Hele huis laten schilderen en plekken op nieuw laten stucadoren

Goed en vakkundig geschilderd netjes alles afgewerkt en opgeruimt

Professioneel,secuur en vriendelijk

Wij hebben door dit bedrijf in ons nieuwe huis alle muren laten schilderen en alle vloeren laten leggen, en we zijn zeer tevreden over het eindresultaat. De medewerkers zijn erg vriendelijk en werken netjes, echt prima werk geleverd een echte aanrader dus wat ons betreft .

Positief

Vakmensen, goede adviezen, komen afspraken na en vriendelijk personeel.

Zeer aangenaam !

Zeer vakkundig. Hoge kwaliteit. Betrouwbaar en aangenaam.

Net bedrijf !

binnenwerk geschilderd en stucwerk wat los zat verwijderd en weer strak gemaakt. Top afwerking, met oog voor de kleinste details. Alles binnen de afgesproken prijs Bedankt!

Top werk.

Mijn kunststof raamkozijnen zijn perfect geverfd met de kwast. Heel secuur. Dank Daniƫl. Daarnaast de buitendeuren van vaalblauw naar mooi donkergrijs geverfd. Veel zorg besteed aan afwerking. Volgende keer neem ik weer contact met dit bedrijf op .

Super tevreden!

Woonkamer, keuken hal laten bijwerken schilderen. Echt vriendelijke medewerkers en top vakmanschap!

Heel erg nauwkeurig werk afgeleverd

Wij hebben snel een offerte ontvangen met een duidelijke uitleg erbij. Ook is het bedrijf Brendgen snel met de werkzaamheden begonnen. Er werd schoon gewerkt met professioneel materiaal. De medewerkers waren steeds vriendelijk en hebben secure en nauwkeurig gewerkt. Het resultaat is indrukwekkend! Top!!! Bedankt nogmaals!!!

De offerte liet even op zich wachten maar verder verliep het contact goed. En wat leveren jullie mooi werk, echt vakwerk ! Ons huis staat er weer prachtig bij !

Prima werk en fijne service

De firma Brendgen heeft bij mij de voordeur en het kozijn opnieuw in de verf gezet. Ik kan niet anders zeggen dat men prima werk geleverd heeft. Het ziet er weer erg goed en degelijk uit. Ik verwacht hier weer jaren mee vooruit te kunnen. Daarnaast vriendelijke mensen en een prima service.

Super tevreden!

Er wordt secuur gewerkt en zeer vriendelijk!