Heel tevreden

Sinds kort verloopt mijn betaling via Verloning.nl. Ben super tevreden. Site is duidelijk. Hele vriendelijke medewerkers die goede tips geven en alles duidelijk uitleggen. Betaling had ik heel snel.

prima service

was best benieuwd naar de integriteit van Verloning.nl het is toch best spannend om je ontvangsten uit handen te geven. Maar het is me zeker goed bevallen. Vandaag als het goed is mijn eerste storting. De website is niet zo mijn ding. Ik zou het wat zakelijker en strakker designen.

als ik een foutje maak wordt ik gebeld en wordt het gecorriseerd heel fijn

Ik had met jullie twee weken gewerk

Ik ben Meron. Ik gewerk met jullie twee weken maar ik heb niks voor mij bedrag?

Uitstekende verloner!

Inmiddels ben ik al jaren een tevreden klant van Verloning.nl. Het verlonen gaat altijd heel snel. Daarnaast zijn er goede afspraken en voordelen te verkrijgen. Afgelopen maand hebben we zelfs een leuk cadeau uit mogen zoeken. Ik ben er heel tevreden mee en ik hoop dat nog lang te mogen blijven!

Onvrede o.a over verplichte AOV.

Mijn onvrede ligt vooral o.a verplichte AOV en keuzes die je hierin wel/niet hebt.

Goed geregeld!

Netjes afgehandeld.

I really like how is going for every thing I will like to party of

GOED

NORMAAL GOED

Ga zo maar door

Prima geregeld

Bij bellen vriendelijke medewerker en duidelijke uitleg. Ik ben heel tevreden!

Top Service!

Als ik een bepaalde vraag heb over uitbetaling of hoe bepaalde dingen geregeld moeten worden staat het team van Verloning altijd voor mij klaar. Hele vlotte reacties en duidelijke antwoorden, als je ergens niet uitkomt of zelfs advies nodig hebt over onderwerpen wat betreft werken of verzekeringen helpen ze je.

Redelijk

Is opzich wel oke maar soms mag de kosten minder

Werkt perfect!

De afgelopen jaren mijn facturen via sportverloning geregeld. Werkt perfect, nooit geen problemen en altijd snel geregeld.

nog nooit zo vriendelijk, behulpzaam en snelle klanten service gehad

Ze nemen altijd op, nemen de tijd voor je en leggen alles tot in detail uit. Hebben geduld en herinneren je je naam, zo spreken ze je aan als persoon in plaats van als klant. Nog nooit zulke top klanten service gehad!

Nu aantal maanden zelfstandig aan het werk via verloning. Bevalt uitstekend. Het wijst zicht vanzelf en ik hoef me nergens druk om te maken qua belasting, kvk etc. Echt top.

Super service

Ik ben heel vriendelijk en concreet geholpen met mijn hulpvraag. Mede door Aisha en Alessio. Zij hebben alle vragen netjes en correct afgehandeld. Geen vraag was te gek! Super bedankt. Montana gemeente Amsterdam

Alleen maar goede ervaringen, prima bedrijf.

Top…..

Snel,erg goede feedback, duidelijke uitleg

Eerste keer bij verloning, meteen hulp om alles goed te regelen en alle uitleg die je maar wilt. Tot nog toe aan te bevelen.Gaat heel makkelijk.

met verloning kan ik mij 100% concentreren op mijn werk geen over financiele rompslomp !!!

voor iedereen die de stap niet durft te zetten om voor jezelf te beginnen .omdat er administratief en financieel nogal veel geregeld moet worden elke maand .Nu neemt verloning die taak voor zijn rekening. alles eind van de maand netjes betaalt en je weet precies wat je netto inkomsten zijn .verder blijf je gewoon eigen baas en bepaal je verder alles zelf . twijfel niet langer en neem die stap ik had het ook 10 jaar eerder moeten doen . ik geef verloning een 10

alles best duidelijk, goede service

vragen worden snel beantwoord, issues snel opgelost

super organisatie erg vriendelijk!

Mijn ervaring is dat verloning personeel heeft die je altijd vriendelijk en persoonlijk behandeld. Alles zeer goed uitlegt en goed verwoord. Wie je ook aan de lijn krijgt is uitermate vriendelijk en dat gebeurt niet overal. Dus een pluim voor Organisatie, maar zeker voor personeel! Bedankt namens Cor Stoops, werkzaam voor Klus Heeren.

voortreffelijk!

Ik vind de snelheid, dus effectiviteit van jullie systeem, voortreffelijk. Je moet je acquisitie eens richten op taxi bedrijven en taxi-chauffeurs, Zij worden of gepayrolled of zijn zzp-er. Denk aan de Über-chauffeurs o.a. succes!

vriendelijk en proactief

ik zal zeker de service aanraden voor iedereen die opzoek is naar een service voor factureren naar bedrijven.

Kiotoweg 157 3047BG Rotterdam