Prettig samenwerken, betrouwbaar korte lijnen

Goede mensen, snel geregeld!

Top goed werk als hij er zelf bij is(Ed)

Gied

Uitstekende, snelle en vakkundige service

Steunbeer steigers B.V. heb ik als zeer prettig ervaren. Wij hadden nooit met elkaar samengewerkt, maar desondanks heeft dit bedrijf ons op heel kort termijn geholpen. Over zowel de levering, de montage en de nazorg zijn wij erg tevreden en zouden Steunbeer steigers aan iedereen aanbevelen.

Constructieve steigerbouwer

Denkt mee om een oplossing te verzorgen

Ik ben zeer goed geholpen. Hele vriendelijke mensen waar ze ook echt tijd voor je maken, ik ben tevreden. Dankjewel steunbeer steigers

Betrouwbare partij

Steunbeersteigers BV is een partij, waar je op kunt bouwen. Letterlijk en figuurlijk. Ik ken ze als eerlijk en betrouwbaar. Afspraak is afspraak. Ze leveren goed werk en daarom van harte aanbevolen.

Goed, betrouwbaar en snel

Voor een project in Berkel en Rodenrijs heeft Steunbeersteigers een steiger geplaatst. Deze hebben zij binnen drie dagen na aanvraag in kunnen plannen. Bedankt voor de snelle service, communicatie en de kwaliteit van het werk!

Supergoede service!

Supergoede service!

Prima veelzijdig systeemsteiger

Ik heb het layher allround zien komen naar Nederland. Dat was bij de fantastische firma Stalen steiger Hercules met de eigenaar Toon Meulmeester.