Hele goede ervaring.

Afspraken goed nagekomen. Goede chauffeurs die de platen gelegd hebben. Niets op aan te merken.

uiterst tevreden

Snel en netjes

Keurig geregeld we hebben er een grote parkeerplaats bij

Einfach SUPER!!!

Ein sehr Kundenfreundliches Unternehmen. Super schnelle Lieferung. Einfach unkompliziert. Wir sind sehr zufrieden und bestellen bald wieder!! Macht weiter so!! Schöne Grüße aus Saarburg Pierre Z.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

goeie service en goed personeel

Via via ben ik bij dit bedrijf gekomen, ze werden ons aangeraden. Hier geen spijt van. Het geleverde werk is af.

nette levering

nette levering chauffeur belde netjes van te voren op en heeft ze netjes weg gelegd.

Goed contact gehad netjes geleverd bedankt voor het vertrouwen in de nieuwe klant

Fijne chauffeurs, goed contact vooraf. Verder geleverd wat we afgesproken hebben. Dik in orde!

Mooie nette platen!

Goed geregeld allemaal

Goed geregeld en flexibel gewoon TOP

Goed geregeld!

Goed contact, snelle levering, nette afspraken.

Goede samenwerking

Tevreden

Prima product en correcte levering

Zowel de bestelling als levering verliep correct met wel de aantekening dat de maanden van de te voren afgesproken aflevering een maand na achteren werd geschoven. Na een telefoontje werd dat weer gecorrigeerd en verliep lees volgens afspraak

Super samenwerking met een vertrouwde partij

De eerste kennismaking was meteen goed De baas zelf staat de klant tewoord en gaf ons een goed advies voor ons werkterrein Waar andere partijen enkel uit waren op iemands geld Gaat de keij voor een tevreden klant Afspraken worden na gekomen Zelfs als er iets fout gaat (wat niet hun fout was) Wordt meteen geschakeld en gedacht in oplossingen waar beide partijen tevreden mee zijn En zelfs langer door gaan om de de klant tevreden te stellen is geen probleem Wij raden dan ook iedereen firma De keij betonplaten aan met een dikke 10 met een griffel

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering

Mooie kwaliteit platen

Keurige kwaliteit en nette service

Tweedehands platen snel geleverd

Als particulier was ik zoek naar een kleine hoeveelheid betonplaten. Ik heb specifiek gekozen voor tweedehands platen niet zozeer uit kosten- maar vooral uit duurzaamheidsoogpunt. Voor de Keij was dit geen probleem en binnen korte tijd werden de platen keurig thuis geleverd.

buitegewoon

goed product tegen redelijke prijs en netjes geleverd. Alleen was het geen DAF. Kleinigheidje blijf je altijd houden. succes.

Super service

Zeer goede service, fijne communicatie en betrouwbaar. Komen de afspraken na! Top.

Prima geregeld

Ondanks de huidige schaarste heeft De Keij Betonplaten ons toch op tijd en volgens afspraak kunnen helpen aan 2.200m2 industrieplaten. Voor de volgende fase van ons project zullen ons zeker weer melden bij De Keij !

Fantastisch bedrijf zeer klantvriendelijk

Er was even iets fout gelopen tijdens een project toen heeft de Keij dat met man en macht in de nacht opgelost. Geweldig.

Keurig bezorgd en afgehandeld

Tim

Vriendelijk contact en snel geleverd. Goed product en een goede prijs. We zijn blij met onze agriplaten!

zeer goede service

met regenweer zijn jullie flexibel en dit is belangrijk voor ons

Top bedrijf!

Keurig bedrijf met fijn personeel en kennis van zaken.

Ook op korte termijn goed geholpen en afspraken nagekomen.

Goed en netjes contact gehad en ze komen de gemaakte afspraken na.

Tolsestraat 8 4043KB Opheusden

06-20600914

Over De Keij Betonplaten

Wilt u een kavelpad, toegangsweg, buiten- of binnenterrein van uw bedrijf snel en efficiënt verharden? Kies dan voor de oplossing van De Keij uit Opheusden, welke complete projecten realiseert! Van grondwerkzaamheden tot het leveren en leggen van betonplaten.