Spot on!

De juiste beelden zijn essentieel als het gaat om een sterke en consistente merkuitstraling. Justa's werk is een belangrijk onderdeel van het succes dat we boeken met klanten van BRANDING BY BOLT. Ze weet precies de juiste sfeer op beelden te vangen, die écht passen bij het DNA van het bedrijf. Daarnaast is Justa een energieke persoonlijkheid die er goed in slaagt om mensen op hun gemak te stellen. Dat, in combinatie met haar vakkundige en technische skills, maakt Justa tot een fotograaf die aansluit bij onze standaard. We zijn dan ook heel blij met haar als onderdeel van ons team!

Super leuke dag, met top resultaat!

Justa heeft onze teamfoto’s, portretfoto’s en actiefoto’s gemaakt. Het resultaat is fantastisch! Justa is ontspannen en goedlachs waardoor de juiste sfeer voor perfecte foto’s wordt gecreëerd. Dit is al de 3e keer dat we Justa vragen voor de fotografie en de volgende keren gaat ze het zeker weer doen. Een aanrader!

Fijne betrouwbare fotograaf

Justa is een heerlijke fotograaf om mee te werken. Voor de portretfoto’s van collega’s en kantoor sfeerfoto’s maakte Justa jaar op jaar mooie consistente beelden. Ze is flexibel, professioneel en heeft altijd goed werk geleverd dat perfect op onze wensen aansluit.

Aan de lopende band krijg ik complimenten over de foto's

Justa is er volledig in geslaagd de uitstraling die wij voor ogen hadden in de foto's te vangen. Qua buiten-locatie heeft Justa goed meegedacht en de sessies waren ontspannen en vol plezier. Precies wat de foto's ook uitstralen. Ik krijg er een heleboel positieve feedback op.

Een flexibele, meedenkende, goede fotograaf

Ik werk al jaren samen met Justa en ervaar deze samenwerking ontzettend positief. Ik maak voor Stichting Opkikker een magazine voor zieke kinderen en hun broertjes en zusjes (ambassadeurs van Stichting Opkikker). In dit magazine hebben wij ook altijd plek om een aantal van deze kinderen de kans te geven om zélf in het magazine te staan. Justa maakt altijd tijd om deze kinderen op de foto te zetten, hoe druk haar agenda ook is! Ze neemt voor ieder kind echt de tijd, stelt ze op hun gemak en zorgt ervoor dat ze trots kunnen zijn op het resultaat! Ik hoop nog lang met Justa samen te kunnen werken.

Just Just Justa voor je fotografie

Just Justa heeft voor mijn bedrijf Arthur Makelaardij prachtige foto's gemaakt. Justa is professioneel en dat merk je.

Justa is een veelzijdige fotograaf die snel en met humor werkt

Ik zou iedereen aanraden om met Justa te werken. Ze werkt snel en professioneel. Ze stelt met humor de geportretteerde op zijn of haar gemak. Voor Timpaan heeft ze de portretten geschoten voor het smoelenboek, de werkfoto's op kantoor, maar ook op de bouwplaats heeft ze topwerk geleverd.

Meedenkend, flexibel en professioneel

Wij werken nu al enige tijd samen met Justa en met goede reden. Ze staat voor kwaliteit en wilt, net al wij, graag een goede werkrelatie opbouwen. Dat betekent met elkaar meedenken, feedback geven en betrokken zijn bij het merk terwijl je geen vaste werknemer bent. Ze is ook eerlijk in het aangeven van haar eigen sterke kanten binnen de fotografie en waar je wellicht beter een collega voor zou kunnen vragen. Wat mij betreft toont dat een vertrouwen en een welwillendheid die je niet veel tegenkomt. Wij blijven graag bij JustJusta aankloppen voor ons professionele beeldmateriaal. - Chocolate Compant Retail bv

Hoge kwaliteit, ze weet het moment en de kern goed te vangen.

Justa heeft al verschillende shoots voor me gedaan, zowel zakelijk als privé en ze weet precies datgene vast te leggen wat ik over wil brengen. Ze speelt (waar mogelijk) met natuurijk licht, waardoor het beeld heel puur blijft. Je kunt het verhaal van haar foto's aflezen en dat maakt haar werk uniek. Ik vind haar een kundig fotograaf en, niet onbelangrijk, een prettig mens in de omgang.

Persoonlijke aandacht met ijzersterke beelden

Wij bij GGraphics werken heel graag met Justa. Ze is professioneel, creatief, snel en erg goed in haar werk als fotograaf. Ze heeft voor onze opdrachtgevers (o.a. Deoutdoorschool.nl en Hesterboersma.com) de benodigde beelden als geen ander weten vast te leggen. Haar interactie met onze klanten was persoonlijk en prettig en ze kan mensen duidelijk snel op hun gemak brengen met haar eigen ontwapenende lach. Ook haar creatieve kijk op beelden levert onverwachte foto's op. Ze kan "door de opdracht heen kijken" en daarmee de echte essentie van een beeld pakken. Wij kijken uit naar een duurzame samenwerking!

Maatwerk en het gewenste resultaat

Voor de opleiding tot Trojan Workout instructeur heeft Just Justa Fotografie een shoot gedaan. Zonder echt zichtbaar te zijn heeft ze alleen maar mooie, bruikbare foto's geschoten. Op de volledige reeks moest even gewacht worden maar dat werd netjes vooraf gecommuniceerd.

Professionele fotograaf en bovenal een prettig mens!

Ik heb regelmatig foto's door Justa laten maken. Van mijzelf en van mijn klanten. Justa is professioneel, heeft een goed oog voor het juiste beeld, is prettig om mee te werken en komt altijd haar afspraken na. Op zoek naar een goede fotograaf? Dan kan ik Justa zeker aanbevelen.

Goed en gezellig

Voor werk wat professionele foto's nodig en in de huisstijl van het bedrijf. In de ochtend richting Justa gereden. Het was een leuke shoot, we hebben lekker gekletst en gelachen om alle goede en minder goede foto's. De foto's gebruik ik dagelijks in presentaties, maar ook op LinkedIn. Super blij met het resultaat!

Het perfecte plaatje!

Al een tijdje was ik niet tevreden over mijn LinkedIn foto. Deze moest echt vernieuwd worden. Ik wist dat Just Justa profielfoto's maakte. Ik heb dan ook niet getwijfeld om een afspraak te maken voor een shoot. Het resultaat mag er zijn. Bij de beoordeling van mijn foto door andere komt deze echt heel goed en professioneel over. Exact wat ik zocht. Ik raad Just Justa zeker aan als je op zoek bent naar een professionele foto.

Justs zet een fijne en gemoedelijke sfeeer neer

Prettig,e fotoshoot, had soms niet door dat ze fotografeerde wat ik heel fijn vond. De foto’s zelf zijn prachtig geworden!!!! Ik ben goed in beeld gebracht

Super mooie foto's!

Justa weet een lekker ontspannen sfeertje te scheppen, waardoor je veel relaxter op de foto gaat. Ik heb nog nooit zulke mooie profielfoto's gehad!

Krijgt iedereen goed op de foto

Justa is een fijne fotograaf om mee te werken. Ze zorgt voor een ontspannen sfeer en krijgt daardoor iedereen mooi op de foto.

Warm, professioneel, vertrouwd en vernieuwend

Een warme professionele fotograaf die meteen vertrouwd aanvoelt en vernieuwend te werk gaat. Normaal gesproken hebben wij echt een hekel aan op de foto gaan, maar met Justa is dat een feestje! En zo lekker snel gepiept!

Super foto's in prettige sfeer geschoten!

Ik heb Justa leren kennen via BNI; zij is een bevlogen fotograaf die ervoor zorgt dat je in een prettige sfeer de beste kant van je zelf vast kan laten leggen.

Justa denkt met je mee en komt met creatieve en goede oplossingen

Justa weet mensen op hun gemak te stellen. Ze denkt mee over locatie, wat een foto uit moet stralen en hoe je dat bereikt. Een prettig, professioneel mens om mee samen te werken.

Justa weet het het mooiste van een mens op beeld te krijgen

Voor verschillende opdrachten heb ik met Justa samengewerkt. Ik ervaar de samenwerking met Justa als zeer prettig. Justa heeft voor ons portretfoto’s, zakelijke groepsfoto’s, evenementen en producten gefotografeerd. Haar kracht ligt zeker bij het fotograferen van mensen. Ze stelt mensen op hun gemak door haar fijne omgang en spontaniteit. Er ontstaat een natuurlijke situatie voor de camera. Ook tijdens evenementen weet ze de juiste momenten vast te leggen. Wij zouden Justa zeker aanbevelen!

Justa heeft snel door wie ze voor zich heeft staan en hoe ze daarmee om moet gaan!

Justa heeft inmiddels al heel wat fotoreportages gedaan voor het magazine van Stichting Opkikker. Stichting Opkikker zet zich in voor gezinnen met een ziek kind. Ze heeft dan ook veel kinderen en gezinnen gefotografeerd. Ieder met een eigen verhaal. Justa heeft snel door hoe ze hiermee om moet gaan en weet iedere keer weer de persoon op de juiste manier vast te leggen. Ik hoop nog vele fotoreportages met Justa te mogen doen!

Professionele foto's

Goede ervaring

Betrouwbaar met een goed oog voor sfeer en compositie

Ik heb de afgelopen jaren Justa veel in kunnen huren voor diverse evenementen, altijd met goed resultaat! Justa is een vrolijke fotograaf die een scherp oog heeft voor sfeer en compositie, ze heeft een prettige eigen fotostijl - maar staat toch altijd open staat voor verzoeken en suggesties.

Een fotograaf die iedereen goed op de foto kan zetten!

Zelfs mensen die zichzelf van oorsprong niet fotogeniek vinden lukt het haar om een mooie foto van te maken. En dat gaat bovendien heel snel. Ons hele personeel (30+ mensen) staan prachtig op de foto.

Dank je Mechteld! Een van de leukste uitdagingen van het werk, iedereen tevreden krijgen!