Super tevreden!

Woonkamer, keuken hal laten bijwerken schilderen. Echt vriendelijke medewerkers en top vakmanschap!

Heel erg nauwkeurig werk afgeleverd

Wij hebben snel een offerte ontvangen met een duidelijke uitleg erbij. Ook is het bedrijf Brendgen snel met de werkzaamheden begonnen. Er werd schoon gewerkt met professioneel materiaal. De medewerkers waren steeds vriendelijk en hebben secure en nauwkeurig gewerkt. Het resultaat is indrukwekkend! Top!!! Bedankt nogmaals!!!

Super!

De offerte liet even op zich wachten maar verder verliep het contact goed. En wat leveren jullie mooi werk, echt vakwerk ! Ons huis staat er weer prachtig bij !

Prima werk en fijne service

De firma Brendgen heeft bij mij de voordeur en het kozijn opnieuw in de verf gezet. Ik kan niet anders zeggen dat men prima werk geleverd heeft. Het ziet er weer erg goed en degelijk uit. Ik verwacht hier weer jaren mee vooruit te kunnen. Daarnaast vriendelijke mensen en een prima service.

Super tevreden!

Er wordt secuur gewerkt en zeer vriendelijk!