Waardeloos

Mijn dochter heeft vorig jaar haar hond met oudjaar gebracht, toen ze haar hond op nieuwjaarsdag kwam halen werd haar verteld dat ze niet hoeft teruggenomen. De hond (Stafford) was te onrustig. Wat een geweldig opgeleid personeel.

Ongeorganiseerd en chaotisch

Weinig tot geen informatie voor af. Aanmelden verliep rommelig moesten na aanmelden zelf weer contact opnemen om eea geregeld te krijgen. Het eerste wat er dan ongevraagd gebeurd is dat je wordt toegevoegd aan een app groep. Bij de eerste training moesten we zelf uitzoeken wat er moest gebeuren, aanmelden in de kantine etc. De eerste paar trainingen steeds hetzelfde en doordat er steeds nieuwe pups instromen ontbreekt het nogal aan structuur. Door het grote aantal lessen dat was uitgevallen wilden we graag naar een ander tijdstip omdat het eerste tijdstip niet langer in onze agenda paste, deze vraag is nooit meer beantwoord. Ik heb het opgegeven en ben na 5 lessen dus gestopt.

Onze Jack Russel was niet gesocialiseerd toen ze bij ons kwam wonen. Net 1 jaar oud en wist niet hoe te reageren op mensen en andere honden. Toen we haar 1x in de week naar de dagopvang brachten, was ze snel bij en kon ze gewoon hond zijn. De omgeving, de honden en de begeleiding deed haar erg goed en we zagen een hond die zich steeds beter wist te handhaven tegenover andere honden.

• Begeleiding
  • Locatie