Uitstekend vakmanschap zowel bij ophalen en bij later terugbrengen!

Ik ben zeer tevreden over de hele gang van zaken!

Prima geregeld.

De medewerkers waren vriendelijk en enthousiast.

Goede prettige service

Prettige efficiente verhuizing. Gelukkig aren ze ook flexiebel toen ik de verhuizin een week moest uistellen.

hele goede verhuizers

Fijn op afgesproken tijd aanwezig en samen even hoe en wat daarna gingen ze gelijk aan de slag met spullen in de verhuiswagen te zetten. Je kon merken dat deze mannen dit vaak doen en ook met een goed gevoel voor de meubels en dozen. Ook vonden wij dat het professionele verhuizers waren/zijn. Heel correct t.a.v. de klant en niets is ze teveel . hebben zelfs spullen meegenomen die ik anders de dag erna zelf zou ophalen, perfect!!. Ook op het nieuwe adres ging alles volgens plan zoals uitgestippeld. Ook degene die de meubels in en uit elkaar haalde was een goede professionele kracht, met ervaring. Al met al zeer aan te prijzen.

Correct in afspraken en vriendelijk personeel

Correct, snel en goed gewerkt.

Aanpakkers

Zeer harde werkers. Komen binnen en gaan direct aan de slag. Erg professioneel in het voortraject en denken mee in klantbeleving.

Soepel, correct, juiste prijs en doen wat ze beloven.

Prima ervaring. Alleen daarom zouden wij bijna vaker moeten verhuizen.

Wij waren heel tevreden.

Wij zijn zeer tevreden over jullie verhuizing. Alles is keuring afgebroken en ingeladen en in het nieuwe appartement weer alles op de aangegeven plaats geplaatst. Ook over de mannen. Prima en nette werkers. Wij zullen jullie bedrijf zeker bij onze kennissen aanbevelen. Vriendelijke groet, Anneke en René van Boven.

Prima!

De indruk die wij hadden was dat de verhuizers erg zorgvuldig en nauwkeurig met onze spullen omgingen. Alles werd keurig ingepakt en de nodige voorzorgsmaatregelen waren/werden genomen. Bovendien waren ze allemaal ontzettend netjes en beleefd.

Afspraak was afspraak!

De Kievit heeft een goede service geleverd en ons vooral ontzorgd tijdens de verhuizing (inclusief de voorbereiding).

Professioneel en snel

De Kievit verhuizingen heeft ons 2x maal mogen verhuizen. Snel en vakkundig gehandeld van offerte maken tot aflevering van de goederen. Een aanrader waardig. Ga zo door mijn deze service.

De verhuizing is prima verlopen.

‘S Morgens om 8.00 uur stonden de verhuizers voor de deur. Alles is zorgvuldig ingeladen. Om 16.00 uur konden de verhuizers met een lege auto terug naar Venlo.

Vriendelijk en snel te werk gaan

Alles is heel prettig verlopen!

prima manier van doen bij het ophalen en terugbrengen van onze spullen

We zijn zeer tevreden over de gang van zaken en de handelwijze van jullie mensen tijdens het ophalen en weer terugbrengen van onze spullen.

Prettig, behulpzaam.

De mensen waren vriendelijk en hebben goed werk geleverd.

Ben zeer tevreden over de verhuizing en ik zal jullie zeker aanbevelen bij anderen.

Het personeel was zeer correct, vriendelijk, opgewekt en voorzichtig met de spullen. Alles was in no time over verhuisd. Ook met de aanname van de verhuizing en offerte was zeer duidelijk en correct.

Goede communicatie en super service

Ik ben zeer positief over De Kievit verhuizingen. De communicatie gaat snel en soepel. We kwamen verhuisdozen tekort en die hebben we zonder problemen snel op kunnen halen. Onze hele inboedel heeft 7 maanden in de opslag gestaan en is in goede staat (zoals verwacht) weer afgeleverd. Er was een stukje van een antieke kast beschadigd geraakt met het uithuizen en dat hebben ze laten maken zonder problemen en zonder kosten. Ze zijn goed bereikbaar en klantvriendelijk. De verhuizers waren erg professioneel en vriendelijk. Hele goede ervaring met De Kievit. Ik zou ze zeker aanraden. :-)

Ik ben super tevreden

Redelijk, maar een ding niet mee verhuizen tegen de afspraken in kan niet

De verhuizing is goed verlopen op één punt na. Er was overeengekomen dat de sauna ook meeverhuisd zou worden. Toen de verhuizers bezig waren deze te demonteren stopten ze ermee omdat het volgens hen te complex was. Wij vonden dat zeer vervelend en hebben nu extra kosten moeten maken om een en ander via iemand anders te regelen. Omdat er ook nog tijdsdruk bij kwam vonden wij dit erg onplezierig

Alles soepel en vakkundig verlopen.

Uiterst aardige en hardwerkende mannen die ons verhuisd hebben. We zijn zeer tevreden.

Met respect voor andermans spullen

De verhuizers gingen met respect voor mijn spullen te werk. Alles werd voorzichtig op, in en aangepakt en met beschermdoeken in de vrachtwagen geplaatst. De mannen bleven een goed humeur hebben ondanks de hoeveelheid spullen en de regen. Alles is perfect van A naar B gekomen. Super!!

Het was de 12e verhuizing en perfect geregeld

Klantvriendelijke benadering en erg service gericht.