alles gaat lekker soepel

goed vakmanschap

Prima behandeling

Prima behandelaar en perfecte behandeling Altijd blij weer geweest te zijn, Geeft verlichting in pijnklachten

Erg prettig, vakkundig, empatisch en doeltreffend

Ik kwam met hooikoortsklachten. Ik heb de behandeling als zeer vakkundig ervaren. Ik heb er baat bij. Zeker een aanbeveling als je al jarenlang kampt met vervelende hooikoortklachten.

UItstekend

Ik word al jaren deskundig en vriendelijk geholpen.

Super!!!

Heb al heel lang rugklachten en een verleden met door de rug gaan. Hier wordt ik altijd goed geholpen. Het ene moment kon ik bijna niet meer lopen, maar na een behandeling kon ik de volgende dag gewoon weer werken... IN DE HORECA! Het is een heel geruststellend idee dat als ik weer eens ergere klachten heb, ik hier altijd terecht kan. Zelfs dezelfde dag nog. 10 sterren wat mij betreft!

Goed resultaat, duidelijke uitleg en vriendelijk personeel.

Ik had last van een zeurende pijn in mijn onderrug. Bij de eerste afspraak werd een scan van mijn rug gemaakt en kreeg ik gelijk een behandeling. Na vijf behandelingen was ik klachtenvrij.

Uitstekende behandeling

Professioneel, goede voorlichting en advies. Ze nemen de tijd en zijn prettig in de omgang.

erg goed

alles ging gesmeerd en de chiropractor weet van wanten

Eerlijke , vriendelijke en medische kennis bij Vividus.

jaren vaste klant bij Gezondheids Centrum Vividus. Door de behandelingen is mijn dagelijks leven weer, voor een bepaalde tijd pijnloos , zelfs zonder pijn medicatie. Ik kan niet meer zonder deze ondersteuning. Ik beveel iedereen Eerlijke , vriendelijke en medische kennis bij Vividus aan. Guanita

Super tevreden

Erik houdt mij beweeglijk, zonder zijn behandelingen zou het mij veel slechter gaan. Ik heb dubbele hernia met kanaalstenose (afklemming ruggemerg). Ik ben ooit krom lopend binnengekomen en na drie behandelingen liep ik weer redelijk rechtop. Nu is het een kwestie van bijhouden om de 6 weken, zodat ik nog enigzins acceptabel kan bewegen en functioneren. Ik word hopelijk na de corona-periode geopereerd, maar tot die tijd heb Ik de behandelingen van Erik echt nodig. Ik kan hem iedereen aanraden met rugklachten.

professioneel, vriendelijk en goede nazorg.

Voor mij was het de eerste keer bij een chiropractor. Ik heb een helder behandelplan gekregen na een uitgebreid onderzoek en een scan van mijn rug. Tijdens het onderzoek een goede uitleg gekregen in normaal Nederlands. Verrassend was dat mijn linker been een halve centimeter korter was, mogelijke oorzaak van de klachten. Dit was door meerdere specialisten nog niet opgemerkt.

Uitstekende service en vriendelijk personeel

Vanaf het begin vond ik de service uitstekend. Ik werd goed behandeld en de pijn in mijn bovenrug is goed beholpen. Vivdus praktijk is zeker aan te raden. Ze hebben zelfs nog vele andere dingen buiten chiropractie om. Het is het zeker waard om is langs te gaan!

Kundig geholpen

Erik...vakman! bedankt!

Zeer tevreden na elke behandeling.

Sinds ik onder behandeling ben bij Eric, heb ik minder vaak last van hoofdpijn en rugpijn. Ben blij dat ik hier snel terecht kan op de momenten als dat echt nodig is. Ik kan dan ook iedereen Vividus aanbevelen.

van Millenstraat 8 5913VL Venlo

0880-102030