Filters

10

Super blij met m'n camerasysteem

Recent is er bij ons in de straat al meerdere keren ingebroken, ik heb daarop een aantal camerabewaking offertes opgevraagd en daaruit rrbsecurity gekozen. De installatie verliep snel en de monteur was een vriendelijke man die ruim de tijd nam om ons uit te leggen hoe de app werkt. Het is erg netjes geplaatst, kwaliteit van de beelden is top. Ook in de nacht. De meegeleverde formulieren zijn ook goed bedacht. Ik zou rrbsecurity zeker aanraden!

• Aanbevelen? Ja
2

onprofessioneel bedrijf, ik raad het iedereen af

Wij hebben ons in 2018 laten adviseren door RRB en op hun advies een camerasysteem en intercomsysteem aan laten legen door RRB, dit alles met door RRB aanbevolen producten. Direct na installatie door RRB bleek dat het camerasysteem niet goed functioneerde, volgens RRB moest de wificonnectie worden verbeterd, er werd een wifiuitbreiding geïnstalleerd door RRB, vanaf toen ging het pas echt mis, wifi was slechter dan ooit en de camera, verloren om de haverklap hun connectie. De camera’s werden gemonteerd door een jongeman die de camera’s niet recht en zonder schade aan de muur en stopcontact kon monteren en telkens telefonisch contact zocht met een meer ervaren collega omdat hij niet wist hoe het systeem werkte. De jongeman vertelde mij dat hij eigenlijk taxichauffeur was maar omdat hij een bekende was van de eigenaar van RRB en hij hier meer kon verdienen, hij dit maar was gaan doen. Toen naar een paar weken de meer ervaren monteur was geweest, werkte het systeem een paar dagen goed, echter de Wifi bleef slecht, en de camera’s bleven uitvallen. Als wij RRB telefonisch trachten te bereiken werd vaak de telefoon niet beantwoord, of was RRB in het geheel niet te bereiken en kregen wij een afgesloten melding te horen. De keren dat wij ze wel telefonisch bereikte beloofde ze iedere keer beterschap, en er op terug te komen, echter veelal gebeurde dit niet. Toen onze intercom van nog geen 2 jaar oud niet meer werkte en wij natuurlijk als bedrijf niet zonder bel kunnen werd ons een service contract aangeboden, zodat het snel weer werkte, anders konden ze het niet snel voor ons oplossen. In dit service contract zouden vanaf dat moment alle bij RRB aangeschafte producten bij uitval of andere problemen binnen 24 uur weer werken. Er veranderde echter niets, de camera’s bleven uitvallen, wifi was belabberd, RRB was niet te bereiken,

• Aanbevelen? Nee
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Wij waren toe aan een vervanging van ons oude analoge camera beveillegings systeem. Na wat rond zoeken op internet ben ik op de website van RRB Security terecht gekomen. Deze sprak me door het onderbuik gevoel wel aan, maar helemaal klopt dit niet de grootste boef kan een gelikte website maken. Maar RRB probeerde niet hun adres gegevens weg te stopen in de krochten van het interneerde adres gegevens en telefoon nummer waren uitdrukkelijk aanwezig. Op die manier zijn wij met RRB in zee gegaan en hebben zij op zeer korte termijn een nieuw camera systeem van een gerenomeerd merk vakkundig geplaatst en in bedrijf genomen, en zelfs een paar maal service op locatie verleend. Dus geen reden om niet bij dit bedrijf te kopen. G.de Beukelaer

• Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Persoonlijk advies