Professionele makelaar met veel kennis!

Voor verkoop van mijn eerste huis ontzettend goed geholpen door Bianca en Tanja. Onzekerheid weggenomen door alle kennis die ze hebben. Adequaat en behulpzaam en altijd bereikbaar voor alle dingen die op dat moment nodig waren. Top makelaar die ik iedereen kan aanraden. Bedankt Bianca!

deskundig en betrouwbaar

Bianca staat altijd voor je klaar, ze zoekt alles tot op de bodem uit, snel en deskundig.

Snel en fijn contact!

Heel fijn contact gehad met Bianca voor de aankoop van ons huis. Ze heeft ons goed geholpen en heeft veel verstand van zaken. Ook kregen wij altijd snel reactie en konden wij haar altijd voor alles contacten. Bedankt!!

goed geholpen

goede afspraken ,zit er kort op en uiteindelijk netjes afgehandeld

Vakkundig, vriendelijk

Heel tevreden

Snel , gedegen en professioneel

De bank had mij een voor mij onbekend bureau aangeraden om de taxatie te laten doen. Ik ben blij dat ik mijn eigen makelaar uit de omgeving heb uitgenodigd Veel vertrouwder en zorgvuldiger

Op een misverstand na was het goed

Top makelaar!

Erg vriendelijk, denkt met je mee en fijn geholpen :)

Voor Bianca van de Berg top makelaar bedankt Bianca voor alles

Bianca staat altijd voor je klaar ook als je al die documenten van de notaris niet snapt.Dat was voor mij heel ingewikkeld. Ik kon haar altijd bellen en ze belde mij altijd terug en ging er dan gelijk achter aan ik kan niet anders zeggen dat Bianca van de Berg je bent een top makelaar. Is is.Bedan Bedankt Bianca

Prima alles geregeld

Een makelaar/taxateur met kennis van zaken. Gedurende de het gehele traject goed begeleid door Makelaardij Van den Berg.

Eerlijk geholpen

Advies en diensten gevraagd en hiermee tevreden

De verkoop voelde als professionele en warme samenwerking

Het contact met Bianca verliep van het eerste tot het laatste moment uitstekend. In de overvloed aan belangstelling voor mijn huis was geen bezoek aan mijn woning haar te veel en ze wist op het goede moment de juiste strategie te kiezen. Ik heb me ontzorgt gevoeld, ook in tijden dat het rond de verkoop hectisch was. Haar warme persoonlijkheid en kennis van zaken maken Bianca voor mij de juiste makelaar.

Ontzettend prettige communicatiepartner

Ik heb samen met Bianca een gedeelte van haar online marketing op mogen pakken en dit als ontzettend prettig erveraren tijdens onze contact momenten. Altijd direct bereikbaar en goed in haar communicatie!

Over Makelaardij Van den Berg

Makelaardij Van den Berg - Hart voor wonen! Passie voor makelen met als doel voor onze opdrachtgevers het maximale uit een deal te halen en hen tijdens het hele traject continu te informeren en te ontzorgen.