Er wordt goed naar je geluisterd tijdens de behandeling!

Mijn eerste behandeling was erg fijn. Ik vond het vooral fijn dat al mijn vragen werden beantwoord en ik mijzelf hierdoor erg op mijn gemak voelde. Erg fijn om bij dit bedrijf dit te doen.

• Behandeling

Vriendelijk en kundig personeel met een uitgebreide huid analyse en advies

Vriendelijk en kundig personeel met een uitgebreide huid analyse en behandeladvies.

• Behandeling N.v.t.

Very good

As usual, the laser hair removal session went well in Lara clinic. Warm and nice welcome by the staff.

• Would you recommend us? Yes

Vriendelijk personeel, schone praktijk

Ik word goed geholpen. Verwachtingen worden duidelijk gemaakt aan het begin van het traject. Fijne communicatie.

Prettige ervaring

Het was een prettige behandeling

Erg fijn!!!

Erg klantvriendelijk, erg sociaal en heel erg meedenken met wat het beste bij mij past!!

• Behandeling

Goede service en goede behandelaars.

Ik heb al paar behandelingen gehad voor mijn gezicht en veel veranderingen gezien. Ik ben heel erg tevreden, top medewerkers.

aanrader

aardige medewerkers resultaat al zichtbaar na een paar behandelingen

• Behandeling

Amber is een hele goede huidtherapeut

Goed geholpen door een kundige huidtherapeut. Ze neemt echt de tijd voor je en mijn huid ziet er veel beter uit.

• Behandeling

Aantal keren geweest en kan niet anders zeggen als prfect

Helemaal geweldig

Clinic's Lara's Leiden is geweldig. Ze weten wat ze doen (en zijn dus heel professioneel bezig), maar er wordt ook goed persoonlijke aandacht gegeven. De medewerkers zijn ook echt heel vriendelijk.

Fijne ervaring met mijn huid

Ik heb hier 3 keer een behandeling gedaan. Vroeger ben ik bij een andere kliniek geweest en daar had ik een slechte ervaring dus dat was weggegooid geld. Ik ben hier door Amber behandeld en zij werkt heel goed en fijn. Mijn huid voelt nu heel goed! Met een mooie glow :)

Breestraat 8 2311CR Leiden