Waardeloos

Rietendak is 6 jaar geleden gelegd door Papa en nu al hopeloos slecht Heb het door een ander bedrijf voor zo ver dat kon op laten knappen . Rietkwaliteit is slecht , algen , mos en schimmel . Heb het door twee andere rietdekkers laten beoordelen en hun conclusie : binnen 7 tot 10 jaar moet al het riet worden vervangen . Conclusie mijn rietendak van Papa in 13 tot 17 jaar afschrijven .

Een rietendak heeft regelmatig onderhoud nodig, ook als dit nieuw gelegd is. De snelheid waarmee het dak vervuild raakt met alg en mos hangt voor een groot deel af van milieu omstandigheden zoals warmte, vocht en stikstof gehaltes in de lucht. Het schoon houden van het rietendak is essentieel voor de droging van het riet en daarmee de uitstraling en de levensduur van het dak.

Keurig werken . Zeer vriendelijk personeel . Helemaal geen klachten. Wij willen in 2021 altijd een onderhoud beurt, mits wij hier nog wonen. Vriendelijk bedankt, familie B.Zweers

Correcte mensen die hun vak verstaan

Ik heb inmiddels 2 projecten met de firma Pape mogen doen. Naast het groot onderhoud aan mijn eigen woning, een volledige vervanging van een rieten dak voor een client in Wassenaar. Hier hebben we het bestaande dak vervangen door een nieuw geïsoleerd schroefdak. Zowel het contact met kantoor als met de werklieden op locatie is prettig verlopen. Correcte mensen die hun vak verstaan!

Fantastisch als altijd

Professioneel, vakmensen en keurige medewerkers die altijd vakwerk leveren en hun rotzooi opruimen

Dak weer als nieuw

Ons dak was hier en daar wat riet verloren (vogels en te plat dakkapel). Is weer als nieuw en kunnen er weer jaren tegen.

Prima werk.

Prettige samenwerking, goed meedenken in hele traject van sloop tot uitvoering. Eindresultaat zeer fraai.

prima service

na sturen plaatje van de schade aan het dak kwam de firma Pape direct in actie. Binnen afzienbare tijd werd een afspraak gemaakt en de schade gerepareerd. Keurig bezoek en alles weer netjes achtergelaten.

buitengewoon

Dit is onze 3e ervaring met Pape Rietdekkers. Bijzondere vakkundige mensen en er zijn goede afspraken te maken over de planning en dat voor een redelijke prijs.

Prettige en communicatieve vaardige vakmensen!

Pape Rietdekkers is voor mij een begrip. Het rietendak is door Pape aangelegd en recent weer een keer geschoren. Het overleg vooraf ging prima en alles is weer netjes opgeruimd. Ik raad Pape aan als ik met mensen spreek over ons rieten dak! Ga zo door met innovatie en stuur af en toe keer nieuwsbrief ;)

Vakkundig en vriendelijk personeel

Het personeel dat ons rieten dak vernieuwd heeft was erg vakkundig en vriendelijk.

zeer goed

Rodenbroekweg 4 7048 AV Wijnbergen