkomen altijd goed.

Kiotoweg 157

3047BG Rotterdam