Erg vriendelijke professionele dame

Er wordt hier echt met zorg naar je gekeken. Voelde me erg op mijn gemak. Heb last van acne waardoor ik mij onzeker voel. Na twee behandelingen heb ik al zichtbaar resultaat en voel ik me een stuk beter. De huidtherapeut heeft veel kennis en geeft goede adviezen.

Heel fijn!

Ze luistert goed naar je wensen en geeft deskundig advies. Ze is een expert in haar branche en weet wat je huid nodig heeft. Ook geeft ze eerlijk aan wat wel en niet mogelijk is tijdens de zwangerschap en begeleidt je hierin.

Deskundig en vriendelijk

Een jaar lang (april 2018-april 2019) heb ik een laserbehandeling gedaan (onderbenen) bij AJ Skin Clinic. Ik ben heel erg blij met de resultaat! Jutta is deskundig en zeer vriendelijk. De behandelingen worden van te voren goed uitgelegd, er wordt naar je geluisterd en ze geeft goed advies.

Super!!

Goed voorgelicht meedenkend en flexibel! Het halfje is voor de pijn maar dat doet niks af aan de service! Fijn vind ik dat ze regelmatig vraagt of het goed gaat.

Ann Jutta is super klantgericht!

Mooie schone zaak en hele goede begeleiding.

super goed behandeld bij deze salon! Aanrader voor ieder.

Aanrader voor iedereen bij deze salon. Hier wordt echt naar jouw wens geluisterd.

Ik kom hier al jaren voor het laseren en ze doet het heel goed. Ze is altijd vrolijk, doet even rustig aan als het pijn doet en adviseert waar het nodig is

Goede service, gemakkelijk kunnen afspreken, geïnteresseerd, goede behandeling en uitleg.

Gemakkelijk kunnen afspreken, geïnteresseerd, goede behandeling en uitleg.

Goede uitleg en fijne ontvangst

Heldere uitleg, prettige ontvangst en men nam de tijd. Resultaat is over een aantal weken te zien. Zeker een aanrader.

Prettige behandeling bij deze professionele kliniek

Afgelopen jaar ben ik bij AJ Skin Clinic gelaserd. Ik ben niet zo best met pijn, maar Jutta was geweldig en heeft me altijd heel geduldig behandeld. Met het resultaat ben ik heel tevreden, ik blijf de komende jaren drie kwartier naar haar rijden omdat ik nergens anders heen wil.

Professionele en goede service

Bij AJ Skin Clinic krijgt u waar voor uw geld. Professionele service en goede zorg zijn de kernwaarden tijdens een behandeling. Hierdoor blijf ik terugkomen!

Professioneel en deskundige huidtherapeute

De Bachelor afgestudeerde huidtherapeute van AJ Skin Clinic is zeer deskundige in medische huidproblematiek. Ze geeft goede adviezen naast de behandeling en is aangesloten bij de zorgverzekeraar.

zeer tevreden

Ik heb sinds een paar jaar last van haaruitval en bij AJ Skin Clinic heb ik de hair xl behandelingen ondergaan. Ik heb een kuur van 6 behandelingen gehad met de bijbehorende haar spray. Ik ben zeer tevreden over de resultaat en de klantvriendelijkheid.

Ajskin is voor mij de beste huidspecialist, een hele leuke gezellige personeel. Heb zoveel producten gekocht maar heeft geen effect op gegeven maar de producten van ajskin hebben in 2 maanden mij het resultaat al gegeven. AJskin is echt een aanrader!

Ik ben sinds november bij AJ Skin Clinic voor Acne. Ik heb een gevoelige huid maar is ook zeer moeilijk te behandelen. Maar elke keer als ik weg ga zie ik verschil met hoe kwam en hoe ik weer weg ga. En ik ben niet de enige die het merkt, maar ook mijn familie/vrienden!

Zeer prettig

Ik kwam via AJ Skin via Groupon. Ann heeft alles goed uitgelegd over het traject en de behandeling. Direct na de eerste behandeling al veel effect gezien. Af en toe was het doorbijten met de pijn, maar is het meer dan waard geweest. Ik raad de laser ontharing behandeling bij AJ Skin zeer aan.

Goede en vriendelijke service!

Mijn benen laten laseren bij AJ Skin Clinic. Erg goed resultaat waar ik super blij mee ben!

Professioneel en persoonlijk

Ik ben zeer tevreden over de laserbehandelingen die ik bij AJ Skin clinic heb gehad. Het resultaat is goed. Ook ben ik te spreken over de goede, persoonlijke service.

Professioneel en super vriendelijk!

Ik ben een jaar lang geweest en alles werd van te voren en tijdens de behandelingen goed uitgelegd. De eigenaresse is super vriendelijk...gewoon een uitje om naar toe te gaan! Ik kan dit bedrijf echt aan iedereen aanraden 👍

Veel geduld

Ann Jutta heeft veel geduld en zorgt ervoor dat de behandelingen aangenaam blijven. Houdt veel rekening met pijn, zoekt naar andere opties als het ene niet werkt. Verder is ze erg vriendelijk en zorgt ze ervoor dat ik me op mijn gemak voel.

Deskundig, professioneel, oog voor de klant

De alexandrite laser behandelingen bij AJ Skin Clinic heb ik als deskundig, professioneel en prettig ervaren. Ann Jutta luisert goed naar de klachten en denkt mee. Zij geeft oprecht en realistisch advies. Ik ben bij meerdere klinieken geweest. Daar waar veel andere klinieken alleen gericht zijn op het uitvoeren van de behandelingen heeft Ann Jutta oog voor mij als persoon. De kliniek zelf is verzorgd en schoon en goed bereikbaar met het OV. Erg blij dat ik bij AJ Skin Clinic terecht kon!

Super service and goed resultaat!

Ik heb bij AJ Skin Clinic het haar op mijn benen en oksels laten laseren. Al snel een erg goed resultaat! De service is ook super; er wordt goed meegedacht, tips gegeven en het was altijd erg gezellig!

Vriendelijk en professioneel geholpen

Ik onderga laser behandelingen en ben hier erg tevreden over. Jutta is erg behulpzaam, vriendelijk en gaat deskundig te werk. Ze zorgt ervoor dat de patiënt centraal staat en dat vind ik erg fijn. AJ Skin Clinic is top!

Excellent service, caring and attentive professional!

Amazing results on the laser treatments! Great advice on facial and body care. Very professional, detailed, understanding and flexible re appointments.

Goede behandeling, met uitstekend resultaat

Aardige therapeut, vriendelijk en medelevend. Techniek van behandeling erg goed, waardoor na een jaar behandeling geen tot weinig klachten meer zijn.