Al jaren kom ik bij Clinic Lara’s Rotterdam voor een ontspannen en heerlijke gezichtsbehandeling. Het personeel is super vriendelijk, lief, aardig, kundig en professioneel.

Gezicht behandeling

Goeie ervaring

• Behandeling

Lieve dames en goed geholpen

• Behandeling

Hele lieve behulpzame dames , ben altijd goed en op tijd geholpen.

Service met een glimlach

Ik bezoek Clinic Lara sinds jaren i.v.m. krentebaard en acneproblemen. De behandelingen werken, mijn huid is er echt op vooruit gegaan. Ik ben door diverse dames behandeld. Stuk voor stuk zeer kundige schoonheidsspecialistes. Voor de behandeling, krijg je een duidelijke uitleg. En tijdens de behandelingen, zijn ze super vriendelijk en luisteren naar je wensen. Alles gaat met een glimlach. Top service!

• Behandeling

Elaisha zojuist NIEUW Ben al 5 jaar vaste klant bij Lara's. Wordt altijd heel professioneel en zeer vriendelijk geholpen

• Behandeling

Ik kreeg een peel behandeling van Naomi & Lisanne. Het zijn super gezellige en lieve meiden. Ik heb een scan en product advies gekregen en zie al een week na productgebruik verschil.

Een aanrader!

De medewerkers zijn heel lief en maken altijd een gezellig praatje. Ook over de behandeling ben ik tevreden.

Aanrader!

Ik ben ontzettend tevreden met mijn behandelingen! De meiden zijn super vriendelijk; het is voor mij echt een uitje. Ik zou het iedereen aanraden.

• Behandeling

Goede service, vriendelijke medewerkers, goede adviezen en voorlichting over de behandelingen

• Behandeling

Heel fijn, alles wordt netjes gedaan en duideijk verteld.

Klant vriendelijk

Zorgvuldig, altijd vriendelijk

Heeft mij enorm geholpen met het verhelpen van mijn acne. De dermapenbehandelingen raad ik iedereen aan.

Alles super

Tatoo verdwijnen ging super

• Behandeling

Ik heb een hele goeie ervaring al bijna 5 jaren voor gezicht en laserbehandeling.

Erg tevreden met de behandeling bij Clinic Lara Rotterdam Zuid. Toppie

Zeer onder de indruk

Ik ben zeer onder de indruk van de resultaten van de laserbehandelingen. Mijn huid ziet er veel beter uit zonder ongewenste haren. Het oersoneel is ook zeer vriendelijk en behulpzaam en waren in staat om alle vragen te beantwoorden. Kortom zeer tevreden.

Beste plek voor laser

Ik ben hier gekomen voor de Soprano Titanium laser omdat ik van mijn vriendin hoorde dat deze heel goed is voor laser ontharen. Naast het feit dat het heel effectief is, raad ik deze salon aan voor de zeer hoge klantvriendelijkheid! ze zorgen ervoor dat alles pijnloos en gemakkelijk verloopt.

Super vriendelijk personeel

Ik ben al jaren een klant van Lara’s. Ik kom altijd terug.

• Behandeling

Warm onthaal van echte vakmensen

Al een paar jaar kom ik bij Lara’s voor verschillende behandelingen, zoals laser maar ook gezichtsbehandelingen. Inmiddels ook al door verschillende experts behandeld. Ik stel hun professionaliteit zeer op prijs, maar tegelijkertijd ook hun warme en open sfeer. Voel me nooit ongemakkelijk. Altijd klaar om een leuk gesprekje aan te knopen. Verder denken ze altijd mee als je ergens mee zit (een vervelend plekje op je gezicht of haar dat ergens groeit), waarbij altijd een eerlijk antwoord volgt. Twijfel je bij welke huidspecialist je moet gaan? Zoek dan niet langer en klop aan bij Lara’s.

• Behandeling

Zit al jaren bij clinic Lara s . Geweldig zijn ze! echt een aanrader!!

Hele fijne behandeling

• Behandeling

Heel tevreden met Lisanne. Ze is altijd vrolijk en heeft veel geduld.

• Behandeling

Zeer prettige behandeling en sfeer.

Nu sinds een tijdje bezig met laserbehandelingen. Dit is een prettige ervaring. Er is al veel resultaat merkbaar en er is persoonlijke aandacht.

• Behandeling

Ik vind erg prima, ik heb hier gelaserd en een peeling gedaan, goede ervaring.

• Behandeling

Ik ben voor behandeling en lezer tevreden.

• Behandeling

Ik heb bij meerdere klinieken een behandeling genomen, maar tot nu toe is deze laserkliniek de beste! Personeel heel vriendelijk en effectieve behandelingen! Zeker een aanrader…

Beijerlandselaan 28 B

3074EJ Rotterdam