Een betrouwbare Huidtherapeut !

Een hele mooie kliniek met een super gezellige en betrouwbare huidtherapeut! Er wordt altijd goed advies gegeven voor, tijdens en na de behandelingen. Verder zijn de behandelingen die ik heb gehad laserontharing zeer effectief. Er wordt echt de tijd voor je genomen! Ik ben blij dat ik AJ skin clinic gevonden heb!

Professioneel en klantvriendelijk! Aanrader!

Zeer fijne specialist. Erg klantvriendelijk en professioneel. Ik ben erg blij met het eindresultaat (laseren). Ook gezichtsbehandelingen gedaan (vitamine C) waar ik erg tevreden over ben.

Professioneel, Resultaatgericht, Klantvriendelijk, Gastvrij

Ik onderga bij deze kliniek nu bijna een jaar haar laser behandelingen, aan verschillende delen van mijn lichaam, en de resultaten zijn boven verwachting. Ik heb bij een andere kliniek in Amstelveen behandelingen ondergaan maar de haren bleven maar terugkeren. Bij deze kliniek boek ik echt fantastische resultaten wat ik niet had verwacht. Want voor de behandeling was ik sceptisch. Vooraf aan de behandeling ben ik goed geïnformeerd door Jutta. Tijdens de behandeling wordt er rekening gehouden met eventuele pijn/een (over)gevoelige huid en zonodig de frequentie van de laser bijgesteld. De kliniek is schoon. De eigenaresse/ huidspecialiste Jutta is heel klantvriendelijk en heeft een prettige karakter. Ze is fijn in de omgang en gastvrij. Ze luistert naar je wensen. Ik heb om die reden besloten bij haar kliniek onder behandeling te blijven. Ze heeft een goede kennis van de huid en geeft goede adviezen over nazorg. Een betere huidspecialiste kan je mijns inziens niet vinden. Ik vind de reis van Amsterdam naar Hoogland helemaal de moeite waard. Ik kan de kliniek en de behandelingen die hier worden aangeboden van harte aanbevelen.

Zeer tevreden.

Ik ben heel tevreden over de Hair Xl behandeling die ik heb genomen. Mijn haren beginnen weer te groeien op plekken waar ik heel dun haar had. Ik heb ook een behandeling voor laser ontharing genomen, daar ben ik ook zeer tevreden over. Ik merkte al na de eerste behandeling dat er minder haargroei was. Top service dank je wel!

Waar voor je geld.

Na slechts 1 behandeling merkte ik al verschil op. Onderhand al een jaartje onder behandeling bij AJ Skin Clinic en heb meerdere zones behandeld. Ik reis er een stukje voor, maar vind de klantgerichtheid, vriendelijkheid en duidelijkheid super! Ben erg tevreden over de clinic en ben zeker van plan om ook in de toekomst terug te komen.

Meest vriendelijke, liefdevolle, sociale en professionele bedrijf dat ik ken!

Ik ben zeer te vreden over de gehele service det het bedrijf mij bied. Ik word vriendelijk ontvangen, op mijn gemak gesteld en voorbereid voor mijn behandelingen. Ik word goed ingelicht over de behandelde en nog te behandelende zones! Ik word netjes ingelicht over de werkzaamheden die verricht worden en de producten/apparatuur wat daarvoor nodig is. Dit bedrijf zal ik zeker aanbevelen aan andere!

Zeer effectieve behandelingen

Een hele mooie kliniek met een super gezellige en betrouwbare huidtherapeut! Er wordt altijd goed advies gegeven voor, tijdens en na de behandelingen. Verder zijn de behandelingen die ik heb gehad (laserontharing, gezichtsbehandelingen) zeer effectief. Er wordt echt de tijd voor je genomen! Ik ben blij dat ik AJ skin clinic gevonden heb!

Professioneel en goede resultaten

Begonnen met met mijn onderbenen en door de goede resultaten ook gekozen om mijn oksels te laten laseren. AJ skin Clinic is professioneel en wijst je op de mogelijke effecten als je je niet goed aan de adviezen houdt na de behandeling.

SUPER!!!

Goede service, neemt de tijd om naar jou en je wensen te luisteren, houd rekening met je pijngrens en is mega gezellig! Ik ben bezig met het laseren van mijn schaamstreek en voelde mij meteen erg op mijn gemak wat een lieve meid!! De handelingen zelf slaan tevens erg goed aan. Ik ga haarloos de zomer in!

Top service en perfecte communicatie!

Snelle communicatie en duidelijke afspraken.

Goede behandeling en mooi resultaat. Van tevoren ook alles goed uitgelegd.

Perfecte behandeling

Gastvrij ontvangst met duidelijke uitleg over de behandeling wat je wel en niet kunt verwachten met een uitstekend resultaat. Een bevlogen, warmhartige specialist die het beste resultaat nastreeft in een ongedwongen maar professionele omgeving; een aanrader!

Bij AJ Skin clinic wordt van tevoren goed uitgelegd hoe de behandeling in werk gaat. Ik heb zelf last gehad van acne, nadat ik diverse acne behandelingen had gedaan had ik helemaal geen last meer van acne op mijn gezicht. en als ik vragen had stonden ze altijd klaar voor me. Ik zou iedereen AJ skin clinic aanbevelen.

Vakkundig

Alles boven verwachting.

Goede behandeling

Goede behandeling en goede adviezen

Goede behandelingen

Goede behandelingen met goed resultaat

Acne behandeling - vriendelijk en klantgericht

Afspraak maken gaat makkelijk en behandeling is super fijn! Heb nu drie behandelingen gehad en ben hartstikke tevreden. Mijn acne is zo goed als verdwenen. Behandeling is gedaan door de gezellige mevr. Jutta, zij legt de hele behandeling goed uit.

Goede proffesionele

Goed in haar werk met duidelijke uitleg. En natuurlijk goed resultaat zichtbaar!

Zeer vriendelijk en professioneel personeel. Goede uitleg voor de behandeling. De behandeling zelf is perfect uitgevoerd.