Het is hier rustig, gezellig en leuk! Boot huren, ligplaatsen, restaurant, appartementje huren, zelfs kamperen is hier geweldig. Ligging in een liefelijk dorpje, grenzend aan Sneek. Vriendelijk personeel en ook fijne medegenieters! Kortom wij hebben het hier dus héérlijk naar ons zin! Page Kraak

"Ons" Hart van Friesland

Wij liggen met ons bootje in dit geweldige verhaal. Vanaf begin dit vaarseizoen onze vaste ligplek. Hier hebben we een plekje voir boot en onze hond en poes zijn welkom. Ook onze kinders met eigen boot of tent zijn hier welkom. Vrienden met een caravannetje ook! Eten en een drankje drinken in het gezellige restaurant doen we daar ook! Kan geen negatief iets vinden Ook huren van een appartementje is mogelijk, voor iedereen zonder boot, caravan of tent! Sociale controle en een babbeltje met het onwijs vriendelijke personeel, geweldig. Van harte aan te bevelen! Oja, bootjes huren kan hier ook!