Gewoon zo als het hoort!

Echt een prima ervaring! snel adequaat en gewoon goede service.

perfekte Arbeit

Intensive Beratung, einwandfreie Durchführung

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Zeer kundige en hard werkende rietdekkers, top resultaat

Zeer kundige en hard werkende rietdekkers, top resultaat

Heel betrouwbaar

Ze werken netjes en kundig, prijs is schappelijk en ze komen keurig al hun afspraken na.

Vakmensen, komen afspraken na

Onderhoud van rieten dak, perfect onderhoud gepleegd en op de afgesproken tijd

Goede organisatie die ons dak keurig hebben gerenoveerd

Pape heeft keurig conform overeenkomst ons rieten dak gerenoveerd. Keurige mensen die ook alles netjes achterlaten.

uitstekende kwaliteit en efficiency

Pape komt afspraken na,werkt met zeer vakbekwame rietdekkers. Klantgericht en zeer efficient.

Zeer goed en accuraat

Ze hebben hard gewerkt van s’Morgens vroeg tot S’Avonds

geweldig

gedeeltelijke vernieuwing aan ons dak maakt het weer geweldig om naar te kijken.

helemaal prima

helemaal prima

Keurig werk afgeleverd!

De mannen hebben hard doorgewerkt en vakwerk afgeleverd. Bovendien hebben ze erg schoon gewerkt, alles werd keurig opgeruimd, planten werden afgedekt. Enige minpuntje was de gebrekkige communicatie, één van de heren sprak gebrekkig Nederlands, de anderen totaal niet.

Specialist en keurig werk

Keurig en deskundig Laten na het uitgevoerde werk alles netjes achter. Ik zou Pape zeker aanbevelen bij anderen.

erg tevreden

Heel fijn dat we toch nog zo snel ingepland zijn.

Keurige jongen en mooi werk geleverd

Ze hebben net werk geleverd.. het zijn keurige jongens.. beleefd en vriendelijk

Fijn bedrijf met mensen die hun vak goed verstaan

Goed georganiseerd bedrijf, met goede vaklieden!

Xxx

Xxx

Komen afspraken na, op tijd, en ruimen alles keurig op

Verder geen aanvullingen

Vakmensen, vriendelijk in de omgang

Echte vakmensen, met passie voor riet. Mijn dak ligt er prima bij dankzij periodiek onderhoud.

Geweldi

Prima service ....nette offerte ....prima werk geleverd en alles keurig opgeruimd ....we zijn heel tevreden

Van begin tot eind perfect geregeld. Zeer goed klantcontact.

Alles perfect geregeld.

Nette afwerking met oog voor detail

Onderhoud verricht, eea bijgewerkt, vriendelijke lui, ziet er weer netjes uit.

zeer tevreden

correct en plezierige samenwerking met goede vakmensen. Een mooi huis geworden.

Super gewerkt!

We zijn zeer tevreden over het werk! De twee medewerkers van jullie bedrijf die bij ons waren mogen jullie bij een volgende reparatie graag weer sturen!

Keurig net bedrijf

Keurig bedrijf, komt afspraken na. Zijn erg flexibel en de klant is duidelijk koning. Alles netjes opgeruimd. Nette, zeer beschaafde werklui. Bij mij komt er geen andere rietdekker meer in dan Pape

Heel blij met ons nieuwe mooie dak

Prachtig werk door gezellige en heel ervaren vakmannen. Dank jullie wel Jasper, Mervin, Nick en Lasczo voor jullie fantastische werk! Jacques en Erna van Bree, Dtc.