Het is heel goed

Ze hebben heel snel gereageerd en nemen de zak heel serieus

Vakkundig geholpen door Rob Borninckhof

Na mijn ongeluk ben zeer goed geholpen en kon altijd met mijn vragen terecht

Prettig persoon en makkelijk benaderbaar!

Na de eerste kennismaking hebben we veelvuldig via de telefoon, mail en WhatsApp contact gehad. Ik werd goed op de hoogte gehouden van de vorderingen en als ik een vraag had kreeg ik altijd direct antwoord. Rob; bij deze nogmaals bedankt voor het prettige contact en je service!!

Duidelijke begeleiding

Fijne communicatie en snelle reactie kortom zeer tevreden

Mijn eerste kennismaking gaf mij een goed gevoel

Het gaf mij een goed gevoel, Omdat ik erg van slag was van wegen het ongeval. Dan is het fijn als je een goede letselschade advocaat heb, Die veel zorg uit handen neemt. Goed contact gehad via app mail en telefonisch. Zonder hulp was het erg moeilijk geweest. Eind conclusie is . De financiële afhandeling is in goed overleg afgehandeld! Ik zou Sileo Letselschade Ook aan andere aanbevelen!

Goede hulp en professionele service

Goed geholpen met elk vraagstuk en duidelijke snelle communicatie. Zeer goed bereikbaar en wanneer zaken niet duidelijk zijn wordt alles in alle rust nogmaals uitgelegd. Zeer professioneel en kundig!

Goede service!

Goede service en is zeer meedenkend! Ik zou dit zeker iedereen aanraden!

Betrokken, meedenkend, professioneel en enorm vakkundig!

In 2019 ben ik betrokken geweest bij een verkeersongeval, waarna ik met Rob in contact ben gekomen. Rob is vanaf dag één enorm betrokken geweest. Hij was meedenkend in mijn situatie en hierin erg professioneel. Hij is duidelijk waardoor je weet waar je aan toe bent en hij is enorm vakkundig in wat hij doet. Hij is een professionele steunpilaar waarvan je van te voren niet wist dat je hem zo nodig zou hebben!

Professionele afhandeling en kundig advies van een toegankelijk persoon

Na een reverentie bij Rob terecht gekomen en kan niks anders zeggen dan een fijne ervaring. Een hele vaardige professional die weet waar hij over praat. En kan het overzichtelijk maken voor klanten die er een stuk minder van af weten(zoals ik).

Onverwacht geweldig positief!

Na ongeval van mijn dochter (deels haar fout) werd ik door mijn verzekerings adviseur op Rob van Sileo gewezen, of ik met hem wilde praten om te kijken wat hij kon doen. Beetje sceptisch ben ik daar ingegaan (het was toch immers mijn dochter haar fout?). Rob heeft het echt fantastisch gedaan, hij nam alle tijd voor mij en mijn dochter en heeft er zeer tegen mijn verwachting in echt een hele mooie vergoeding uitgesleept! En bijkomend voordeel, hij kost niets (wordt betaald als de verzekering van de tegenpartij idd uitbetaald), echt geweldig! Dus, ook als je denkt dat er niets te halen zal zijn, als Rob zegt van wel, ga met hem in zee, je wordt er nooit slechter van (maar wel beter!)

Sileo Letselschade heeft ons volledig ontzorgd bij een traumatische gebeurtenis

Sileo Letselschade in de persoon van Rob Borninkhof heeft ons na een traumatisch ongeval volledig ontzorgd t.a.v. het claimen van de geleden schade bij de tegenpartij waardoor wij ons volledig konden richten op het fysieke herstel. De contacten hebben wij als zeer deskundig en plezierig ervaren. Zonder hulp van de heer Borninkhof hadden wij dit resultaat nooit kunnen bereiken. Wij zijn hem dan ook zeer dankbaar dat hij ons geholpen heeft.

Geweldig geholpen

Ik kan niet anders zeggen dat ik op hele prettige manier ben geholpen. Ik kon aan mijn revalidatie werken terwijl ik mij niet hoefde te bemoeien met allerlei verzekerings kwesties omtrent de schade die ik had.

En zeer uitstekende ervaring gehad.

Letselschade is iets waar je hoopt nooit mee te maken te krijgen. Maar dat was dus wel het geval bij mij. Wat is het dan fantastisch als je iemand zoals R.Bornickhof kan vragen om je daar bij te helpen. Ik ben door Rob heel goed gehoord en bij vragen snel geantwoord. Dus Ik kan dit bedrijf alleen maar aanbevelen voor iedereen. Je word goed gehoord en mensenlijk behandeld. Fantastisch Rob en bedankt voor je goede zorgen.

Zeer deskundige en prettige hulp bij letselschade

Dhr. Borninkhof heeft ons enorm goed geholpen bij een ongeval. Door zijn ruime ervaring en deskundig advies werd onze zaak vlot en zeer tot onze tevredenheid afgehandeld. Zonder zijn expertise was dit zeker niet gelukt. Bovendien is het prettig samenwerken met dhr. Borninkhof.

Rop is een geweldig persoon zou hem aan iedereen aanraden die zoo iemand nodig heeft hij heeft de zaak van mijn zoon ook gedaan en daar waar en wij ook al erg the vreeden over

Geweldige ervaring met Sileo

Na een verkeersongeval van mijn zoon heb ik mij gericht tot Sileo Letselschade. Dit was de 2e keer dat ik mij meldde bij Sileo. Wij zijn beide keren goed geholpen en ondersteund door Rob Borninkhof. Bij Sileo voelden we ons gehoord en begrepen. De communicatie bij Sileo is ook zeer fijn, zowel per mail als telefonisch zijn ze altijd goed en snel bereikbaar en reageren meteen. Rob bedankt voor je hulp, advies, geduld en een fijne afronding van ons dossier is ons voordeel. Heel fijn. Ik zou iedereen die met letselschade te maken heeft Sileo adviseren.

Compleet ontzorgd en goed geholpen

Erg goed geholpen door Rob. Hij heeft ons verhaal aangehoord ons compleet ontzorgd over de gevolgen van ons ongeval. We hebben niks meer zelf hoeven regelen. Hierdoor konden wij ons focussen op ons herstel. Rob had veel kennis, en wist precies wat er moest gebeuren. Dank, Rob!

Mijn ervaring met Rob is enorm positief.

Rob luisterde goed en heeft mij goed geholpen. Hij is erg klantvriendelijk en open.

Goede ervaring, goede communicatie en goede hulp!

Sileo Letselschade was altijd duidelijk en reageerde snel op mijn berichten en vragen. Ze regelde veel voor mij waardoor ik me zelf niet zorgde hoefde te maken over dingen. Ik heb echt een top ervaring gehad en ben achteraf blij dat Sileo Letselschade mij geholpen heeft.

Onbezorgde service en bijzonder persoonlijk

Bijzonder persoonlijk, erg vriendelijk en zeer professioneel. Na het eerste uitgebreide (kennismakings)gesprek hebben wij de resterende procedures onbezorgd ervaren. Het contact verliep goed en altijd een snelle opvolging. Wij werden volledig op de hoogte gehouden van de verdere stappen in de schadeafhandeling.

Vakman die het belang van de cliënt voorop stelt

Na het ongeval kregen wij het adres van Rob via de verzekerings agent met de opmerking dat het bij Rob in goede handen zou zijn Tijdens het eerste gesprek ben ik uitstekend voorgelicht zonder dat er valse verwachtingen gewekt zijn Regelmatig ben ik van de stand van zaken op de hoogte gesteld en de gehele afwikkeling was tot volle tevredenheid Uiteraard gaan wij Rob van harte aanbevelen bij bekenden als er een onverhoopt een letselschade advocaat nodig mocht zijn

Rob Borninkhof is kundig en betrouwbaar

Na opeenvolgende ongelukken kwam ik in aanraking de de verzekering van de aansprakelijke partij. Die wilden alles snel regelen. Gelukkig weer mijn broer erop dat ik dat net zelf kon en moest doen. Hij heeft Rob voor mij gevonden. Die ging direct aan de slag en heeft al deze zorgen van mij overgenomen. Het is al moeilijk genoeg om beter te worden. Rob heeft alles voor mij afgehandeld. Heel erg bedankt!

Uniek door zijn kennis en altijd bereikbaar en meelevend.

Ruim tweeënhalf jaar geleden ben ik op de fiets aangereden door een auto. Door mijn verzekering kwam ik in contact met Rob Bornikhof. Hij kwam op huisbezoek en keek meteen wat er nodig was en gaf mij ook praktische tips. Samen met mijn man ben ik zelfstandig ondernemer. Rob heeft verschillende experts ingeschakeld onder andere een arbeidsdeskundigen die mij heeft begeleid maar er ook voor heeft gezorgd dat mijn man niet overbelast is geraakt. Een Registerarbeidsdeskundige/ gerechtelijk deskundige heeft arbeidsverlies in kaart gebracht. Rob was ook steeds bij deze huisbezoeken. Naast een goede schadevergoeding heeft Rob ervoor gezorgd dat ik heel goed ben gecompenseerd voor mijn arbeidsverlies. Rob is een expert in wat hij doet, maar wat hem uniek maakt is dat hij altijd bereikbaar en meelevend is. Wij zullen hem altijd dankbaar blijven voor wat hij voor ons heeft gedaan.

Snel en Efficiënt

Rob Borninkhof van Sileo kwam meteen heel betrouwbaar over. Ging direct voor ons aan de slag en behaalde snel een mooi resultaat. Mede door de uitstekende communicatie. Bedankt!!

Is betrokken en zet zich in om zaken snel en deskundig af te handelen

Heeft een langslepende kwestie mbt mijn werkgever in korte tijd tot een gewenst einde weten te brengen, daar waar ik zelf al jaren tegen een muur op liep.