Super geholpen!

Geduldig, begripvol en altijd bereikbaar. Zo omschrijf ik Rob. Mijn dochter en ik zijn heel blij en dankbaar dat wij Rob als letselschade advocaat hebben mogen meemaken. Echt een aanrader! Voor jong en oud :-)

Prettig persoonlijk contact, helder advies en goed benaderbaar

De contacten met Rob waren altijd prettig en duidelijk. Er werd goed naar mijn verhaal geluisterd. Rob is makkelijk benaderbaar en legt de zaken in niet juridische taal uit. Kortom fijne samenwerking. Ik zou hem zeker aanbevelen.

Correct, duidelijk, snel, altijd bereikbaar, kennis van zaken

Rob is een vakman, die altijd bereikbaar is.

Fijn contact gehad. Ben goed geholpen. Ik heb duidelijke uitleg gehad. Kon altijd terecht met vragen. Procedure omtrent letselschade goed afgerond.

Ervaring expert!

Een expert die oog voor alles heeft. Met sympathie en inlevingsvermogen!

Heel heftig arbeidsongeval gehad met ernstig letsel tot gevolg. Mijn belangen zijn door Rob uitstekend behartigd en de zaak is afgerond.

Top service , snelle reacties, goed geholpen

Het was een prettige samenwerking met een goede uitkomzt

Ik ben in contact gekomen met dhr Borninkhof naar aanleiding van een bedrijfsongeval/verkeersongeval. Eerst was ik een beetje sceptisch en wist ik niet of ik zoiets wel nodig had. Zeker ook omdat je genoeg spookverhalen kunt vinden op internet van bedrijven of personen die je de wereld beloven zolang je maar doet wat ze zeggen. Dhr Borninkhof is bij ons thuis geweest om de zaak te bespreken. Dit gaf me al een goed gevoel en naarmate de zaak vorderde werd dat gevoel alleen maar beter. Op iedere vraag werd (waar mogelijk) snel gereageerd, vaak per mail. Zodat je toch een betrokken gevoel krijgt van iets waar ik zelf absoluut geen kaas van gegeten heb. Conclusie voor mij is dat het een fijne samenwerking was en dat de uitkomst gunstig is. Mede door dat ik zelf geen kennis van zaken heb, waardoor je veel schade niet zou noemen en dhr Borninkhof duidelijk wel. Dus ook via deze weg wil ik dhr Borninkhof nogmaals bedanken.

Deskundig en betrokken

Ik ben op mijn fiets aangereden, waarbij de veroorzaker zonder zich om mij te bekommeren er vandoor gegaan is. Gelukkig hebben wij de desbetreffende persoon weten te traceren. Via onze verzekeringsagent in contact gekomen met Rob. Hij heeft zich direct in de zaak vastgebeten en alles bij ons uit handen genomen. Hij heeft ons voortdurend op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen. Naast het verhalen van de schade heeft hij er tevens voor gezorgd dat wij smartengeld kregen. Wij zijn hem enorm dankbaar voor deze goede en zeer deskundige afwikkeling en zullen hem aan iedereen aanbevelen.

Ik ben zeer tevreden met de manier waarop ik ben geholpen.

Dit is al mijn 2e zaak die ik heb kunnen afronden met dhr R.borninkhof. Ik ben zeer tevreden om de manier dat dhr R.Bornikhof mij heeft geholpen. Ik zal iedereen aanraden die een letselschade advocaat nodig heeft om hem even tecontacteren. Geeft je ook de juiste en beste adviesen. En houd u ook overal van op de hoogte. Ook heel belangrijk.

Heel goed geholpen.

Ik ben na een auto ongeval ontzettend goed geholpen. Het ongeval was veroorzaakt door een externe partij, waarbij letselschade is verhaald.

Top geregeld

Dhr. Borninkhof was doortastend, meelevend en meedenkend. Zelf had ik niet op een vergoeding gerekend, maar door Dhr. Borninkhof heb ik toch een geldbedrag mogen ontvangen. Goede snelle afwikkeling. Bedankt!

Zeer tevreden met meneer Rob

Uitstekend ervaring met meneer Rob twee keer geholpen voor mijn en mijn zoon harstike ervaren man ik adviseer mensen die na ongeluk meneer Rob inschakelen en ook heel vertrouwen man ik ben zeer tevreden met Rob .

Zeer ervaren, deskundig en slagvaardig

Ik kan mensen die letsel hebben opgelopen na een ongeluk, alleen maar adviseren om Rob alles te laten regelen. Het is een aparte branch, en Rob weet waar hij over praat. Met zijn ervaring, deskundigheid, contacten in de medische wereld, kennis van gerechterlijke uitspraken en de duidelijke communicatie is het heel fijn om met hem te werken. Een aanrijding met een auto waarbij mijn minderjarige dochter met haar fiets hoofdletsel had opgelopen is dankzij hem bijzonder professioneel afgerond. 1 ding weet ik zeker mocht mij zelf letselschade overkomen, dan weet ik bij wie ik moet zijn.

Goed en betrouwbaar

Voor de eerst keer helaas gebruik moeten maken van een schade advocaat. Maar wat heben jullie het goed geregeld. Jullie houden ons elke keer op de hoogte. Jullie zijn fantastisch. In de toekomst als we jullie nodig hebben dan ga wij jullie bereiken. Nog maals bedankt Bianca de Hart-Sander

uitmuntend

Wij zijn zeer tevreden over de afwikkeling van onze zaak. Wij hadden dit zelf nooit gekund. Rob heeft kennis van zaken waar wij nooit op zou den zijn gekomen. hij heeft het werkelijk geweldig gedaan, hierbij nogmaals ons vriendelijke dank. Groetjes, Martien en Jeannette.

Fantastisch geholpen!

In oktober 2019 een vervelende aanrijding gehad! De tegenpartij die schuldig was, deed heel erg moeilijk. Via mijn verzekeringsagent, het adres van Sileo letselschade gekregen, en daardoor Rob Borninkhof ontmoet! Het intake gesprek was heel ontspannend, mede doordat Rob al een hoop zorgen weg nam bij mij! Al vrij snel een eerste bedrag ontvangen voor fysio. Daarna contact gehouden via mail, en heeft hij voor mij, er nog een leuk schadebedrag uitgehaald! Ik zou Rob zeker aanraden als adviseur!

Uitstekend geholpen

Na een aanrijding op de snelweg heeft Rob Borninkhof mij zeer goed geholpen. Na een prettig kennismakingsgesprek heeft hij direct een voorschot geregeld voor de fysiotherapie. Daarna goed contactonderhouden, advies gekregen en uiteindelijk een schadevergoeding ontvangen. Absoluut aan te bevelen. Bedankt Rob!

Zeer deskundig en betrokken

Na een auto ongeluk in 2016, waarbij onze zoon letsel heeft opgelopen, wilde de verzekering na 3 jaar de zaak sluiten. Aangezien wij op dat moment nog druk met onze zoon het medische circuit aan het doorlopen waren en problemen hadden met de school, konden wij dit er niet nog eens bij hebben. Via een kennis zijn wij bij Rob Borninkhof terecht gekomen. Rob heeft ons erg goed begeleid en ontzorgd. Alle communicatie verliep via Rob en hij betrok ons overal in. Het is fijn dat Rob dit van ons heeft overgenomen, zodat wij niet continu aan het ongeluk herinnerd werden. Rob heeft dit zeer deskundig voor ons geregeld. Door Rob hebben wij nu voor onze zoon een leuk schadebedrag uitgekeerd gekregen. Wij zijn zeer tevreden over de manier waarop Rob de zaak heeft afgehandeld. Na ruim 4 jaar is de zaak gesloten en kunnen wij het nu eindelijk een plekje gaan geven. Rob nogmaals bedankt.

Zeer deskundig

De afhandeling van mijn letselschade is door Sileo Letselschade deskundig afgehandeld. Ondanks de vertragende houding van de belanghebbende verzekeringsmaatschappij, gaat Sileo toch regelmatig het gesprek aan met die maatschappij om tot een resultaat in de onderhandelingen te komen. Ook het gegeven eindadvies door Sileo was heel realistisch en uiteindelijk ook een advies waar ik mij geheel in kon vinden. Zeker een letselschadebureau wat ik een ieder kan aanbevelen.

Fijn en laagdrempelig contact waarbij hij goed voor je opkomt en adviseerd

Staat 24/7 klaar voor advies en hulp. Geeft kundig en juiste adviezen over jouw proces. Snelle afhandeling.

Super geholpen

Na een aanrijding met mijn motor, ben ik via mijn verzekeringsagent, met Rob in contact gekomen. na een kennismakingsgesprek heeft hij direct al een voorschot geregeld, die ik binnen twee dagen al binnen had, tussentijds netjes en goed op de hoogte gehouden, en na twee jaar een bedrag uitgekeerd gekregen, waar ik zelf nooit van heb durven dromen, en nogmaals mijn hartelijk dank hiervoor. Super aanrader. Johan

Auto ongeluk met letsel.

In 2018 een auto ongeluk gehad. Na bijna 2 jaar halen en trekken met de schade afhandelaar toch maar besloten een advocaat in armen te nemen. Hierbij kwam ik na aanbevolen van een kennis uit bij Sileo letselschade. Al vrijwel meteen bij het eerste contact met Rob Borninkhof was ik ervan overtuigd dat hij mij verder kon helpen. Na een fijn gesprek aan huis heeft Rob mijn dossier overgenomen en contact met de schade afhandelaar gehad. Vrijwel binnen een kleine 3 maanden alles voor elkaar gekregen, waarna er uiteindelijk netjes een schadevergoeding volgde en de zaak kon afgesloten worden. Echt, mocht jij jezelf hierin herkennen? Neem dan contact op met Rob, want het is echt zo gefixt! Een dikke 10!

Zeer persoonlijk en betrokken

Zeer tevreden over de manier waarop de zaak is behandeld. Er is altijd een mogelijkheid geweest om vragen te stellen. Altijd een snelle reactie wanneer nodig. Er wordt voor gezorgd dat alles tot in de details duidelijk was. Altijd heel helder over de voor en nadelen. Altijd betrouwbaar, zeker een aanrader!

Top! zeer goede ervaring

Na een vervelende aanrijding heb ik een beroep gedaan op Sileo Letselschade. Dhr. Borninkhof heeft mij vanaf het begin tot einde goed geholpen. Fijne ervaring, goede communicatie en duidelijkheid. Aanrader voor iedereen!