Een cadeautje aan mezelf, elke keer weet

Ik kijk altijd uit naar mijn verwenmomentjes bij Clinic Lara’s. Een ontspannende gezichtbehandeling en de vriendelijke en ervaren beautyexperts maken altijd weer het verschil. Ze zorgen voor een mooie, uitgeruste glow. Ook de nieuwe mesoestetic lijn is een weldaad voor mijn huid.

Uitstekende ervaring

Ik heb echt genoten van de service van Clinic Lara’s. Ik ben 1 jaar klant geweest bij Lisanne en ik voelde mij in goede handen. Ze doet haar werk goed en weet ook hoe ze hardnekkige plekken moet lazeren. Het is wel wat aan de dure kant, maar daar heb ik het wel voor over. Enige minpunt die ik heb is dat het bij 1 bepaalde plek niet helemaal weg gelazerd kon worden, maar soms gaat dat zo helaas. Het verschilt per persoon.

Altijd goed!

Er wordt goed geluisterd en tijd genomen je zo goed mogelijk te helpen

Super blij!

Super blij met de behandelingen die ik heb mogen ervaren bij Lara’s in Rotterdam. Het resultaat verbaasde maar ben er wel super blij mee!

Super tevreden!

Ik word door Joyce geholpen en ze doet haar werk super superrrr goed..

• Behandeling

Ik ben zeker tevreden met de behandeling!

Ik raad Lara's clinic echt een ieder aan. Ik ben momenteel bezig met een gelaats laserbehandeling tegen overbeharing. De behandelaar heeft oog voor mijn wensen. Ze weet wat ze doet! Ze tekent alle plekken op het gelaat netjes af en zorgt ervoor dat alle afgetekende plekken nauwkeurig gelaserd worden. Ik heb pas 2 behandelingen ondergaan dus resultaar moet nog blijken. Wel zie ik dat de haartjes minder snel teruggroeien en is de pijn bij de laserbehandeling verdraagzaam. Je moet er natuurlijk wel wat van voelen om de haartjes definitief weg te krijgen. Ook is ze gezellig om mee te praten en stelde ze me op mn gemak. Tenslotte werkt ze volgens een vaste structuur waardoor er geen lange wachttijden zijn en er niet meer dan 2 mensen binnen aanwezig zijn. De corona maatregelen worden dus goed gehandhaafd.

• Behandeling

Ik ben geholpen door Iris vond het een hele fijn meid, met de intake en behandelingen voelde mij op mij gemak en heb antwoorden gekregen op mijn vragen, was zeer tevreden.

Laser Hair Removal Experience

I had a wonderful first session for laser hair removal. The place is spotless and the staff very friendly.

Prettig

Vriendelijk personeel, werken hygiënisch en netjes. Leggen alles duidelijk uit.

• Behandeling

Super fijne salon en hele goede service!

Erg fijn! Alles is mooi, en netjes en vooral heel schoon. Vriendelijke mensen en erg behulpzaam.

• Behandeling

Lieve behandelaars en top resultaat!

De behandelaars leggen alles goed uit van A tot Z, geven ook duidelijk aan wat je kan verwachten.. Na 8 laserbehandelingen heb ik gelukkig het gewenste resultaat.

Goed resultaat

Na de eerste behandeling zag ik al resultaat. Er was al veel haar weg en na 4 behandelingen was er al 80% weg. Nu zijn we bezig met de laatste haren op de plekken waar je niet goed bij kunt. Hopelijk zal dit ook weg zijn na nog maximaal 2 behandelingen. Geheel pijnloos is het niet, maar dat heb ik er wel voor over. Je wordt hier netjes en profesioneel behandeld.

• Behandeling

Uitstekende behandeling en zeer klantvriendelijk

Heel klantvriendelijk. Stellen je zeer op je gemak. Uitstekend geïnformeerd via e-mail en sms. Ook achteraf opbellen na behandeling.

Perfect!!

Iris is super vriendelijk en heel goed in haar werk!! Ben erg tevreden hoe zij haar klanten behandeld.

Erg vriendelijk en persoonlijk

Clinic Lara's Rotterdam bevalt mij erg goed. Goede vriendelijke en persoonlijke service. Ik kan het aanraden! Ook voor vragen tussendoor (bijvoorbeeld over huidverzorging) wordt altijd tijd genomen. Helaas is niet van te voren zeker hoeveel behandelingen je nodig hebt (en dus wat de kosten gaan zijn), daar moet wel rekening mee worden gehouden. En, het is niet pijnloos! Ook al zeggen sommige laser-klinieken dit wel :).

Altijd goed geholpen!

Ik wordt altijd goed geholpen en begeleid tijdens de behandeling. Er wordt altijd duidelijk verteld wat er gaat gebeuren.

• Behandeling

Ik heb mijn tweede laser behandeling gehad bij Lara's en ik ben super tevreden met de behandeling, de professionaliteit van Lisanne en het resultaat. Een hele schone salon en specialisten die super goed advies geven. Voor mij geen andere salon meer !

Fijne vriendelijke medewerkers

Schone nette salon met vriendelijke behulpzame medewerkers die verstand van zaken hebben.

Excellent service, awesome results

I'm doing láser depilation for a big part of my body, as a PCOS suffering woman it definitely having too much hair definitely has always had a terrible impact in my life. I had tried different depilation centers in the past, but only Clinic Lara has helped me achieve excellent results. Also, the service is very good, all the staff I've had the chance to interact with is well trained and very kind.

• Would you recommend us? Yes

Dames zijn heel vriendelijk en verrichten goed werk

Dikke 10!

Goed personeel en goed advies!

Erg professioneel

Ik heb 5 van de 6 laser behandelingen ondergaan (pakket). Word altijd zeer vriendelijk behandeld door de dames die ook heel goed weten wat ze doen en rekening houden met je tijdens de behandeling zelf (die doet echt wel behoorlijk meer zeer dan overal online staat omschreven...). Het is denk ik nog te vroeg om over blijvende resultaten te praten, ik merk nu pas dat er haar weg blijft/zachter terug komt, ik hoop dat dit zo doorzet als alles is afgerond. Ik kan deze kliniek van harte aanraden aan iedereen.

• Behandeling

Vriendelijk, geduldig en duidelijke uitleg

Ik ben heel vriendelijk geholpen. Duidelijke uitleg gehas qua mogelijkheden. Ze denken met je mee wat het beste is voor de klant.

• Behandeling

Uitstekende uitleg, zorg en administratieve aandacht.

Professionele huidtherapeute

Tijdens de lasersessies is het niet altijd even makkelijk om het goed vol te houden op gevoelige plaatsen. Ze stopt dan als ik het aangeef en vraagt steeds hoe het gaat. Zo verlopen de behandelingen prettig en relaxed. Ik beveel Clinic Lara's zeker aan.