Na een letsel opgelopen door een auto ongeluk heb ik contact gezocht met Sileo Rob heeft mij “uit de wind gehouden” tijdens de oeverloze wisseling van , vaak frustrerend, mailverkeer tussen de verzekeraar van de tegenpartij en mijzelf. Hij had altijd een luisterend oor en reageerde snel en adequaat op mijn vragen. Zonder Rob had ik waarschijnlijk de handdoek in de ring gegooid.

Ontzorgd bij een hele lange vervelende periode

Na een ongeval nu inmiddels ruim 8 jaar geleden is door advies van Rob Borninkhof mijn werkgever uiteindelijke aansprakelijk gesteld. Hier zijn we hem nog steeds dankbaar voor. Het was een langslepende kwestie, maar hierin zijn we ruim 8 jaar lang heel goed door Rob begeleid en ontzorgd doordat hij alle communicatie namens en voor ons voerde. Nu is eindelijk de zaak afgerond, en heeft Rob hier echt namens ons het uiterste uit gehaald. Toekomst is onzeker, maar door vergoeding ziet het er een stuk rooskleuriger uit. Rob nogmaals bedankt voor alle hulp.

Je geeft de zaak aan Rob en alles wordt geregeld voor je.

Rob heeft mij geholpen met mijn letsel aan mijn schouder als gevolg van een scooterongeluk. Wat wij niet voor elkaar kregen lukte hem in een dag. Tijdens het ziekteproces en daarna altijd op de hoogte gehouden als er nieuws was. Tijdens je herstel is het fijn als je je helemaal daar op kunt focussen. Rob heeft het fantastisch gedaan.

Goede ervaring

Meneer Borninkhof is een goede schadeletseladvocaat. De zaak was een beetje chaos en stressgevend, maar dat kwam doordat het proces-verbaal niet tijdig werd vrijgegeven. Daarnaast mag hij wat meer het hoogst haalbare nastreven, maar voor de rest tevreden!

Zeer deskundig en betrokken

Ik ben erg tevreden over de gang van zaken de inzet en het contact van sileo. Bedankt

Rob heeft mij uitstekend geholpen in de afwikkeling van mijn letselschade!!

Na een ervaring waarbij je een letselschadeadvocaat nodig hebt, is het onderhandelen/afwikkelen van de geleden schade het laatste waar je aan wilt denken of mee bezig wilt zijn. Rob begrijpt dit, en neemt alles voor je uit handen. Elke stap die hij zet en elke communicatie die hij met een andere partij heeft besprak hij eerst, maar hij voelde perfect aan dat mijn aandacht en energie uitging naar mijn herstel, en naar de focus terugleggen op het werk. Ik ben erg tevreden met de uitkomst, en ga Rob dan ook zeker aanraden in mijn omgeving (al hoop ik dat ze er nooit gebruik van hoeven te maken)..

Een hele goede ervaring, waarin ik goed ondersteunt werd.

Positieve ervaring, waarin ik me gesteunt voelde in het proces. Regelmatig werd er contact opgenomen om de stand van zaken door te nemen en vorderingen werden goed door gegeven. Dit wekte vertrouwen en gaf een goed gevoel. Ik zou dit bedrijf zeker aanbevelen bij andere mensen/vrienden.

Hele fijne samenwerking

Hele prettige man. Luisterde aandachtig en is erg vakbekwaam.

Altijd dudelijk snel en netjes behandeld

Ik heb het gevoel dat Sileo letselschade mijn zaak goed en serieus heeft behandeld

Een vriendelijke betrokken advocaat

Wij zijn zeer tevreden over de werkwijze van Sileo letselschade advocaat dhr. mr. Rob Borninkhof. Het vlotte en deskundige advies, de snelle terug koppelingen, hebben wij als zeer prettig ervaren. Een aanbeveling zeker waard. Fam. Harteveld Katwijk aan Zee

Adequatie dienstverlening met persoonlijke aandacht

Mijn ervaring met Rob is dat hij zijn dossiers secuur en met kennis van zaken voorbereid en elke stap in de afhandeling van de letselschade in goed overleg neemt. In dit alles heeft hij aandacht voor de persoon en de impact die de letselschade heeft op zijn/haar leven. Ik heb Rob zowel meegemaakt voor een zeer beperkt geval van letselschade van mijzelf als voor mijn moeder waarbij na een ongeval sprake is van blijvende beperkingen.

Fantastisch geholpen en ondersteund door Rob

Eind 2018 is mijn vrouw twee keer van achteren aangereden in haar auto. Hier heeft zij behoorlijk last van gehad met betrekking tot haar rug en nek. Rob heeft ons in beide gevallen heel erg goed bijgestaan en ondersteund. Hij was altijd goed bereikbaar en zorgde dat wij binnen 24 uur een reactie op onze vragen kreeg. Uiteindelijk is de zaak nu naar volle tevredenheid afgesloten en zouden wij een ieder die een letselschade adviseur zoekt Rob aanbevelen. Rob bedankt!

Snelle communicatie, verstand van zaken en aimabel persoon

Rob Borninkhof is een correcte vent, die snel reageert op email en telefonisch bereikbaar is. De zaak wordt inhoudelijk op een simpele manier uitgelegd zonder "dure advocatentaal" de eventueel haalbare financiële doelstelling wordt reëel gesteld en duidelijk onderbouwd. Rob heeft mij geholpen met de schadeafwikkeling van een ongeval met mijn moeder (88) en naar tevredenheid. Bent u op zoek naar een letseladvocaat dan raad ik u Rob aan :-) Mike Bermond

Goede service, empatisch en klantgericht

Ik heb Sileo letselschade service als prettig ervaren. Er wordt naar je verhaal geluisterd en er wordt met je meegedacht. Ze blijven met je in contact en blijven pijlen hoe het gaat tot het afgehandeld is.

Zeer goede ervaring met Rob Borninkhof, ter zake zeer vakkundig, realistisch, goede communicatie.

Zeer goede ervaring met Rob Borninkhof, is ter zake zeer vakkundig, realistisch, goede communicatie en goed benaderbaar. De behandeling van mijn letselschade door de verzekeraar duurde zeer lang. Sileo, lees: Rob Borninkhof, trad zeer tactvol op, zowel richting verzekeraar als naar mijzelf. Bleef te allen tijde beleefd en correct en communiceerde direct als er iets te melden viel. De inschatting die hij had gemaakt ten aanzien van de uitkomst kwam nagenoeg overeen met het afhandelingsvoorstel dat de verzekeraar uiteindelijk aanbood.

Heel prettig en professioneel

Rob is een heel prettig en begripvolle man. Hij neemt alles voor je uit handen en handeld de zaak professioneel af.

Uitstekende begeleiding na trauma

Mijn ervaring met Sileo Letselschade is in één woord te omschrijven, namelijk geweldig. Na een verkeersongeval ben ik ondersteund door letselschade expert Rob Borninkhof. Rob heeft mij stap voor stap geholpen naar een prettige afwikkeling van de schade met de tegenpartij. Het fijne aan Rob is ook het heel snel reageren op mails en alles is transparant, geen addertjes onder het gras. Je weet meteen waar je aan toe bent en geen vraag is te gek. Rob gaf mij als client een vertrouwd en veilig gevoel, iets wat je als slachtoffer na een ongeval op dat moment hard nodig hebt. Ik zou iedereen de hulp van Rob adviseren, je weet tijdens de intake gesprek eigenlijk meteen waar je aan toe bent. Heel fijn om iemand als Rob te hebben die opkomt voor je rechten na een ongeval.

Uitstekende persoonlijke en proffesionele begeleiding.

Wij zijn heel blij met de begeleiding en de persoonlijke aandacht die Rob ons heeft gegeven in de afgelopen twee jaar. Hierbij heeft hij een stukje zorg en stress bij ons weggenomen ,door alles perfect te regelen . Rob hiervoor bedankt het was top om jouw als adviseur te hebben. Brigitte en Rene .

Príma letselschadeadvokaat

Dhr. Borninkhof heeft mijn zaak enige maanden geleden opgepakt en de financiële vergoeding van de tegenpartij is inmiddels overgemaakt. Het werd geen gemakkelijke zaak omdat tegenpartij vol in de aanval ging en absoluut niet wilde betalen. Blij ben ik met de adekwate opstelling, het professioneel meedenken en de prettige wijze van communiceren. Het eindresultaat bleek toch een behoorlijke vergoeding voor directe en indirecte geleden schade. Ik wil de heer Borninkhof van harte aanbevelen!

uitstekende bijstand.

Mr. die betrokken en kundig is. Goed de juridische taal kan verwoorden en uitleggen in spreektaal. Eerlijk vooruitzicht en duidelijk uiteenzetting van de mogelijkheden en de consequentie's daarvan. Ook wanneer proces langdurigis geeft hij niet op en heeft mijn zaak tot een "goed" einde weten te brengen. Ik ben dan ook zeer te vreden.

Zeer goed en deskundig geholpen!

Zeer goed en deskundig geholpen!