Geweldig leuk en goed georganiseerd

Een hele leuke puzzeltocht met interactieve opdrachten. Ook het lopen met de ipad en pas als je er bent dat er een vraag open gaat is erg leuk.

Super leuke ervaring

Ik heb vorige week zaterdag met een paar vriendinnen hier e-choppers gehuurd. Het was een beetje lastig om de exacte locatie te vinden, maar eenmaal gearriveerd kregen we een duidelijke uitleg over het besturen van de e-choppers. We konden de uitgestippelde route volgen en zo een groot deel van Noordwijk en de duinen zien. Leuke route, vooral fijn dat we mooi weer hadden! Aan het eind moesten we wel een stukje afsnijden om binnen de afgesproken tijd terug te komen bij het startpunt, maar verder een hele leuke ervaring!

• Materialen

Leuk alternatief voor een pubquiz

Goed geregeld digitaal team uitje

• Materialen

Into Fresh Air: Perfecte activiteit tijdens online teamdag!

Ideale activiteit tijdens een dag die verder voornamelijk achter de laptop plaatsvindt. Met je collega's naar buiten voor een spel met competitief element. In een drukke stad wel even opletten waar je loopt ;) Contact met SPEV is altijd laagdrempelig, snel en goed.

Heel goed geregeld !

Deel genomen aan Hackathon ONLINE Zeer professioneel * Company logo gebruikt in documenten met uitleg voor * pre meeting met team captains voor duidelijk uitleg * goede niveau met puzzels * tijd vloog voorbij

Leuk én uitdagend!

Samen met collega's de hackathon mogen doen. Goede afwisseling tussen makkelijkere en moeilijkere vragen. Het aantal vragen is ook goed afgesteld op de tijd die je hebt. Daarbij komt een duidelijke communicatie en heldere uitleg. Al met al een hele leuke online activiteit. Een aanrader dus!

Ontzettend leuk online teamuitje

Een spannend en uitdagend online teamuitje

• Materialen

Een leuk avondtje team puzzelen met de Hackathon Online !

Gisteravond met ons bedrijf in teamverband leuk en intensief gepuzzeld met de hackathon online ! Er werd daarna nog lang over de puzzels nagesproken, en dat is een goed teken ! Thanks Marco en team ! Top geregeld !

• Materialen

Zeer leuke en uitdagende online Hackathon

Afgelopen zaterdag hebben wij de Hackathon mogen doen. Een zeer leuk en uitdagend 'uitje' om met de collega's te doen. Vooraf werd alles goed uitgelegd en is de service met o.a. een save-the-date document uitstekend! De Hackathon zelf was perfect. Met een diverse groep collega's waren de opdrachten goed te doen en werden de hersenen hard gekraakt. De 1.5 uur heb je wel nodig! Wat ons betreft een echte aanrader!

• Materialen

Geweldige online avond gehad!

Met bijna 100 collega's zijn we de strijd aangegaan tijdens Hackathon Online en is er in MS Teams gestreden om de eeuwige room. We hebben anderhalf uur onze hersenen gepijnigd maar vooral veel gelachen. We kijken als activiteitencommissie terug op een geslaagde avond!

• Activiteiten N.v.t.

Geweldige belevenis

Hackthon Online is een leuke manier om toch iets te kunnen organiseren voor de medewerkers in een tijd waarin iedereen vanuit huis werkt. Vantevoren maak je teams en stel je teamcaptains aan. De teamcaptains krijgen voorafgaand aan het event nog een introductie en uitleg en tijdens het event is de host aanwezig om iedereen te verwelkomen, te helpen indien nodig en aan het einde natuurlijk voor de bekendmaking van de winnaars. Wij hebben een hele leuke middag gehad, bedankt Marco!

COVID Proof Teambuilden

Hele leuke online game, COVID proof en waarbij je op alle manieren wordt uitgedaagd om de raadsels op te lossen - TOP

• Materialen

Super leuk teambuilding "uitje"

Vorige week met een groep van 35 collega's het spel Hackaton online gespeeld. Het viel op dat het ontzettend goed georganiseerd en voorbereid was. De instructies waren duidelijk en overzichtelijk. Goed dat er een voorbespreking was met de teamcaptains. Zo konden alle groepjes soepel door het spel geleid worden. De opdrachten waren leuk en nodigden echt uit om samen op te lossen! Wij hebben een gezellige en nuttige middag gehad.

• Materialen N.v.t.

Goed georganiseerd leuk spel!

Gezellig om iets samen te doen met het hele team, het was een uitdagend spel!

• Materialen

Hekathon Online: heel leuk virtual team building event

In deze tijden is het soms moeilijk om het team gevoel tussen collega's vast te houden. Dit is een heel leuke, interactieve manier om toch aan team building te doen.

Leuke activiteit

Leuk om toch in deze tijden van thuiswerken iets met je team te doen. Alles was duidelijk en goed geregeld. Aanrader!!

• Materialen

Hackthon Online is een geweldig leuke online game voor je team of afdeling

De Hackthon Online is een leuke en interactieve manier als alternatief voor een team- of afdelingsuitje of voor teambuilding. In groepjes los je samen raadsels op of moet je codes kraken. De onderlinge 'strijd' maakt het leuk en spannend, zowel in de voorbereiding, tijdens het spel en achteraf bij de bekendmaking van de antwoorden.

• Materialen

Top ervaring, lol, strijdt en uitdaging

Lol en teambuilding in 1,5 uur. Samen uitdagingen aan gaan om raadsels en vraagstukken op te lossen. Absolute aanrader om nu je niet live bij elkaar kunt zijn toch een leuke activiteit te doen. Vandaag 21 december met een team van 17 mensen gedaan in verschillende teams.

• Materialen

Perfect alternatief voor een global eindejaarsborrel

Een zeer verbindende en spannende activiteit, waarbij je ook nog eens actief bezig bent met hersenkrakers. Wij hebben dit voor het eerst met onze collega's van over de hele wereld gedaan en iedereen was super enthousiast. Voor herhaling vatbaar.

• Materialen

Top online event, met goede, verschillende puzzels

Leuk online event met 80 collega's gedaan. Veel verschillende puzzels, met voor elk wat wils. Goede voorbereiding vanuit SPEV, met duidelijke uitleg.

Online Hackathon echt leuk

Wij hebben gisteren met ons team een online hackathon gedaan en de het was echt leuk. Goede samenwerking, lekker puzzelen en lachen en we werden zelfs fanatiek. Leuker is het natuurlijk als je samen aan een tafel zit, maar zo online was het ook echt een belevenis en als je dan ook nog wint. Goed geregeld

• Materialen N.v.t.

Online Hackathon: Geweldig spel met echte hersenkrakers!

Super leuk, interactief spel met echte hersenkrakers. Aanrader als alternatieve teambuilding in de huidige corona-tijden. Alles was prima geregeld door SPEV/Noordwijk -Events. Goede begeleiding en vlotte communicatie. Heel veel dank voor de geweldige middag!

• Materialen

Leuk voor groepsgevoel en teamspirit!

Ontzettend leuk en ondanks dat je in kleine groepjes zit is er toch heel erg het teamgevoel en het andere leuke is dat je ziet hoe hartstikke fanatiek je collega's zijn!

Awesome

Tof spel en zeer fijn begeleid door Marco. Well done!

Leuke activiteit

Het lijkt moeilijker dan gedacht om teamcaptain te zijn

Walserij 17 2211SJ Voorhout

Over Evenementenbureau SPEV / Noordwijk-Events

Evenementenbureau SPEV / Noordwijk-Events is al bijna 25 jaar de specialist in het organiseren van bedrijfsuitjes, personeelsuitjes, afdelingsuitjes, teamuitjes, teambuilding programma's en vergaderbreaks op en rondom het strand van o.a. Noordwijk, Katwijk, Wassenaar, Zandvoort, Bloemendaal en IJmuiden. Bedrijfsuitje Expeditie Robinson Beach? Een strandzeskamp? Een Interactieve Outdoor Tablet TeamGame over het strand en door de duinen? Vrijwel alles is mogelijk. Lid van de VeBON: Veilig verzekerd, TUV gecertificeerd.