Hersenkrakende teamstrijd in coronatijd.

Ons live teamuitje ging door de aangescherpte coronamaatregelen niet door, maar met de hackathon van SPEV toch een mooi alternatief om met het team een gezamenlijke online activiteit te doen in deze barre coronatijden.

Pirates of the Caribbean meets Wie is de Mol meets Fort Boyard

Een adembenemende locatie was het decor van ons kleinschalige, corona-proof bedrijfsuitje. De dag was erg divers. We begonnen met een rondleiding door het historische fort, waarna we vervolgens in kleine teams activiteiten gingen doen. Voor iedereen wat wils. Van abseilen tot puzzelen. Daarnaast was er genoeg ruimte om met collega's bij te kletsen in pauzes en tijdens de goed verzorgde lunch. De begeleiding met Paul als hoofd was top. Het spookverhaal over de tunnels onder het fort, maakte het uitje af.

• Materialen

Leuke teambuilding activiteit (drakenbootrace)

We deden de race met 4 verschillende teams (klassen). Omdat de groep nogal groot was en we bovendien buiten waren ging het eerste instructie-moment een beetje verloren. Wellicht was het beter geweest de hele instructie in 4 groepen te doen met de 4 verschillende begeleiders. Daarnaast was het zo dat de ene instructeur veel duidelijker en uitgebreider instructie gaf dan de ander. Nog een laatste puntje was dat niet elke boot een zitje had voor de voorman/vrouw (om het tempo aan te geven). Verder was het een prima activiteit. Groet, namens team Northgo, Lammy

• Materialen

Top events en toplocatie!

Hele leuke evenementen met een goede interactie van de begeleiders. De route met de Echoppers was bijzonder mooi en ook het meedenken en de flexibele instelling van de begeleiders wordt door ons gewaardeerd. De groep heeft het powerkiten ook als een hele leuke ervaring beleefd. Uiteindelijk zaten we ondanks de zeer relaxte sfeer precies om 17:00 aan tafel voor het diner. Bij het boeken van het arrangement werd door Marco ook goed meegedacht over de locatie, alternatieven en programma (zeer gewaardeerd). Top gedaan!

Hartstikke leuke ervaring!

Met een groep van 13 collega's de E-chopper tour gedaan. Prachtige tocht en ontzettend leuke ervaring. Een aanrader!

Goed geoliede organisatie

Alle afgesproken onderdelen waren prima georganiseerd en uitgevoerd. Erg leuk om deze actieve dag te doen en te ervaren. Van alle deelnemers hebben we alleen maar positieve reacties gekregen. Fijn dat de mogelijkheid bestond dat een deelnemer tussentijds naar het vaste land te varen. De organisatoren hadden de touwtjes goed in handen, maar traden niet op de voorgrond. Het Forteiland bij IJmuiden vinden wij een super locatie!

Helemaal top!

De begeleiding was top en functioneel. De hele groep was erg enthousiast over het brandingkanoën. Zeker voor herhaling vatbaar !

• Materialen

Goede voorbereidingen en uitvoering van het beach event

Leuk team en bijzonder leuke activiteiten met vliegeren, kanoën, volleybal en kinderspel inclusief springkussen

Goed georganiseerd

Er kan iets meer inlevingsvermogen zijn t.o.v. van onze leerlingen (wij kwamen met een groep tweede klassers, oftewel pubers). Uiteraard zijn jullie gewend om met volwassenen te werken, maar pubers zijn 'a different kind of cookie'. Het ging prima hoor, maar als er iets is dat verbeterd kan worden, dan is het dat ;-)

• Materialen

Wij hebben powerkiten gedaan en het was super leuk!

was een geweldige ervaring om een keer te doen! zou het zeker aanraden.

• Materialen

Zeer goede en prettige uitvoering op de dag zelf.

Dit was de eerste keer dat we met SPEV te maken hadden. Ik vond op de dag van het event zelf de uitvoering en het contact zeer prettig. Ik vond het contact met SPEV in de periode daarvoor moeizaam omdat ze niet vooraf een keer even met ons wilden samenzitten/ bespreken terwijl we aangaven dat wel graag te willen, en de factuur wel al betaald moest zijn. Daarmee twijfelde ik vooraf of we SPEV wel konden vertrouwen.

Wij hebben genoten!

Perfect op tijd en begeleiding was zeer goed met oog voor veiligheid van ons maar ook zeker van de wandelaars op het strand!

• Materialen

Wat een leuke workshop de Haka workshop. Fantastische instructeur en ontzettend goed voor het teamgevoel.

• Materialen N.v.t.

Uitstekend!

Wij hebben het als bedrijf, erg fijn warm en informatief ervaren. Het eten was uitmuntend, net zo als het personeel! Nogmaals hartelijk bedankt, voor de te gekke avond :) Bolinda Wolkers Office manager Hollandia Steigerbouw

Een fantastische avond!

We wilden graag een onvergetelijk uitje organiseren voor ons team. SPEV en PBN hebben dit zeker waar gemaakt met de organisatie van een Winterland Forteiland avond. De communicatie met organisator Marco verliep soepel, vragen vanuit onze kant werden vrijwel direct beantwoord. De activiteiten en het diner op de avond zelf waren ook super geregeld. Onze gezellige en enthousiaste gastheer Arthur maakte de avond nog leuker. Van begin tot eind heeft ons hele team genoten van de avond!

Leuk uitje!

Leuk en leerzaam uitje, gezellige gids en heerlijk diner, kortom een geslaagd bedijfsuitje!

• Materialen

Een erg leuke en informatieve avond op een erg bijzondere locatie!

We hebben een erg leuke avond beleefd op het forteiland. Het forteiland was zeer sfeervol verlicht door de vele kaarsen. De begeleiding was perfect en de groepsindelingen/activiteiten verliepen soepel. Het diner- en toetjesbuffet was ook heel goed. Het was een koude avond, maar er was veel aan gedaan om diverse ruimten goed warm te maken. Het enige minpuntje is de slechte akoestiek in het fort. Daardoor kon men elkaar moeilijk verstaan. Er was achtergrond muziek, maar ook dat was niet goed te horen in de ruimte en klonk als een soort ruis. Ik begrijp dat het moeilijk is om iets aan de akoestiek te verbeteren zonder de mooie eigenschappen en uitstraling van het fort te verliezen.

Een hele geslaagde dag!

Het was een hele geslaagde dag dat goed was georganiseerd. Duidelijke en snelle communicatielijnen, goede ontvangst/uitleg, leuke begeleiders en goede verzorging qua eten/drinken. Een tip voor iedereen om naar Fort IJmuiden te gaan!

• Materialen

Prachtige locatie, prima organisatie.

Prachtige locatie. Goede en enthousiaste begeleiding. Prima catering.

In één woord GEWELDIG!

Van begin tot eind was ons teamuitje tot in de puntjes verzorgd. Wij waren met ongeveer 45 personen met verschillende leeftijden en hebben zo’n leuke dag gehad. De activiteiten en spellen zorgden echt voor teambuilding en waren uitdagend, met zeer goede begeleiders. We hebben nog lang nagepraat over de evenwichtsbalk en de vrije sprong. Na de activiteiten zijn we gaan borrelen en werd en een BBQ buffet verzorgd. De kwaliteit en hoeveelheid waren perfect, alsmede het personeel. Kortom; een aanrader!!

• Materialen

Leuke dag, goede enthousiaste begeleiders,

Communicatie in voortraject nogal verschillend. Achteraf blijkt dat verschil zit in SPEV en de uitvoerders PBN. PBN erg positief, vond gesprekken en mails van SPEV minder klantvriendelijk

Fantastische ervaring

Vooraf hebben we regelmatig contact gehad mbt de inhoud van het programma. Contact was goed te maken. Ook werd er goed meegedacht toen de weersvooruitzichten er wat minder uit zagen. Op de ochtend van het programma besloten het programma iets aan te passen. Ook daar alle flexibiliteit. De begeleiders tijdens de spelen waren heel erg enthousiast. ik heb van de deelnemers alleen maar positieve reacties ontvangen.

• Materialen

Leuke activiteiten en goede begeleiding!

Activiteiten vormde een leuke afwisseling, gecombineerd met het prachtige weer hebben we een hele leuke ochtend gehad op het strand. Tip: zorg voor wat flesjes water, zeker bij warm weer en nadorst geen overbodige luxe ;)

een leuke actieve middag

De opzet van het spel was erg leuk (anders dan de anderen). Alles was goed georganiseerd en helder uitgelegd. Hele vriendelijke ontvangst. Na afloop van de boottocht waren de meesten wel hongerig en was het best fijn als er een (hartig) knabbeltje van iets klaar zou staan. Ook bij de borrel bij Dekker Sport bleek er geen borrelhap te zijn (om nootjes moesten wij vragen en die hadden ze niet, we kregen soort van zoute pretzel mix). Bitterballen zouden heeeeeeeeel lekker zijn geweest, hebben we ook om gevraagd maar de keuken was ons vlees als aan het bereiden en zou binnen 15 min op tafel staan (wat ook zo was). De barbecue was voortreffelijk er had voor mij wat meer groene salades bij gemogen er stond een pasta-, aardappel- en een fetasalade. We hadden 1 persoon in de groep die koolhydraatarm at en die kon alleen maar vlees eten. Zelf had ik een komkommersalade of bietensalade met appel (iets met groente) lekker erbij gevonden. Overall een topdag, we zitten nog na te genieten.

• Materialen

Wat was het allemaal fantastisch afgelopen vrijdag, geweldig leuke begeleiding, catering top!

Wat was het allemaal fantastisch afgelopen vrijdag! Geweldig leuke begeleiding, perfecte timing, catering top!! Alleen maar positieve reacties van alle deelnemers! Zo goed georganiseerd! poli MKA, AmsterdamUMC, locatie VUmc

Walserij 17 A

2211SJ Voorhout

Over Evenementenbureau SPEV / Noordwijk-Events

Evenementenbureau SPEV / Noordwijk-Events is al bijna 25 jaar de specialist in het organiseren van bedrijfsuitjes, personeelsuitjes, afdelingsuitjes, teamuitjes, teambuilding programma's en vergaderbreaks op en rondom het strand van o.a. Noordwijk, Katwijk, Wassenaar, Zandvoort, Bloemendaal en IJmuiden. Bedrijfsuitje Expeditie Robinson Beach? Een strandzeskamp? Een Interactieve Outdoor Tablet TeamGame over het strand en door de duinen? Vrijwel alles is mogelijk. Lid van de VeBON: Veilig verzekerd, TUV gecertificeerd.