Een geweldige coach, we hebben weer vertrouwen in de toekomst!

Onze dochter van negen kwam niet tot leren op school. Zij ziet zelf waar ze goed in is, maar ook wat ze moeilijk vindt. Ondanks dat deed zij niets in de klas en kwam zij tot niets in de groep. Zonder overzicht en motivatie zat ze de hele dag op school. Githa kreeg onze dochter in beweging, waardoor zij nu wel tot werken komt. Ze kan haar eigen weg nu gaan, met haar eigen map en in haar eigen tempo. Telkens opnieuw en met nieuwe doelen, omdat onze dochter het nu zelf wil! Daarnaast is tekenen haar passie. Daar waar ze een aantal maanden geleden nog stokpoppetjes tekende, tekent ze nu ware sprookjesfiguren en maakt ze een heel sprookjesboek. Githa speelt een tijd lang voor onze dochter, maar zeker ook voor ons, een hele belangrijke rol. Wij hebben weer vertrouwen gekregen in de toekomst. Wij geloven dat dit verhaal nu wel als een sprookje kan eindigen. Namelijk een lang en gelukkig leven in een gelukkig gezin!

Topcoach!

In één woord: een topcoach! Heel prettig in de omgang met zowel het kind als de ouders, ze voelt alles goed aan.