Superleuk

Het was een teamuitje met 27 personen. Zeer leuk om met zijn allen te toeren op een shopper. Spev heeft het goed geregeld (goede service), niets op aan te merken.

Onvergetelijk leuke middag!!

Ons uitje met de personeelsvereniging was zeer geslaagd. We hadden prima zonnig weer, een ontzettend leuk zeskamp met super vriendelijke gemotiveerde instructeurs. Daarna een heerlijke BBQ. Iedereen deed mee, TOP!

Top ervaring!

Het was goed georganiseerd, alle e-choppers stonden gereed voor onze groep. Ook werden wij opgewacht door een medewerker van Noordwijk-Events. We hoefden niet te wachten en zij legde op een zeer amusante wijze uit hoe de choppers te gebruiken. Het gereserveerde tijdvak inclusief pauze klopt bijna tot op de minuut. De app werkt ook goed. Sterk aan te bevelen! Leuk uitje!

• Materialen

Uitdagende speurtocht en challenge in bosrijk gebied

Mijn ervaring met SPEV begon wat stroef met dwingende communicatie. Uiteindelijk op de dag zelf was alles erg goed geregeld en zag ik een professioneel team. De IPAD challenge was leuk! De stippen stonden wel een beetje dicht bij de N-weg.

• Materialen

Heel goed georganiseerd, leuke vragen en goede uitleg voorafgaand en tijdens de activiteit.

Beter kan niet!

Afgelopen zaterdag hebben wij met een kleine 200 personen een fantastisch personeelsfeest gevierd op Forteiland IJmuiden. De activiteiten waren geweldig voor jong en oud en voor ieder wat wils. Van o.a. evenwichtsbalk tot monopoly en van een rondleiding door het fort tot de vrije val; geschikt voor 'daredevils' en toeschouwers / aanhoorders. Het eten verdient ook een Michelinster, veel keuze in smaakvolle gerechten en als klap op de vuurpijl nog een prachtig ijsbuffet. De complimenten die wij ontvingen voor de organisatie van het feest delen wij heel graag met jullie! Enorm bedankt voor jullie inzet om ons feest onvergetelijk te maken!!!

• Materialen

Een zeer geslaagd bedrijfsuitje!

Voor een ieder geschikt, iedereen heeft het zeer naar zijn zin gehad! Ook het weer werkte gelukkig mee! De één vond dat het wat actiever zou mogen, de ander vond het prima, maar dat is altijd lastig met een gemeleerde groep. Dank voor de organisatie van een geslaagde dag!

Superleuke online activiteit

Wij hebben met +- 30 personen de HackathONLINE gedaan. Omdat het online en Engelstalig was kon iedereen makkelijk meedoen. Het was heel leuk georganiseerd met een app en alles verliep vloeiend met de duidelijke uitleg van te voren en Marco als aanspreekpunt tijdens de activiteit. De puzzels zaten goed in elkaar, we hebben het echt heel leuk gehad! Ook nog complimenten voor de flexibiliteit, op een eerdere datum hadden heel weinig collega's zich aangemeld, en het evenementebureau gaf ons op het laatste moment de mogelijkheid om te verzetten, echt een super service. Ik geef een 9 ipv 10 omdat er nog wat voorbereiding vanuit ons zelf nodig was qua klaarzetten van Teams meetings, maar dit was een kleine moeite. Ik kan het zeker aanbevelen.

Heel leuk om te doen!

Heel gaaf opgezet, veel beweging en lekker buiten. Veel vragen, veel variatie. Echt een aanrader. Gelukkig hadden we prachtig weer.

• Materialen

Uitdagende hackathon, de tijd vliegt voorbij

Wij hebben als teamuitje de Hackathon Online gedaan. Door goede communicatie en begeleiding was de voorbereiding een eitje, en was het erg duidelijk wat van ons werd verwacht. De puzzels waren uitdagend, zelfs voor de slimste hackers onder ons, en de tijd vloog daardoor voorbij.

• Materialen N.v.t.

Ontzettend leuke online team activiteit

Wij hebben de Online Hackathon gespeeld, een goede team building. Het was een hele leuke middag!

• Materialen

Een breinbrekende uitdaging en ervaring

Erg leuk gedaan. De opdrachten houden je echt bezig en in enkele gevallen moet je simpelweg samenwerken om tot een oplossing te komen.

• Materialen

Leuk, spannend en gezellige digitale activiteit!

In plaats van een gewone kerstborrel op kantoor hebben we ervoor gekozen om een online activiteit te doen, waarbij je wel interactief bezig bent. Want een kerstborrel digitaal is gewoon helemaal niet gezellig. Dit was echt een super leuk alternatief. Je gaat in kleine groepjes uit elkaar en lost best moeilijke, maar ook makkelijkere raadseltjes op en moet echt met elkaar samen werken. De één is beter in bijv. rekenen, de ander is beter in doordenken of logisch nadenken of kan gewoon goed kijken. We hebben het leuk gehad en het jaar gezellig af kunnen sluiten. Bedankt!

• Materialen

Vitaliteitsgame Into Fresh Air daagt je uit actief te bewegen fysiek en mentaal.

De vriendelijke organisatie is meedenkend waar nodig en komt met mogeliijkheden om jouw event in goede banen te leiden. Je krijgt vrijwel direct een antwoord op je eventuele vragen. De informatie die je vooraf krijgt is al heel duidelijk maar het is maatwerk wat wordt geleverd.

• Materialen

Leuke spellen en super begeleiding

Ondanks de geldende beperkingen en daardoor de verplichting tot een digitale teambuilding hebben we een hele leuke avond gehad!

Haka workshop

Geen idee wat ik (we) moest(en) verwachten. Maar wat was het leuk. De workshop werd goed opgebouwd. Achtergrond en geschiedenis werd uitgelegd. de woorden en bewegingen werden uitgelegd. Het was gewoon superleuk om te doen (en veeeeeel leuker dan ik dacht). Aanrader!!!

• Materialen N.v.t.

Leuke (strand)activiteiten met professionele en vriendelijke begeleiding

Met de Ondernemingsraad gingen we powerkiten, een actieve bezigheid die van te voren goed werd uitgelegd. Waar nodig kwam een van de begeleiders direct helpen en gaf de juiste tips om weer verder te kunnen vliegeren. Sommige OR-leden gingen uiteindelijk voor de ultieme uitdaging met de grootste powerkite, terwijl voor sommigen de 'kleine' al moeilijk genoeg was om onder controle te houden. Iedereen heeft het echter naar zijn zin gehad en we kijken dan ook terug op een leuke 1,5 uur op het strand van Noordwijk.

• Materialen

Geweldige omgeving, leuke vragen en zeer afwisselend

We hebben een super gezellige dag gehad. Het weer speelde enorm mee. Leuke vragen, afwisselend, leuke opdrachten, echt het gevoel van wedstrijd. Top!

• Materialen

professioneel geregeld en goede begeleiding

top

Super geregeld!

Wij hebben een hele leuke dag gehad met de GPS tour en het powerkiten! Alles goed geregeld en fijne communicatie!

• Materialen

super geregeld, fijne communicatie en heel leuk spel!

De interactieve outdoorgame was super geregeld. Marco was op tijd en stond constant klaar voor onze vragen. Hij heeft het spel goed geïntroduceerd. De Ipad werkt goed! De vragen zijn niet te makkelijk en vooral fotovragen zijn erg leuk om te doen. Erg leuk dat je het spel ook wat persoonlijker kan maken doordat je ook zelf vragen mag aanleveren. Ons team was erg enthousiast en hebben het ontzettend naar hun zin gehad.

Topdag!

Afwisselend programma, goed geregeld, leuke begeleiding en lekker eten.

• Materialen

Super leuke ervaring en prima organisatie !!

Een hele leuke middag gehad met een grote groep ! Was echt een ervaring.

Beach Volleyball Noordwijk

The volleyball was a great team building event - the whole team loved it. Great location & friendly team to support the event!

Fantastisch!

Super leuk en sportief evenement voor teambuilding! Veel actie, waarbij samenwerken en vertrouwen op elkaar belangrijk zijn. Top begeleiders die dit tot een geweldige middag hebben gemaakt, dank daarvoor!

Over Evenementenbureau SPEV / Noordwijk-Events

Evenementenbureau SPEV / Noordwijk-Events is al bijna 25 jaar de specialist in het organiseren van bedrijfsuitjes, personeelsuitjes, afdelingsuitjes, teamuitjes, teambuilding programma's en vergaderbreaks op en rondom het strand van o.a. Noordwijk, Katwijk, Wassenaar, Zandvoort, Bloemendaal en IJmuiden. Bedrijfsuitje Expeditie Robinson Beach? Een strandzeskamp? Een Interactieve Outdoor Tablet TeamGame over het strand en door de duinen? Vrijwel alles is mogelijk. Lid van de VeBON: Veilig verzekerd, TUV gecertificeerd.