Makkelijk besteld, snel geleverd, mooie trui

geweldig

Mooie kwaliteit. Geweldige service!

Geweldige service en vriendelijk

Mooie trui besteld waarvan de mouwen voor mij te lang waren. Ik werd heel vriendelijk te woord gestaan en ben geholpen met mijn keuze. Ik zocht een andere uit die me werd toegestuurd zonder dat ik deze vooruit hoefde te betalen. De andere teruggestuurd en ik kreeg mijn portokosten gelijk retour gestort. Ik ben heel blij met mijn aankoop.

Prachtige warme pullover

Snel en correct geleverd, top!

Supersnelle persoonlijke en vriendelijke service

De bestelling was de volgende dag al binnen. Toen een item niet helemaal goed paste, stond het geld ook direct weer op mijn rekening toen het geretourneerde product bij ze was aangekomen. Ik zou hier zeker nog eens bestellen!

Zeer klantvriendelijk

Ben tijdens mijn aankoop en de verschillende vragen uitstekend geholpen. Meedenken en bereikbaarheid zijn een grote plus

Fantastisch!

Inmiddels meerdere truien van Windfjord (gevoerd en een windbreaker) in de kast liggen en als laatst ook een Bergans aan de collectie toegevoegd. Het zijn prachtige truien met een uitstekende kwaliteit. De oudste wordt denk ik al tien jaar gedragen en de kwaliteit gaat nagenoeg niet achteruit. Het zijn gewoonweg toptruien die worden verkocht door mensen met verstand van zaken. Je wordt goed geadviseerd en de service is super!

Ge-Wel-Dig

Zeer soepel omgegaan met het ruilen voor een kleinere maat vest, terwijl ik de andere op een fair had gekocht. Ik had nooit gedacht dat er nog iets te regelen zou zijn, maar zeer inventief werd mee naar een oplossing gezocht. Dit zeer tot mijn tevredenheid.

Geweldige truien en vesten

Zijn reeds een paar jaar in het bezit van vesten en een trui. Heerlijk warm een fantastische fijn product.

Fantastische kwaliteit,echt waar voor je geld

Heerlijke trui voor de koude dagen

Perfecte ervaring

Mijn rits was kapot van een heel nieuw vest. Binnen 2 dagen gerepareerd in bezit!! Super๐Ÿ‘๐Ÿ‘