Erg vriendelijk en persoonlijk

Clinic Lara's Rotterdam bevalt mij erg goed. Goede vriendelijke en persoonlijke service. Ik kan het aanraden! Ook voor vragen tussendoor (bijvoorbeeld over huidverzorging) wordt altijd tijd genomen. Helaas is niet van te voren zeker hoeveel behandelingen je nodig hebt (en dus wat de kosten gaan zijn), daar moet wel rekening mee worden gehouden. En, het is niet pijnloos! Ook al zeggen sommige laser-klinieken dit wel :).

Altijd goed geholpen!

Ik wordt altijd goed geholpen en begeleid tijdens de behandeling. Er wordt altijd duidelijk verteld wat er gaat gebeuren.

• Behandeling

Ik heb mijn tweede laser behandeling gehad bij Lara's en ik ben super tevreden met de behandeling, de professionaliteit van Lisanne en het resultaat. Een hele schone salon en specialisten die super goed advies geven. Voor mij geen andere salon meer !

Fijne vriendelijke medewerkers

Schone nette salon met vriendelijke behulpzame medewerkers die verstand van zaken hebben.

Excellent service, awesome results

I'm doing láser depilation for a big part of my body, as a PCOS suffering woman it definitely having too much hair definitely has always had a terrible impact in my life. I had tried different depilation centers in the past, but only Clinic Lara has helped me achieve excellent results. Also, the service is very good, all the staff I've had the chance to interact with is well trained and very kind.

• Would you recommend us? Yes

Dames zijn heel vriendelijk en verrichten goed werk

Dikke 10!

Goed personeel en goed advies!

Erg professioneel

Ik heb 5 van de 6 laser behandelingen ondergaan (pakket). Word altijd zeer vriendelijk behandeld door de dames die ook heel goed weten wat ze doen en rekening houden met je tijdens de behandeling zelf (die doet echt wel behoorlijk meer zeer dan overal online staat omschreven...). Het is denk ik nog te vroeg om over blijvende resultaten te praten, ik merk nu pas dat er haar weg blijft/zachter terug komt, ik hoop dat dit zo doorzet als alles is afgerond. Ik kan deze kliniek van harte aanraden aan iedereen.

• Behandeling

Vriendelijk, geduldig en duidelijke uitleg

Ik ben heel vriendelijk geholpen. Duidelijke uitleg gehas qua mogelijkheden. Ze denken met je mee wat het beste is voor de klant.

• Behandeling

Uitstekende uitleg, zorg en administratieve aandacht.

Professionele huidtherapeute

Tijdens de lasersessies is het niet altijd even makkelijk om het goed vol te houden op gevoelige plaatsen. Ze stopt dan als ik het aangeef en vraagt steeds hoe het gaat. Zo verlopen de behandelingen prettig en relaxed. Ik beveel Clinic Lara's zeker aan.

• Behandeling

Persoonlijke aandacht en hygienisch!

Voor mij staat hygiene voorop. Het is er schoon en fris, de behandelkamers zien er netjes uit en heeft een mooie design. Daarnaast krijg je persoonlijke aandacht en wordt je goed geholpen.

Fijn

Alles wordt netjes benoemd voordat er iets gedaan wordt.

Super!

Het is een mooie en schone zaak, heel klantvriendelijk, goede uitleg tijdens de behandeling.

Professioneel en klantvriendelijk

Er wordt naar je geluisterd en de persoon die mij behandelt (Joyce) blijft van begin tot eind van de behandeling zeer professioneel. Ben tot nu toe uiterst tevreden met de ervaring.

• Behandeling

Prima service. Discreet en voel me er op me gemak.

• Behandeling

Vriendelijk personeel en fijne apparatuur

Ik word altijd goed geholpen. Ik vind de laser supergoed. Haartjes blijven goed weg. Er wordt goed & duidelijk advies gegeven.

• Behandeling

Excellent treatment with friendly and good customer service!

I have been having laser treatment here and I am very happy with the results. Staff is very friendly and helpful. The treatment specialists discuss with you about your wishes and makes a proper plan for treatments.

Heel goed

Kundig en professioneel personeel

• Behandeling

Prettige service, schoon en duidelijke richtlijnen bij behandelingen

Prettige service, het is schoon en hygiënisch, en er zijn duidelijke richtlijnen bij de behandelingen. De sterkere lazer is zeker aan te raden, deze hielp bij mij beter dan de normale die ze gebruiken. Zeker aan te raden!

Ik heb goede ervaring

Aardige dames, geven goede voorlichting. Afspraak altijd op tijd, je krijgt keurig een herrineringsbericht.

• Behandeling

Super met een goed resultaat

Ik had veel pigment in mijn gezicht doormiddel van peelings en een laser behandeling heb ik het resultaat bereikt wat ik wou. Sinds ik de peelings doe krijg ik complimenten over hoe goed mijn huid eruit ziet na een week als ik de peeling heb gedaan. De meiden die hier werken zijn professioneel, passievol en helpen je met liefde. Clinic Lara’s dankjewel!