Persoonlijke aandacht en hygienisch!

Voor mij staat hygiene voorop. Het is er schoon en fris, de behandelkamers zien er netjes uit en heeft een mooie design. Daarnaast krijg je persoonlijke aandacht en wordt je goed geholpen.

Fijn

Alles wordt netjes benoemd voordat er iets gedaan wordt.

• Behandeling

Het is een mooie en schone zaak, heel klantvriendelijk, goede uitleg tijdens de behandeling.

Professioneel en klantvriendelijk

Er wordt naar je geluisterd en de persoon die mij behandelt (Joyce) blijft van begin tot eind van de behandeling zeer professioneel. Ben tot nu toe uiterst tevreden met de ervaring.

• Behandeling

Prima service. Discreet en voel me er op me gemak.

• Behandeling

Vriendelijk personeel en fijne apparatuur

Ik word altijd goed geholpen. Ik vind de laser supergoed. Haartjes blijven goed weg. Er wordt goed & duidelijk advies gegeven.

• Behandeling

Excellent treatment with friendly and good customer service!

I have been having laser treatment here and I am very happy with the results. Staff is very friendly and helpful. The treatment specialists discuss with you about your wishes and makes a proper plan for treatments.

Kundig en professioneel personeel

• Behandeling

Prettige service, schoon en duidelijke richtlijnen bij behandelingen

Prettige service, het is schoon en hygiënisch, en er zijn duidelijke richtlijnen bij de behandelingen. De sterkere lazer is zeker aan te raden, deze hielp bij mij beter dan de normale die ze gebruiken. Zeker aan te raden!

Ik heb goede ervaring

Aardige dames, geven goede voorlichting. Afspraak altijd op tijd, je krijgt keurig een herrineringsbericht.

• Behandeling

Super met een goed resultaat

Ik had veel pigment in mijn gezicht doormiddel van peelings en een laser behandeling heb ik het resultaat bereikt wat ik wou. Sinds ik de peelings doe krijg ik complimenten over hoe goed mijn huid eruit ziet na een week als ik de peeling heb gedaan. De meiden die hier werken zijn professioneel, passievol en helpen je met liefde. Clinic Lara’s dankjewel!

• Behandeling

Fijne behandeling met positief resultaat

Ik heb een peeling laten doen in het filiaal van Lara’s in Rotterdam centrum. Ik werd heel fijn geholpen, prettige voorlichting, de behandeling werd goed uitgevoerd en ontving duidelijke informatie voor na de behandeling. En het fijnste voor mij, een heel mooi resultaat na de peeling. Ben erg tevreden.

Top plek!

De medewerkers zijn aardig, klantvriendelijk en je krijgt goed persoonlijke aandacht

• Behandeling

Geweldig, leuke meiden die je goed helpen!

Sinds een tijdje ben ik bij Lara’s Clinic en heb ik volledige vooruitgang. Ik ben super blij met jullie - mijn persoonlijke laserspecialist ( Lisanne) heeft me goed geadviseerd en de behandelingen gaan altijd goed. De sfeer is gezellig en alle meiden zijn leuk!!

Top Clinic

Beste clinic met goed apparatuur en behandelingen!

Erg professioneel team

Om de 6 weken laat ik een gezicht behandeling doen. En gebruik de image producten. Mijn huid is erg vooruit gegaan. Ben erg tevreden

• Behandeling

Erg vriendelijk. Altijd netjes en goed geholpen door Lisanne. Erg blij met mijn haar vrije lichaam. Zeker een aanrader!

• Behandeling

Professionele service en vriendelijk personeel

Klantvriendelijk, goede uitleg en de meiden stellen je erg op je gemak.

• Behandeling

Ongedwongen, persoonlijk, duidelijk, met een mooi resultaat

Ongedwongen, supervriendelijk, persoonlijk, duidelijk, deskundig, met een mooi resultaat!