Heerlijk en super mooi.

Een prachtig en lekker warm vest en een hoge kwaliteit wollen vest ik ben er zeer tevreden over.

In een woord SUPER!

Telefonisch contact gehad en als erg vriendelijk, behulpzaam ervaren. Bedankt voor de aandacht en de klantvriendelijkheid

Prima en snelle afhandeling

Prima en snelle afhandeling

Trui, conform website.

Mooie trui, zoals op de site.Service uitstekend!

snelle service

Vest heel snel geleverd. Vest (WIndfjord) valt wel groot uit.

Zeer professioneel en deskundig advies

Tijdens telefonisch contact heel deskundig en vriendelijk geholpen. Het gekochte artikel werd snel verzonden en keurig verpakt

Mooie trui goede kwaliteit goed van maat

Boven verwachting Goed

Gezien mijn angst voor internetaankopen ben ik verrast tevreden. Uitstekende kwaliteits prijsverhouding. Correcte en snelle levering. Telefonisch uiterst klantgericht , vriendelijk en beleefd. Heerenveen is voor mij te ver van huis om te bezoeken maar dit is een winkel waarvan ik hoop dat ze nog lang mogen blijven bestaan. Zij doen het goed.

snelle en heel correcte vriendelijke communicatie

Zelfs als een bepaalde pullover niet meer voorradig is, krijg je stipte info over het moment dat er een nieuwe lading binnenkomt vanuit het noorden. KNAP

Wat een bijzonder mooie kwaliteit!

Een verrassend goed aanbod op www.norwegianpullovers.com

Uitstekende service bij het omruilen van de trui, die van grote kwaliteit was!

Prima service, snelle persoonlijke beantwoording van de emails. Omruilen van trui ging heel soepel, geen enkel probleem!

Geweldig!!

Snelle levering en keurig verpakt!! Prachtige trui!!

Al jaren kwaliteit

Mijn vorige trui heb ik al 16 jaar . Nog steeds overigens . Maar nu werd het tijd voor eentje erbij. En net zo tevreden als mijn oude . Snel geleverd en goed verpakt .

Heel positief

Goede kwaliteit, heerlijk warme en heel mooie trui. Snel geleverd, met eenvoudig contact en snelle reactie.

Geweldig product en geweldige service

Ik had een trui besteld voor de verjaardag van mijn man, deze was te groot en wilde ik ruilen voor een maat kleiner en zonder dat ze de trui al retour hadden ontvangen is er een maat kleiner verstuurd. Een vriendelijke en persoonlijke benadering.

Snelle levering

Super snelle levering. Uitstekende kwaliteit truien.

Goed, snel te vinden op internet

Hoewel er iets misging met de terugkoppeling naar de e-mail, was de reactie daarna prima. De truien zijn heerlijk. De maattabel bij Dale of Norway vond ik niet erg duidelijk. Hoewel ik vaak maat 42 heb heb ik toch voor large gekozen. Deze had voor mij toch nog erg langen mouwen en was vrij lang. Niet storend genoeg om hem terug te storten. De verzending was erg snel, maar dat is voor mij ook niet nodig. De keuze was ook goed.

Overzichtelijk en mooi

Winddicht Vest besteld zit als gegoten en lekker warm... even gebeld en super geholpen door de winkel ook... aanrader!!

Perfect.

In deze moeilijke tijd en ook nog eens met de feestdagen wilde ik een cadeau bestellen. Ik had het via een buitenlandse website geprobeerd en dat ging allemaal nogal lastig ook met betalen e.d. tot ik tot mijn verrassing op deze site kwam, nota bene in Friesland bijna naast de deur! Alles ging duidelijk en snel, betaling ook vlekkeloos en de service heel aardig en persoonlijk, kortom geweldig! Mijn zus was ook heel blij met haar beeldschone vest dat per NL Post aan huis werd bezorgd dus we zijn heel tevreden met hoe het is verlopen. Zeker een aanrader, ook fijn dit persoonlijk contact met aardige eigenaars die ik heel veel succes wens in de toekomst.

Gewoon bestellen aflevering perfect

Doen wat de cliƫnt verwacht perfect

in prima staat ontvangen

Mooi, warm en pluisvrij. Goede kwaliteit.

De ene dag besteld, de volgende dag in huis, top!

fantastische service,met extra keus

als extra om te passen meer in de doos gedaan. Mocht gratis retour

Mooie trui

Mooie trui, snel,verstuurd. Ik,mis een maattabel op de site.

Kan niet beter

Hele goede service snelle levering