Fijne caravanzaak met goede service

De laatste review hier is alweer van 2 jaar geleden. Ik lees hier naast goede reviews ook heel negatieve. Wij hebben bij Cor van den Oever in januari 2024 een nieuwe caravan gekocht en onze oude ingeruild. We kunnen alleen maar spreken van een heel fijn contact met de verkoper. Inmiddels een andere dan een paar jaar geleden. Onze maatwerk wensen, enkele aanpassingen aan onder andere de uitdraaisteunen en plaatsing van mover unit, zijn in overleg met de kundige monteur beter uitgevoerd dan we zelf bedacht hadden. Het camper deel van dit bedrijf is over gegaan naar een andere eigenaar, en bij Cor van den Oever worden nu nog alleen maar caravans verkocht. Het is nu een klein bedrijf met 5 a 6 medewerkers heb ik begrepen. Onze ervaring is dat ze hun uiterste best doen om tevreden klanten te hebben.

zeer slecht

Waterkraan van de camper lekte,voor nood een gamma kraan gemonteerd ,aan paar keer contact opgenomen we bellen wel maar na een jaar eindelijk een nieuwe kraan . zomer 2021 nieuwe luifel bestelt met links en rechts zijflappen , afspraak gemaakt dat alles binnen was en aan de chefwerkplaats gevraagd of alles binnen was ,ja alles is er Maandag camper gebracht chef werk plaats was op vakantie en alles door gegeven bij receptie ,na 2 dagen was het klaar kon hem ophalen en alles was gedaan , ik vroeg waar zijn de zijflappen liggen in de camper ,helaas niet de camper was niet leverbaar voorlopig ik zelf aan het bellen gegaan en smiddags had ik zelf de zijflappen gevondenen daar lagen ook nog 5 zets .dus je kan er geen afspraak maken ze komen niets na en later heeft waar ik de afspraak mee had gemaakt nog gebeld en die vertelde dat niets te leveren was ,dus geen sorry of zo ZEER SLECHTE SERVICE

Super goed geholpen

We zijn geen klant, maar hadden een onderdeel besteld om zelf te monteren. We kregen 15% korting op de aankoop en uitleg over het plaatsen. Er werden nog even dopjes gehaald om de schroeven weg te werken. Bij een andere camper dealer moesten we €200 meer betalen. Dat zijn pas geld wolven.

Behulpzaam en vriendelijk

Wordt zeer netjes geholpen ook als je geen klant bent en wel om bepaalde service vraagt. Blij met deze bedrijven die ondanks de drukte je toch willen helpen. Ries van de Kraats Rikra Campers

Geld betalen voor niks

Cor van de oever vraag per uur een werkplaats tarief van inc btw 80 euro. Wat krijg je er voor een monteur met een laptop die je satelliet kastje van de Telesaschotel kom op date en. Als dat niet lukt en hij ook met de zenec navigatie ook met zijn laptop geen succes heeft en verder niks kan vinden (je mag er niet bij zijn) wil hij een nieuwe afspraak maken om het dan op te lossen. Het hele gehannes duurde 2 u uur dus moet 160 euro aftikken. Niks gekregen maar wel betalen. Ben naar de Zenec dealer in Mierlo geweest die wis wat er mis was die er 45 minuten over doe.toen ik vroeg wat moet ik afrekenen zij niks zie het als service Daar hebben ze bij Cor van de oever niet van gehoord. Conclusie weg blijven van die geldwolf

Geen service, gerepareerd caravan slot na 4 weken weer kapot.

Caravan slot laten repareren, na 4 weken weer kapot. De schuld werd bij mij gelegd. Zou te wild aan de deur trekken. Moest reparatie weer volledig afrekenen. Meer dan 200 euro. Kom er nooit weer.

Snel duidelijk prettig geholpen

Vandaag caravan opgehaald, prima geholpen. Alles werd keurig uitgelegd, extra dingetjes waren als service meegenomen.

Gewoon super

Wederom uitstekend geholpen met bumper rubbers. Ik kon er echt niet aankomen Ze hebben echt alles gedaan om mij te helpen. Toch zijn er mensen die altijd zeuren Ik vind het een super bedrijf. Hier kunnen veel bedrijven een puntje aan zuigen Gewoon lekker doorgaan zo. Nogmaals bedankt voor alles

fantastische ervaring

Wij hebben een echt goede ervaring bij Cor vd Oever ! 1 augustus een mooie 2 e handse caravan gekocht en deze is naar limburg gebracht ,daar onze picanto die niet kon trekken . onderweg een band geklapt en meteen zijn allen banden verwisseld en alsnog gebracht! Het waterpompje functioneerde niet goed, meteen een nieuwe mogen halen in limburg! Gordijnen niet compleet van voortent, nieuwe gekregen . Helaas ging de hendel vh slot kapot , ook nu weer contact gehad met de Marcel , degene die de caravan aan ons verkocht heeft en waar we veel vertrouwen in hebben . Hij heeft samen met caravanwerkplaats vakantiewereld in Magraten geregeld dat we een nieuw slot kregen en op camping is dit gemaakt. Uitstekende service vind ik! verder hebben wij veel plezier vd caravan en functioneert hij goed! Alan en Marieke Stewart

Waardeloze behandeling klant

In 2017 kocht ik een Knaus Sun ti al bij het ophalen ging het al mis, van mijn oude camper kreeg ik geen vrijwaring met de mededeling we controleren alle campers op hagelschade. Omdat ik geen vrijwaring had leverde dat mij een boete op van 400 euro. Bij het weg rijden naar huis viel het mij op dat de radio steeds uitviel. Ben na 2 weken terug gegaan en melding gemaakt , er werd een reparatie uitgevoerd met als gevolg dat mijn achteruitrij camera niet meer bedient werd als ik hem in de achteruit zetten. Onder tussen heb ik een nieuwe radio gekocht met het voorstel samen de kosten te delen ,dit werd permanent geweigerd. De behandeling als klant staat bij van den Oever op een zeer laag pitje . Je word niet behandeld als klant , maar als een klant waar je zoveel mogelijk aan kunt verdienen. Mij zien ze bij v/d oever niet meer terug en raad een ieder dat ook tedoen.

in de steek gelaten

Servicebeurt uit laten voeren. Na een tijdje zie ik een beetje olie onder de camper. Drooggewreven en daarna hingen er nieuwe druppels aan de olieaftapplug. Opgebeld. Geen tijd om ernaar te kijken maar wel even de mededeling dat ik er zo beter niet mee kan rijden. Ik vind dit service van niks, lijkt nergens op. Dan maar niet op vakantie of maar riskeren? Goed betaalde service beurt maar dan de klant in de steek laten. Bah.

Slechte service na aankoop

Dure fietsen scooter drager gekocht en laten monteren dit verliep prima. Onderweg kapje verloren nu bijna jaar later en vele telefoontjes verder nog steeds geen kapje. Ze bellen niet terug je moet zelf blijven bellen en dan nog geen actie. Conclusie verkoop prima maar ga niet terug als er iets aan de hand is dan zijn ze niet thuis!

Berghemseweg 2 5373 KH Herpen

0486-413 678