Zooitje

Heb eazy shape shakes besteld, 1 a 2 dgn levertijd, nu al meer dan 2 wkn geleden, HEB NOG NIETS IN HUIS, is al eerder gebeurd, dacht dat de levering nu wel kon, dus durfde het aan, maar HELAAS, zal dus genoodzaakt zijn aangifte te doen van internet oplichting, er wordt niet gereageerd op telefoonnummer: 0887772000 of 0854019785

Ruk

25 november besteld en tot nu toe nog NIXS ontvangen Site ook uit de lucht Of te wel 39.95 weg Stelletje oplichters

oplichters

betaald maar geen produckt

SCHANDALIG

Geen product ontvangen, geen reactie per telefoon of mail €80 armer, paar jaar geleden was het prima, nu dus niet meer. GA AANGIFTE DOEN VAN INTERNET OPLICHTING

Je doet jezelf te kort als je klant van easyshape wordt

Vrijdag 2 augustus om 16:30 (dus voor 17:00) een maandpakket besteld en betaald! Ook de Bevestiging hiervan per mail ontvangen evenals een verzendbevestiging (niet van een koerierdienst) Dinsdag 6 aug gestart met bellen en mailen. Inmiddels 9 keer gebeld en de voicemail ingesproken (bandje dat men druk is enz enz.) ook 4 mails verzonden. Zojuist aangifte gedaan van internetoplichting. €80 lichter en geen producten ontvangen @Eigenaar easy shape, kijk gerust achterom. Je hebt de verkeerde opgelicht.

Afvallen gaat prima contact is waardeloos

Mijn ervaring met eazyshape is wat shake betreft prima. Het contact echter laat veel te wensen over. Donderdag mijn pakket ontvangen maar helaas er zat maar 1 maandpakket van de 2 maandpakketten in de doos ik heb er 2 betaald en 1 ontvangen..nu ben ik al vanaf donderdag aan het mailen ..bellen tot vervelends toe..ik krijg steeds een bandje dat het druk is ..ze bellen spoedig terug...niet dus..ook mijn mail is niet beantwoord...het zijn toch €80,- ...veel geld om zomaar te laten lopen...ik wordt hier niet vrolijk van en hoop dat ik snel is hoor...te gek voor woorden.

Al meerdere malen heb ik dit verantwoorde dieet gebruikt om in een korte periode een paar kilo's kwijt te raken. Ik woog 70 kilo en nu 63 in 1.5 maand tijd. Wel heb ik bewust zo nu en dan koolhydraten gegeten, omdat er anders teveel kilo's afgaan. Mensen die flink wat kilo's kwijt willen en zich strikt aan de richtlijnen van eazy shape houden, gaan onwijs veel kilo's kwijtraken! Kortom, het is een snelle manier om af te vallen maar absoluut verantwoord. De shakes smaken goed en de service is super snel! Tip: de chocoladerepen zijn super handig/lekker als je een drukke baan hebt om snel even mee te nemen i.p.v. een tussendoortje te bereiden...

2 sterren: slechter dan verwacht

1 maandpakket gekocht. Ik had hoge en goede verwachtingen, omdat ik iemand ken die er veel door afgevallen is. Ik ben nu een maand verder, de potten zijn leeg en ik ben nog geen gram afgevallen.. De shakes zijn wel echt lekker. Jammer dat ze geen resultaat geven..

• Gemak dieet
  • Ondersteuning door coach N.v.t.
  • Service & levering

Easier kan niet! Ik ben 15 kilo afgevallen in 2 maanden, de eerste maand 9 en de tweede maand 6. Het is fijn om te kunnen blijven eten, zo hou je het makkelijk vol. Sinds een maand of 2 gestopt en sindsdien eigenlijk niet aangekomen. Alleen een kilootje bij de feestdagen, maar dat is niks vergeleken met

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Al meerdere malen geprobeerd af te vallen met eazy shape. Ging altijd erg vlot. Maar nu ze zijn overgegaan van de zakjes naar de "bussen met poeder", de zogenoemde vernieuwde formule is het drama. Normaal ging er in 4 weken zo'n 8-10 kilo af en met deze vernieuwde formule net aan 4 ....

• Gemak dieet
  • Ondersteuning door coach N.v.t.
  • Service & levering

Zonder moeite in 6 weken 11 kilo afgevallen, kortom zeer tevreden!

• Service & levering

Ik heb een tijdje na moeten denken alvorens de poging te wagen. Meerdere mensen in mijn omgeving zijn succesvol afgevallen met Eazy Shape dus het moest er ooit van komen. Uiteindelijk ben ik op 1 april jl. begonnen en in 4 maanden in rap tempo maar liefst 27 kilo afgevallen! Dit had ik nooit durven dromen!!! Sindsdien is mijn gewicht ook stabiel, soms een kilo erop of eronder. Zeker een aanrader voor mensen die willen afvallen en een product zoeken die echt werkt!

• Service & levering

Ben er in totaal 17 kilo mee afgevallen, hartstikke tevreden dus!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Product is goed, levering en service is slecht. Te laat geleverd, geen respons op mail. En bij de bestelling staat een pakket slim meals gratis, kreeg er 1 reepje bij???

32 kilo afgevallen

• Service & levering

Ik ben 23 kilo afgevallen en ben gezonder dan ooit!

• Service & levering

Top product! Bestelling is keurig volgende dag in huis, altijd goed geholpen zowel telefonisch als per e mail. Daarbuiten werkt het extreem goed. In 3 weken tijd ben ik 6.5 kilo afgevallen.

• Service & levering

Tot nu toe echt de meest effectieve afslank shake wat ik heb geprobeerd. In totaal ben ik 21 kilo afgevallen!

• Service & levering

Ik had altijd al last van overgewicht maar vorig jaar ben ik dankzij eazy shape 24 kilo afgevallen. Daarna heb ik rustig afgebouwd. Nu 6 maanden verder ben ik nauwelijks aangekomen. Ik kan het echt iedereen met een overgewicht aanraden.

• Service & levering

super ervaring: 10 kilo in 4.5 weken. dit is een persoonlijk record.

• Service & levering

Het enige product dat voor mij heeft gewerkt!

• Service & levering

In een maand 11 kilo afgevallen en nog steeds bezig. Zeer tevreden!

• Service & levering

Heerlijke shakes, super snel afgevallen en voel me energiek.

• Service & levering

Via mijn vriendin in aanraking gekomen met eazy shape. In totaal 26 kilo afgevallen in 5 maanden tijd. Mijn bestellingen waren altijd de volgende dag in huis, de shakes zijn lekker en het resultaat geweldig.