Soepele verhuizing ervaren klantgerichte verhuizer

Met begrip voor de klant ontzorgt Hissink de klant met de verhuizing. Vriendelijk en deskundige verhuizers die voor een goede prijs de verhuizing verzorgen.

Heel goed geholpen met onze kantoorverhuizing door verhuisbedrijf Hissink!

Absoluut top !!

Verhuizen is een stress volle onderneming. Maar de mensen van Hiddink hebben er alles aan gedaan om het ons zo makkelijk mogelijk te maken. Absoluut klasse

Prima, zorgvuldig verhuisbedrijf!

Onze verhuizing is vanaf het begin tot aan het eind goed verlopen. Contact met Hissink was heel prettig. Ook de verhuizers op de dag zelf waren prettige mensen die keihard gewerkt hebben. Er werd zorgvuldig met onze spullen omgegaan. Zeker aan te raden!

Top bedrijf!

Als je ontzorgt wilt worden kies je voor dit bedrijf! Gaan zorgvuldig met je spullen om, zijn zeer vriendelijk en komen de gemaakte afspraken na. Kortom zeer aan te bevelen.

prima verzorgd en enorm vriendelijk, de verhuizers waren zeer behulpzaam

in één woord geweldig, enorm tevreden

Vriendelijk personeel

Het zou nog beter geweest zijn als we duidelijke kleurenstikkers bij de dozen hadden gekregen, dan was waarschijnlijk de mix-up van een aantal spullen vermeden.

Fntastisch, zoals wij geholpen zijn

Ik beoordeel uw bedrijf met het maximale aantal sterren. Werkelijk een 10! U hebt een geweldige deskundigheid getoond, met enthousiaste mensen en oor voor de klant. Zeer zeker zal ik uw bedrijf aanbevelen. Een betere keuze hadden wij niet kunnen maken.

Een zeer professioneel en prettig bedrijf

Het eerste contact beviel al erg goed en dit in tegenstelling met enkele andere verhuizers. Het team bleek zeer goed op elkaar ingesteld te zijn en werkte snel en in goede harmonie. (was gewoon gezellig) De prijs bleek ook zeer concurerend en de opslagruimte leek zo goed als nieuw. Zij waren bereid om een per ongeluk ingepakt en essentieel sleuteltje op te zoeken en de maten van een eetkamerstoel door te geven zodat we daar een passende tafel bij konden zoeken. Kortom een zeer goed bedrijf die we van harte kunnen aanbevelen (en inmiddels al gedaan hebben)

Perfecte verhuizing door zeer vriendelijke mensen!

Verhuisbedrijf Hissink is snel en zorgvuldig met je spullen en heel erg vriendelijk voor jezelf. Een perfecte combinatie op een drukke verhuisdag, alhoewel je dat aan hen niet merkt. Alles wat niet in dozen zit, wordt goed en vakkundig (uit elkaar gehaald, indien nodig) 'verpakt' en in het nieuwe huis op de goede plaats weer neer of in elkaar gezet. Ons huis was helemaal nieuw geschilderd in lichte tinten en ondanks draaien, passen en meten met grote dingen hadden we nog geen vlekje of beschadiging aan verf en lakwerk. Een aanrader!!

De verhuizing is prima verlopen, goede service goed personeel

De verhuizing is prima verlopen, goede service goed personeel.

Zeer deskundig verhuisbedrijf. Vriendelijke verhuizers. Werken snel en netjes in goed overleg.

Verhuisbedrijf Jacob Hissink heeft ons met zijn deskundigheid veel werk uit handen genomen. Voor ons een zorg minder en de verhuizing is snel en efficiënt gegaan. Wij zijn zeer tevreden.

Goede service en zeer vriendelijk,

Goede contacten via telefoon maar ook tijdens verhuizing, meubilair goed verpakt voor overzeese verscheping, hulpvaardig en meedenkend. zeer zeker een aanbeveling voor een ieder die een verhuisbedrijf zoekt.

Over Hissink Verhuizingen Jacob

Wij zijn een echt familiebedrijf. Ons verhuisbedrijf heeft kwaliteit en vriendelijkheid hoog in het vaandel staan. Als verhuisbedrijf verzorgen wij particuliere verhuizingen door heel Nederland. Uw piano en/of vleugel verhuizen is geen probleem. Wij beschikken dan ook over speciaal daarvoor bestemde verhuismaterialen. Wij hebben oog voor detail en verpakken uw piano/vleugel dan ook goed om schade te voorkomen. Dit geldt ook voor de rest van uw inboedel. Wij beschikken over 2 verhuisliften. Verhuizen is altijd een stressvolle bezigheid. Ons verhuisbedrijf verhuist u met een lach en wij proberen het voor u zo prettig en ontspannen mogelijk te maken.