Ik ben zeer tevreden, het resultaat is boven verwachting! Ik ben vooraf, tijdens en na de behandelingen goed geïnformeerd en begeleid. Ik kom zeker weer terug!

super professioneel. Aanrader voor iedereen bij deze salon. Hier wordt echt naar jouw wens geluisterd.

Erg fijn geholpen!

Ik heb bij de kliniek een Cosmelan behandeling laten doen ivm mijn pigmentvlekken. Ben erg fijn geholpen en alles werd heel goed uitgelegd. Telkens gaf ze aan of ik nog vragen had en of alles duidelijk was. De vlekken zijn echt veel minder geworden daar ben ik zo blij mee! Bedankt voor de fijne service en het goede resultaat.

Super topper is ze!

Ik ben vaker bij de kliniek geweest, altijd professioneel en goed geholpen. Zal zeker nog terug gaan en aan iedereen aanbevelen.

Zeer kundig

Ik heb Jutta van AJ Skin Clinics leren kennen als een uiterst betrouwbare en prettige behandelaar. Ze communiceert open en eerlijk en dat ik altijd erg in een persoon waarderen. Zeker een aanrader.

Zeer aan te raden clinic.

3 laser behandelingen gehad bij AJ Skin Clinic met zichtbaar goede resultaten. Het personeel is bekwaam en denkt met je mee om aan je wens te voldoen. Je ziet het niet vaak maar bij AJ Skin Clinic wordt er ook aandacht besteed aan de nazorg. Op dezelfde dag of de volgende dag na de behandeling word je benaderd om te controleren hoe het met je gaat. Dit geeft aan hoeveel zij om haar klanten geven. Al met al zou ik AJ Skin Clinic bij een ieder aanraden.

Prettig en professioneel

Ik heb het als een super fijne behandeling ervaren, alles wordt je goed uitgelegd er wordt rekening met je gehouden en je wordt op je gemak gesteld.

Prima, fijne ervaring

Een behandeling bij u duurt wel een kwartiertje korter dan bij een beauty salon, volgens mij.

Na 1 behandeling al resultaat!

Ontzettend blij met de 2 behandelingen die ik heb gehad. Ik bemerk direct resultaat in de zin van; minder haargroei en lichtere haartjes.

Ondanks de dure kosten is de behandeling cosmelan en goede service de moeite waard.

Voor alle behandelingen en producten wat ik heb gehad voor pigment had ik bijna de hoop opgegeven, maar toch nog een laatste poging gewaagd. Mijn ervaring is goed ontvangst, snel geholpen en ik kreeg resultaat waar ik voor kwam !

geweldig

super professioneel. ik ben/word super goed geholpen. alles is duidelijk en ze neemt echt de tijd voor joun wensen.

Top begeleiding, top behandeling!!

Na eerst toch wat bang geweest te zijn ben ik zeer tevreden over het resultaat tot nog toe. Heb uw kaartje bij de kapper achter gelaten, nadat ik ze uitgebreid over mijn ervaring verteld heb.

Prachtige resultaten

Ik ben erg tevreden, want ik heb prachtige resultaten behaald met mijn acne behandelingen en erg vriendelijk!

Vakkundig en prettige omgang

ongedwongen, welkome clinic

Naar huis met een goed gevoel

Zeer tevreden over de laser resultaten en de nazorg.

Goede en vakkundige behandeling.

Jutta is aardig en kijkt met een vakkundig oog. Geeft goede uitleg van het behandelplan. Behandeling is prettig.

Helemaal top!

Ann is super toegankelijk, duidelijk en vriendelijke. Daarnaast werkt ze secuur, houdt ze je welzijn en progressive goed in de gaten. Heel fijne ervaring en zo!

Prettige en deskundige benadering

Jutta is prettig in haar benadering. Neemt de tijd en onderhoudt goed contact. Zeer deskundig en begripvol. Informeert goed over de behandeling en wat te verwachten m.b.t. het resultaat en ze is transparant en duidelijk over de werkwijze. Ik zou haar dan ook zeker aanbevelen.

Erg tevreden hoe ze het klanten om gaan.

Word goed geadviseerd in de behandelingen en met respect behandeld.

Ik word gezien als cliënt

Ik heb tot nu toe de behandelingen als prettig ervaren. De uitleg van e.e.a. was helder en de aanpak deskundig. AJ heeft een prettige en rustige aanpak. Ik voel me gezien als cliënt en mijn vragen worden serieus genomen.

Fantasche service

Het proces rondom de behandeling heb ik als zeer prettig ervaren. De eigenaresse heeft echt de tijd voor mij genomen en stelde op mijn gemak. Tijdens de behandeling heeft ze steeds gevraagd of ze door kon gaan en ze vertelde ook goed wat ze ging doen en waarom. In de dagen daarna hebben we ook steeds contact gehouden over hoe het ging. Dat heb ik ook als erg prettig ervaren.

Deskundig, professioneel en betrokken

Eerlijk advies en gewoon een super goede kliniek! Aanrader!

profesioneel

Je wordt heel fijn geholpen door een huidtherapeut die met je meedenkt, meeleeft en verstand heeft van wat ze doet. Zeker een aanrader

Prettige ervaring

De huidtherapeut geeft je het gevoel dat je alles mag vragen. Is zeer kundig in haar werk en geeft een realistisch advies. Is niet uit op verkopen, maar om jouw als klant het beste resultaat te geven. Ik heb de tca peeling ondergaan en zou het anderen zeker aanraden. Ben zeer tevreden.

Uitstekende resultaten

Ik zit al bijna 2 jaar bij AJ Skin Clinic en ik kan alleen maar zeggen dat ik super tevreden ben. Ik ben zowel tevreden met het resultaat als met de eigenaresse. Ze doet haar werk zo nauwkeurig en zo goed. Ik heb eerder bij een andere praktijk ook laserbehandelingen gehad, maar nooit tevreden geweest met het resultaat. Sinds dat ik hier zit, kan ik alleen maar zeggen dat alles uitstekend is.