professioneel en persoonlijk

Prettig en persoonlijk contact. Duidelijke rapportages. Goed bereikbaar. Kortom een professioneel bedrijf.

• Met welk onderdeel heeft u een ervaring gehad Werving & Selectie

Professioneel, persoonlijk en zeer hulpvaardig!

Destijds ben ik door BAPAS benaderd voor een nieuwe functie in mijn branche. Het contact vanaf het eerste telefoongesprek heb ik direct als prettig ervaren. Er werd veel informatie gegeven, er werd veel interesse getoond in mijn persoonlijke en professionele leven en dat zorgde al snel voor een klik. In de opvolgende gesprekken is dit altijd zo gebleven, dit heeft er onder andere voor gezorgd dat ik voor een nieuwe organisatie ben gaan werken. Inmiddels ben ik twee jaar werkzaam voor mijn nieuwe organisatie en heb regelmatig nog steeds contact met BAPAS. Ook op die momenten is de interesse vanuit BAPAS oprecht en zeer prettig. Als opdrachtgever zou ik zeer tevreden zijn over BAPAS. Het is een club waar je volledig op kan vertrouwen en die het in deze drukke arbeidsmarkt toch voor elkaar krijgt om talenten in beeld te brengen.

• Met welk onderdeel heeft u een ervaring gehad Werving & Selectie

Assessments bij Bapas; Mooie balans in invullen testen en persoonlijke gesprek

Bij Bapas wordt zeer ruim de tijd genomen om je te leren kennen. Naast het invullen van de nodige testen vindt er in het middagdeel een langdurig mooi gesprek plaats om de uitkomsten van de testen ook goed te kunnen analyseren en te doorgronden. Met name Marten van de Braak is een zeer prettig mens en professional die bij verschillende mensen bij ons al een assessment heeft afgenomen. Er wordt goed de tijd genomen.

• Met welk onderdeel heeft u een ervaring gehad Tests & Assesments

Betrokken, duidelijk en snel schakelen

Ik heb het mijn contact met BAPAS als erg prettig ervaren. Het traject heeft meerdere onderdelen waarop je goed wordt voorbereid en duidelijke uitleg krijgt. Er wordt met je meegedacht en er wordt samen goed gekeken naar elke stap in het proces.

• Met welk onderdeel heeft u een ervaring gehad Tests & Assesments

Onze ervaringen met Bapas zijn top!

De tests die wij laten uitvoeren door Bapas geven een heel goed beeld van onze potentiële medewerkers. De uitslag van de test is voor ons een zeer goede tool om nieuwe medewerkers te begeleiden en te coachen tijdens hun loopbaan.

Snel, betrouwbaar, meedenkend

Wij nemen regelmatig assessments af, waarbij we altijd snel antwoord krijgen. Ook staan ze altijd open voor overleg en/of toelichting. De rapportages zijn helder en overzichtelijk.

Assessments

De assessments die wij door BAPAS hebben laten uitvoeren geven steeds een uitstekend inzicht in de persoon en de mate waarin iemand geschikt is voor een bepaalde functie.

• Met welk onderdeel heeft u een ervaring gehad Tests & Assesments

Communicatie verloopt goed, goede inhoudelijke testen.

Samenwerking is nog kort, maar de communicatie tussen Bapas en Florensis verloopt goed. De uitgevoerde testen zijn inhoudelijk van een goede kwaliteit en goed uitlegbaar naar degene die getest is.

• Met welk onderdeel heeft u een ervaring gehad Tests & Assesments

Een professioneel, vlot en gestructureerd proces met een grote glimlach!

Mijn positieve gevoel bij BAPAS is direct bij het eerste contact ontstaan. In alle opvolgende contacten is dat gevoel steeds verder versterkt. De selectieprocedure is vooraf duidelijk toegelicht en gedurende het traject zijn de afspraken over communicatiemomenten steevast nageleefd. Uiteindelijk met goed gevolg. Daarbij een groot compliment aan Pien Coenraad. Zij is in staat om het formele proces te larderen met veel plezier, waardoor er zowel een goed selectieproces als een leuk persoonlijk contact is.

Zeer deskundig en professioneel

Wij hebben zeer goede ervaringen met Bapas. Ze denken mee, vooraf, tijdens en na het assessment. De rapportages zijn uitgebreid, to the point en zeer informatief.

• Met welk onderdeel heeft u een ervaring gehad Tests & Assesments

Goede ervaring met aandacht voor de persoon

Bapas neemt goed de tijd om de persoon en diens talenten te leren kennen. Dit geeft vertrouwen. Fijne manier van samenwerken, ik beveel bapas zeker aan!

Goede begeleiding

De psycholoog die de assesments voorbereidde en uitvoerde verdiepte zich goed in de contekst van onze organisatie en de betreffende medewerkers. De rapportages waren conform verwachting.

• Met welk onderdeel heeft u een ervaring gehad Tests & Assesments

Mijn ervaring met Bapas is vanaf de eerste dag positief.

Vanaf het eerste contact zeer betrokken medewerkers en professioneel in hun werkveld ongeacht de opdracht. Wij zijn al een aantal jaren klant en de contacten en geleverde service zijn altijd erg goed.

Zorgvuldig en integere w&s

• Met welk onderdeel heeft u een ervaring gehad Werving & Selectie

Zonder de psychologische profielen van Bapas komen wij minder eenvoudig tot de aanname van kandidaat

Wij doen al jaren met succes een beroep op de psychologische tests die Bapas voor ons heeft ontwikkeld; deze ondersteunen ons in de beoordeling van sollicitanten voor een stressvolle startersbaan. De test is voor ons internationaal bedrijfsbreed inzetbaar. Ook de kandidaten ervaren de rapportage als een goed handvat in een finaal, evaluerend gesprek. Het Bapasteam waarmee wij werken is uiterst professioneel en ook altijd bereid in een (nog) hogere versnelling te werken, bij rapporten waar tijd in ons sollicitatieproces een belangrijke rol speelt. Dat we steeds opgewekte, leuke mensen treffen bij Bapas maakt de samenwerking naast nuttig ook nog eens heel plezierig.

• Met welk onderdeel heeft u een ervaring gehad Tests & Assesments

BAPAS is een positieve en prettig benaderbare club

Ik ervaar BAPAS als een professionele en betrouwbare club, met tegelijk een heel oprecht geïnteresseerde houding en positieve benadering, ook na plaatsing. Afspraken worden nagekomen, en de verslaglegging is helder.

• Met welk onderdeel heeft u een ervaring gehad Tests & Assesments

Gestructureerd en doelgericht elkaars belangen voor ogen houden

In meerdere gesprekken wordt gestructureerd tot de kern van de zaak gekomen in een afweging of de juiste match wordt gemaakt. Hierbij worden de belangen aan beide zijden transparant besproken zonder dubbele agenda

• Met welk onderdeel heeft u een ervaring gehad Werving & Selectie

Professioneel verloop van het traject

Afspraken zijn goed nagekomen. Persoonlijk profiel is professioneel opgesteld.

• Met welk onderdeel heeft u een ervaring gehad Tests & Assesments

Professioneel, vriendelijk en behulpzaam!

Super leuk ervaring gehad met Davita Alderlieste. 1 maand nadat ik was begonnen met mijn nieuwe baan zelfs telefonisch contact gehad!

Warm, menselijk en professioneel

Ik heb Bapas leren kennen gedurende mijn sollicitatieprocedure. Ik heb tijdens deze periode te maken gehad met een tweetal medewerkers. Beide contacten verliepen plezierig.

Vriendelijke, kundige medewerkers

Ik werd benaderd voor een functie door medewerkers van Bapas. Zij deden dat op een prettige,persoonlijke manier. Ze waren behulpzaam waar nodig. Het gesprek waarin de resultaten van de testen besproken werden heb ik als heel plezierig ervaren. Ik werd serieus genomen en ze leken oprecht enthousiast over mij voor de beoogde functie. De organisatie zocht echter iemand met andere capaciteiten, maar dat werd mij meegedeeld zonder dat ik mij daar naar onder hoefde te voelen. Ze leken teleurgesteld dat de opdrachtgever mij niet wilde spreken.

Professionele organisatie

Contacten zijn prima en frequent, afspraken worden nagekomen, fijne partner om mee samen te werken

Professioneel en vakkundig

We werken inmiddels bijna 10 jaar met Bapas. Door de jaren heen hebben zij ons altijd uitstekend geholpen in de ondersteuning van onze opleidingen met hun pallet aan testen. In de tussentijd zijn de testen meerdere keren herzien en her-ontwikkeld waardoor deze altijd actueel zijn gebleven.

Prettig en deskundig

Goede begeleiding bij het proces naar een nieuwe rol

persoonlijk en inhoudelijk goed

jarenlange ervaring met BAPAS, prettige samenwerking met doorgaans 1 vaste contact persoon. inmiddels vervult onze (nieuwe) interne/recruitment afdeling veel vacatures