Fijne ervaring met mijn huid

Ik heb hier 3 keer een behandeling gedaan. Vroeger ben ik bij een andere kliniek geweest en daar had ik een slechte ervaring dus dat was weggegooid geld. Ik ben hier door Amber behandeld en zij werkt heel goed en fijn. Mijn huid voelt nu heel goed! Met een mooie glow :)

Fijne ervaring

Ben blij dat ik hier gekomen ben voor behandelingen aan mijn gezicht. Huidtherapeutes zijn professioneel en klantvriendelijk. Ik voel me gehoord en gezien.

Breestraat 8

2311CR Leiden