The biggest delay in payments that you will ever experience!

Dear readers, As a customer of verloning.nl I would like to advise you one thing : STAY AWAY FROM THIS COMPANY. I am working through an on line platform that pays me instantly once my hour's are approved and this company (verloning.nl) always tells me that they did not receive any payment. Why? Because they don't want to MANUALLY LOOK FOR A TRANSACTION , and instead they want everything to be linked automatically but that would mean that I would have to wait for a direct payment from my client, which would take around a month in most cases.Why am I paying you verloning???? Don't worry, Kvk registration is on it's way and we'll soon say ourselves goodbye. And by the way.. every invoice has a different amount credited to them which I am currently investigating. Be aware!!!

• Would you recommend us? No

Snel en duidelijk nettoninkomen zonder rompslomp.

Het werken als freelancer in loondienst bespaart mij zeer veel administratieve handelingen, waardoor ik mij kan focussen op de opdrachten van mijn opdrachtgevers. Geen zorgen met reserveringen en administratie. Voor mij ideaal.

Perfect zoals vanouds

Perfect zoals vanouds

Prima, maar mag dat dansende figuurtje ALSJEBIEFT weg?

Prima, maar mag dat dansende figuurtje ALSJEBIEFT weg?

Makkelijk en snel.

Een simpel, duidelijk en snel systeem, waarbij belasting en sociale lasten automatisch voldaan zijn.

Geweldige dienstverlening

Verloning,nl heeft altijd direct antwoorden als ik complexe vragen stel. Zijn altijd snel telefonisch bereikbaar en medewerkers weten direct antwoorden waarmee ik verder kan. Ervaar het als enorme opluchting om van ZZP-er naar Verloning.nl overgestapt te zijn.

Super en slim

Aandacht, rust en begrip

Jan

Hi ik ben Jan Andrea

Goed hulpzaam

Aan Deze zeer hulpzame dame Hana taftika,ik dank je voor je hulp lieve meid....je hebt me goed geholpen ....klasse meid!!!

Verloning NL herstelde een fout van mijn werkgever vlot en adequaat.

Mijn werkgever had voor de tweede keer een vervallen mailadres van mij gebruikt bij het verzenden van mijn gegevens. Zodoende lieten loonstrook en uitbetaling op zich wachten. Na een telefoongesprek met Verloning NL was alles binnen enkele dagen geregeld.

Precies wat je er van verwacht. Perfect en zorgeloos.

GEWELDIG

Ze regelen zogoed als alles voor je.

Positief

Vlotte en correcte afhandeling.

Gewoon geweldig

Sinds november 2020 freelance ik via verloning.nl en wat een verademing. Geen gedoe met KVK, administratie e.d. gewoon kunnen werken zonder toestanden. De medewerkers staan altijd voor je klaar als je vragen hebt. Facturering is simpel, zij verzorgen de afdracht van de premies. Je hebt diverse keuzes om wel of geen pensioenpremie te betalen, vakantiegeld op te bouwen, ziektekosten te regelen. Echt een verademing...

Erg goed

De telefoon wordt opgenomen en de vragen worden naar tevredenheid beantwoord. Ook krijg ik tips hoe het systeem nog beter gaat of kan werken in mijn voordeel. Natuurlijk beveel ik dit aan bij anderen bedrijven. Mijn contacten verlopen via Remi.

mijn ervaring met verloning is goed en duidelijk

duidelijke uitleg

Heb ik nog niet

Correct en vlot verwerk

Goed en duidelijke website om gegevens in te vullen

Goede begeleiding

Met al mijn vragen kan ik terecht en wordt ik heel rustig geholpen met een duidelijke uitleg. Complimenten.

fijn, betrouwbaar en transparant

Mijn inkomsten verlonen is bij jullie in goede handen. Jullie geduld en betrokkenheid bij vragen is prettig. De manier waarop jullie iemand te woord staan is gewoon, menselijk en kundig. Terecht: het nieuwe werken zonder gedoe!

Heel tevreden

Sinds kort verloopt mijn betaling via Verloning.nl. Ben super tevreden. Site is duidelijk. Hele vriendelijke medewerkers die goede tips geven en alles duidelijk uitleggen. Betaling had ik heel snel.