uitstekende service, klantvriendelijk,

Ik ben nu al een aantal jaren klant bij Cindy. Ben zeer tevreden. Altijd een uitstekende behandeling.

Professioneel en vriendelijk

Cindy werkt vakkundig, hygiënisch en is door het regelmatig volgen van aanvullende cursussen en congressen volledig op de hoogte van de laatste ontwikkelingen en past deze zo nodig ook toe.

Cindy is altijd vriendelijk en je kan gezellig met haar kletsen.

Ik ben altijd erg tevreden, als ik bij Cindy vandaan kom. Mijn voeten voelen fijn en kunnen er dan weer een paar weken tegen aan. ook vindt ik het fijn dat ze tips meegeeft, voor het verzorgen van de voeten.

Heel vriendelijk en zeer vakbekwame pedicure.

Ik ben door een podoloog naar Cindy toegestuurd, zij zou mij wel kunnen helpen met mijn ‘lastige’ voeten. Ik kwam binnen in een zeer propere behandelruimte, waar ik me meteen op mijn gemak voelde. Cindy is een vriendelijk mens die mij erg goed geholpen heeft. Ik ben zelfs schimmelnagel vrij en dit al ruim 2 jaar, dus geen tijdelijke opfrisbeurt maar een permanente oplossing. Ik zou iedereen die een geweldige pedicure zoekt, Cindy van harte aanbevelen.

Ik kom er graag.

Klantvriendelijk, schoon, meelevend, en vooral door de omgeving waar ze behandeld is rustgevend

Cindy is erg betrokken bij problemen en gaat voor een goed resultaat

Na 3 jaar modderen met kalknagels, kwam ik bij Cindy terecht. De methode, met laser de nagels te behandelen, sprak mij erg aan en ik ging voor een goed resultaat. Nu na 3 maanden zien de nagels er al veel beter uit. Cindy geeft mij goede adviezen mee om de behandeling te doen slagen. Ook heeft ze in de praktijk alles op voorraad wat je nodig hebt voor de nabehandeling thuis.

Het is een fantastische Pedicure, en goede surves.

Ik wordt altijd goed geholpen, als er problemen zijn. En voel me altijd op me Gemak.. Ik zou me vrienden en fam daar heen sturen.

Behandelkamer ziet er netjes uit, Zelf altijd verzorgd, Werkt zorgvuldig, Alert, Professioneel apparatuur

Gemoedelijke sfeer

Altijd keurig op tijd klaar voor je gemaakte afspraak Geen wachttijd dus. Goede kennis van zaken. Kom er al jaren en nooit een vervelend iets meegemaakt.

je voeten worden door Cindy echt verwend!!

Ik heb een paar keer een likdoorn laten verwijderen. Je voeten worden door Cindy kundig behandeld in een hele relaxte sfeer!! Ik ging na de behandeling met super zachte voeten en een gevoel van echt verwend zijn weer naar huis!!