Erg tevreden!!! / Muy satisfecha!!!

Ik heb een prima ervaring gehad met Meneer Orlando. Hij heeft altijd geduld gehad met mijn stress en om alles goed uit te leggen. Hij kan zich goed verplaatsen in iemand anders en geeft ook erg kundige adviezen en heeft veel kennis. Ik raad deze rijschool aan iedereen aan! Quisiera agradecer la buena experiencia que tuve con el profesor Orlando y con su escuela Mundial. El tuvo siempre buena disposición y paciencia para explicarme los puntos que debiamos trabajar y tambien mucha paciencia con mi estres. Es un hombre que se pone en los zapatos del otro con mucha empatía y con mucha educación, para ayudarte. Tiene muchos conocimientos y da muy buenos consejos para mejorar en lo que uno está haciendo mal. Es un excelente maestro y tiene mucha pedagogía! :) Yo recomiendo 100% esta escuela!!!

Goede techniek

Goede uitleg en opbouw van de rijlessen

Rustige leeromgeving

Goede instructeur die veel geduld heeft. Hij laat je zoveel mogelijk zelf doen en grijpt zo min mogelijk in zodat jij je ervaring kan opdoen

Super tevreden. De rij instructeur is zeer ervaren en legt alles rustig en duidelijk uit. Daarbij spreekt die meerdere waaronder: Portugees, Spaans en Engels

Kenmerkend voor Orlando is zijn ervaring en expertise. Aan alles merkte je dat hij veel ervaring heeft in het lesgeven. Daarnaast is hij ook een heel prettig persoon. Hij blijft altijd rustig in de auto, ook als het even wat minder gaat of je extra uitleg nodig hebt. Inmiddels 5 jaar mijn rijbewijs en vooralsnog schadevrij, dankzij Orlando!

Goede service en heel klant vriendelijk.

Ik heb met veel plezier gelest bij Rijschool Mundial. Ze zijn heel begripvol en geduldig in het uitleggen. Ik raad ze aan iedereen aan.

Hele goede service

Rij-instructeur die heel geduldig is en heel goed weet je met de leerlingen moet omgaan. heel begripvol