Zeer tevreden over advies, offerte, planning en uitvoering

Er valt niet zo heel veel te kiezen in rietdekkersland. Het bedrijf wat ons eerste dak gedekt had, was (terecht) failliet gegaan. Het bedrijfje dat ons tweede dak heeft gedaan was gestopt om gezondheidsredenen. Wij op zoek naar iemand die het onderhoud kon doen. Pape heeft ons steeds goed te woord gestaan, prettig geadviseerd, ook geinformeerd over eventuele tegenvallers waar we rekening mee moesten houden. Alles netjes in een offerte/ kostenraming opgenomen. Ook planning en uitvoering lieten niets te wensen over.

Ervaren bedrijf met liefde voor hun vak

Harde nette werkers die hun vak verstaan . Tegen een betaalbare prijs .

Vriendelijke en vlotte service aan een mooie prijs.

Vriendelijke en vlotte service, duidelijke communicatie over de werken en de prijs. Als er meerwerken nodig zijn, wordt dit duidelijk aangegeven samen met een inschatting van deze meerkost.

Super snelle en nette afronding

Door stormschade was er een gat in de rieten kap ontstaan. Dit probleem is door Olaf snel opgepakt en zelfs de volgende dag verholpen! Echt top.. Super vriendelijk personeel..

Snel, netjes en vakkundig.

Hard en goed werkende mannen. Laten alles keurig netjes achter en het dak ziet er weer tip top uit

Dak ziet er weer top uit na onderhoud

Kwaliteitsbedrijf die al jaren steeds weer vakwerk levert. Ook de service is goed en vriendelijk.

Fantastisch gewerkt.

Ons rieten dak is weer als nieuw, na onder handen genomen te zijn door zeer bekwame netjes werkende dakdekkers van Pape.

Fijne en vakkundige mensen! Top

Top rietdekkers, fijne mensen!

alles prima gedaan

ze komen de afspraken na.

Goed en netjes

Goed werk aan rietenkap en pannendak

Alles netjes afgehandeld en goede communicatie met PPe

Prettige samenwerking

het cijfer spreekt voor zich

prima werk (voor zover ik als leek dat kan beoordelen)

Leveren altijd heel goed werk af en komen al hun afspraken na

Al 13 jaar ervaring met Pape Rietdekkers en nog nooit een slechte ervaring met dit bedrijf gehad. Zeer deskundig personeel en het bedrijf komt altijd haar afspraken na. Top!

Betrokken, attent en deskundig

Snel gereageerd en netjes hersteld

Vakwerk

snel en goed

snel en goed

Komt de afspraken helemaal na Super gewoon

Zeer tevreden , hebben super werk gedaan Riete kap ziet er weer goed uit Werken netjes en goed .

Snel en duidelijk

Vogelschade werd snel gerepareerd door vriendelijke werknemers

Fijn bedrijf. Heel correct.

De rietdekkers hebben nu een aantal keren onderhoud aan ons dak verricht. Harde werkers. We zijn meer dan tevreden. Het dak ziet er weer goed uit.

Sehr gute Mitarbeiter

Seit 35 Jahren treuer Kunde bei Henk, eine negative Erfahrung vor 2 Wochen, deshalb 1 Stern Abzug.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Super bedrijf

Ons dak is weer helemaal opgeknapt. Super tevreden met de rietdekkers. Ze werken hard en laten alles ook netjes achter. Ook de dienstverlening is top! We zijn er erg tevreden met dit bedrijf.

Net bedrijf wat zijn afspraken nakomt.

Volgens afspraak werk geleverd. Netjes gebeld mbt rekening. Vriendelijk te woord gestaan.