Ik vind ECOFYT een ontzettend leuk bedrijf.

Ze zijn heel goed bezig (ook in ontwikkelingslanden), ze zijn zeer service-gericht en de prijs-kwaliteitsverhouding is werkelijk uitstekend! Een aanrader!

Goed contact met duidelijke uitleg

Ik ben goed geholpen. kreeg ook direct uitleg over de werking en een tekening ter verduidelijking.

Uitstekend functioneren van het helofytenfilter en goede service.

Uitstekend functioneren van het helofytenfilter en goede service.

Prima helofytenfilter geplaatst bij ons prijswinnende NIOO gebouw!

Frank van Dien was vanaf het eerste moment betrokken bij onze NIOO-KNAW duurzaamheidsambities om water- en nutriƫntenkringloop te sluiten. Hij heeft een prachtig helofytenfilter gebouwd voor de zuivering van ons grijze water en hij onderhoudt deze ook. Ik hoop dat hij op veel plaatsten in Nederland hetzelfde kan doen. Prima service, korte lijnen.

Dankjewel, Louise, het was ook echt een groot genoegen om met jullie samen te werken aan dat prachtige gebouw van NIOO-KNAW.

Goede Service

Super service en heldere uitleg!