De behandelingen zijn top!

Bij Clinic Lara's in Amsterdam kom ik voor de laserbehandelingen. Het is een fijne salon en de dame die mij helpt is erg goed in haar werk. De resultaten van de behandeling zijn boven verwachting!

• Behandeling

Vriendelijke en professionele mensen, fijne en schone plek. Ik ben goed geadviseerd en heel blij met het resultaat tot nu toe!

Expert knowledge, Experience and kindness

I can not rate my experience at Lara’s highly enough. Since going for the first time last September my skin has improved dramatically. And the personalised care and attention has been like nothing I’ve experienced before. Honestly the service at this clinic is 11/10. I recommend Lara’s to all. We only get one skin and Lara’s really helps you to look after yours.

• Would you recommend us? Yes

Heel erg tevreden

Heel erg tevreden

Professioneel

heel fijn geholpen, alles wordt duidelijk uitgelegd. Dames zijn heel aardig en bekwaam. Ik ben zeer tevreden. Vooral hele fijne ervaring gehad met mijn behandelaar Roos. Dank voor je goede zorgen x

• Behandeling

Hele kwaliteitvolle Laser clinic! Met name mijn behandelaar Sema is erg precies en goed in haar werk

Hele goede clinic, de moeite en geld zeker waard.

Heerlijk

Super leuke meid. Legt goed uit wat en waarom ze bepaalde producten gebruikt.

• Behandeling

Hele aardige en behulpzame werknemers

Als je een probleem hebt helpen ze je en je kan altijd bellen als je wat wilt vragen. Ze kijken wat het best bij je gezicht past.

Nog geen ervaring

Persoonlijk is vriendelijk en Gastvrijheid. Over de behandeling kan het niet zeggen dat ik tevreden ben. Ik heb maar 4 behandeling gehad.

Vriendelijk, professionele service

Vriendelijk personeel die vakkundig te werk gaan

Positief

De meiden denken goed mee en adviseren je goed en alles wordt duidelijk uitgelegd

• Behandeling

Goede service en goede deals voor laserontharing!

Tevreden

Ik ben goed geholpen, de medewerken gaf antwoord op mijn vragen en kon mij goed informeren over alles. Hele vriendelijke medewerker!

• Behandeling N.v.t.

Word altijd heel vriendelijk ontvangen en goed geholpen.

Uitstekend!

Ik kom nu al bijna jaar bij Clinic Lara's Amsterdam en ga daar nog steeds elke keer weg met een geweldig gevoel. Niet alleen zijn de behandelingen goed, ze hebben hun administratie op orde en werken erg netjes. De behandelingen zijn ook lekker persoonlijk en de clinic is super schoon. Ik raad het iedereen aan om daarheen te gaan. Je huid verdient het!

• Behandeling

Ze luisteren naar jou wensen. Ik vind ze ook heel vriendelijk.

Goede service, top personeel

Super!!

Klantvriendelijk

Het is altijd heel gezellig tijdens de behandelingen en ben erg tevreden. Ik kan er altijd terecht met me vragen en krijg dan ook de juiste tips mee!

• Behandeling

Ik vind het een heel fijn clinic, Ik voel me heel erg op mijn gemak bij de behandelingen wat ik doe! En het personeel is echt geweldig!

GezichtsHuid verbetering

Mijn gezichts behandelingen worden gedaan door Jonne. Naar alle tevredenheid van mijn kant.

• Behandeling

Lieve mensen en goed geholpen!

Ik voelde me op gemak gesteld jullie! Het was een snel maar krachtig bezoek:)

Vriendelijk en netjes

Er wordt correct gewerkt. Het is er netjes, dames zijn vriendelijk en gastvrij. Tevreden over behandeling.

• Behandeling

Alles ziet er mooi uit, goede service en leuk personeel. Je wordt op je gemak gesteld voor en tijdens de behandeling. Zeker een aanrader!

• Behandeling

Beste proffesionele en vriendelijke specialisten in Amsterdam.

Ik heb super ervaringen met Clinic Lara's. De specialisten zijn vriendelijk en hebben altijd tijd voor je vragen. Ze nemen de tijd voor je behandeling en geven tip voor de nazorg. Mijn huid is echt verbeterd sinds ik bij Clinic Lara's behandelingen doe.

Vriendelijke en deskundige service

Ik kom al jaren bij Lara's voor diverse laserbehandelingen, en ben heel tevreden. De behandelingen worden vlot en netjes uitgevoerd, er is moderne apparatuur, en het personeel is netjes en vriendelijk. Het ziet er ook goed uit, heel schoon en opgeruimd. Prima prijzen ook.