Slechte service

Heb twee weken geleden een combimagnetron bij de Keukenloods gekocht, daarbij was handvat stuk, meteen aangegeven en dit wordt gerepareerd. Nu twee weken later springt de glasplaat, Keukenloods gebeld (deze glasplaat zou volgens Keukenloods niet onder de garantie vallen, wat ik al absurd vindt. De leverancier zegt dat dit wel onder de garantie valt). Keukenloods schuift hun verantwoordelijkheid door naar de leverancier. Heb duidelijk aangegeven dat de Keukenloods verantwoordelijk is omdat zij de verkopende partij zijn en niet de leverancier. Toch houden ze voet bij stuk dat dit niet hun verantwoording is. Leverancier gebeld en die zegt dat de Keukenloods dit moet regelen, want zij leveren niet aan particulieren. Dit wordt volgens mij het beruchte van kastje naar de muur en terug situatie. Service Keukenloods is slecht.

Waardeloos

Bestelproces na 3x eindelijk gelukt. Bij levering gasfornuis defect, spoelbak defect, werkblad beschadigd. Levering bijkeuken incompleet. Passieve houding....

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Ik schrijf niet gauw een slechte recensie, maar inmiddels ben ik er echt helemaal klaar mee. Alles wat jullie fout konden doen, hebben jullie ook daadwerkelijk fout gedaan. Chapeau nooit verwacht dat er zoveel fouten in 1 bestelling gemaakt konden worden. Laat ik bij het begin beginnen. We zijn begin december 2017! bij jullie geweest voor onze keuken uit te zoeken, deze hebben wij akkoord gegeven en stond dus ook geregistreerd vanaf order datum 16-12-2017 bij jullie! Op deze datum hebben we ook onze afleverdatum afgesproken! Deze zou 14-08-2018 worden, wat in mijn ogen toch wel erg ruim is, op 2 dagen na hadden jullie namelijk 8!! hele maanden om alles goed te doen. Op 5 juni jl. wordt mij gevraagd of de afleverdatum nog steeds 14-08-2018 mag zijn, direct aangegeven dat dit zeker nog onze afleverdatum mag zijn. Om vervolgens op 2 juli jl. zonder enige toevoeging van verduidelijking een mail te krijgen dat de besproken afleverdatum veranderd is. Hij komt ineens 2!! weken later. Laat nou net zijn dat ik in januari de tegelzetter en schilder en mijn verlof al had vast liggen, allés direct moeten verzetten wat met veel moeite kon. Vakantie van collega's die hier notabene op aangepast moesten worden. Er werd gesproken over een compensatie, hier heb ik vanaf 10 juli jl. tot aan 30 juli jl. zelf contact over moeten blijven opnemen. Wat in mijn ogen ronduit schandalig is. Nu is eindelijk op 28-08-2018 onze keuken geleverd, wij blij. Tot de dozen open gingen... Eerst blijkt er al een voetje te ontbreken, meteen naar de vestiging hier in de buurt gereden, met veel pijn en moeite een ander voetje gekregen want deze zijn daar niet op voorraad. Vervolgens ontbreekt ook onze montage tekening, zie jullie eigen omschrijving. Dan bel je hiervoor naar de klantenservice, wauw wat een top service (NIET). Er wordt gezegd dan moet je de vestiging bellen, wat knap is als de vestiging al 2 uur dicht is. Dus maar wéér een mail gestuurd. In jullie EIGEN bijgeleverde papieren staat dat je alles moet doen volgens deze montagehandleiding, door de vestiging wordt verteld dat je deze helemaal niet krijgt. Ik raad niemand aan om bij jullie een keuken te kopen, jullie doen het of fout, of informeren de klant niet of onjuist. Gefeliciteerd met de slechtste ervaring ooit.

• Offerte traject
  • Kwaliteit
  • Prijs
  • Afspraken nakomen
  • Kennis en vakmanschap
  • Snelheid/ levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Personeel (verkoopadvies)
  • Personeel (monteurs) N.v.t.
  • Nazorg en garantie