Waardeloze service

Dhr. Rob stuurt op aanvraag netjes een monteur langs. Telefonisch is besproken dat men er om 08.00 uur zal zijn. Echter de monteur is er om 07.30 uur en vanaf deze tijd wordt de rekening dan ook geschreven. Ons riool is vanuit 2 toiletten bekeken en eigenlijk is er niet bijzonders vastgesteld, geen vertoppingen en ophopingen. De rekening hiervoor bedraagt € 48,40 voorrijkosten, tijd monteur 3.5 uur á € 81,07, Inspectie met camera inspectiesysteem € 114,95 en detectie met Navi Track systeem € 114,95 een totaal van € 562,05. Dit vind ik vrij fors maar goed, dan had ik vooraf een prijs af moeten spreken. Na het weekend constateren wij dat 1 van de gedemonteerde toiletten lekt. De monteur komt weer en vervangt manchetten met de mededeling dat de manchetten waren versleten ( het toilet hangt er al twee maanden....) nu na twee weken komt het andere toilet van de wand. De door hen opgelegde kitnaad (herkenbaar aan de kleur) wijkt tussen de wand en het toilet. Hierover met Rob telefonisch gesproken. Hij twijfelt of zij het hebben gedaan. Volgens hem hangt een toilet vast of los. Dat ben ik met hem eens dit toilet hangt los en er is niemand na hen aan geweest. Rob wil eerst wel eens van de monteur weten hoe het is gegaan. Ook heeft hij een Coronaprotocol en wil hij ons wel op een lijst zetten dat er misschien een keer iemand langskomt. Ook suggereerde hij nog dat bouwer van de toiletten er na hen nog aan was geweest. Dit is absoluut niet het geval. Een door de Corona is dit toilet alleen gebruikt door onze dames. Meneer Rob wil geen service verlenen en mag niet meer bij ons komen.

Goed en snel opgelost

Het water in de keuken en bijkeuken liep niet goed meer weg, maar in het voorste deel van het huis werkte alles probleemloos. De mannen van Aanpak konden snel langskomen en hebben alles zeer vakkundig en professioneel opgelost, en tevens advies gegeven omtrent het aanpassen van de riolering op eigen terrein (putje bij de buitenkraan). Al met al zeker zeer tevreden!

Snel, correct en niet duur.

Snel en adequaat geholpen. De tarieven zijn netjes.

sSuper goed en zeer klantvriendelijk!!

Wat een geweldig klantvriendelijk bedrijf met super goed personeel. Het personeel is zeer vriendelijk en professioneel. Wij hadden dit bedrijf ingehuurd voor de riolering die was gesprongen. Het personeel moest regelmatig door het huis en schoenen werden constant aan en uit gedaan. Toen klus geklaard was werd alles netjes opgeruimd. Dus geweldige service klantvriendelijk en professioneel wat wil je nog meer!!! Dank jullie wel Wesley en Nico.